Skocz do zawartości
piotr f

ZGASŁ I NIE ODPALIŁ 1.9 tdi 90 KM

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim forumowiczom VW.Mam problem z moim autem,kilka dni temu wracając z zakupów auto nagle zgasło i po dzisiejszy dzień nie odpaliło Passat 1.9 tdi 90 km.Wpiołem pod Vaga ale niestety nic nie pokazało.Podobną awarję miałem jakieś cztery miesiące temu i okazało się że to pompa wtryskowa.Ale w tedy to chociaż vag mi coś pokazał to miałem jakiś punkt zaczepienia ,a w tej sytuacji niewiem od czego zacząć.Dodam jeszcze że w książce vw passat jest coś nadmienione że ten model nie ma pompy paliwowej która w większości aut jest w zbiorniku.Bardzo proszę o opinie i pomoc .Podzrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może masz odcięcie paliwa o którym nie wiesz nie używasz i się załączyło nieświadomie??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sułuszna racja ale gdzie tego szukać ,a może wie ktoś jak mogę sprawdzić czy paliwo jest tłoczone przez pompę

 

---------- Post added at 12:38 ---------- Previous post was at 12:25 ----------

 

Znalazłem w schowku taki czerwony przycisk czy wie ktoś co to może być

 

---------- Post added at 13:10 ---------- Previous post was at 12:38 ----------

 

ten przycisk jest podłączony z DVD a więc to nic co mogło by odciąć zapłon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

taki guzik od odcięcia może być dosłownie wszędzie, tylko zasugerowałem ze takie coś może się dziać. Być może to coś zupełnie innego.

 

ten guzik od dvd to jest pewnie by było można oglądać filmy w trakcie jazdy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz rację i zgadzam się z Tobą w 100% wielkie dzięki za podpowiedz pozdrawiam

 

---------- Post added at 14:30 ---------- Previous post was at 13:51 ----------

 

odkręciłem cztery nakrętki z wtrysków po czmm nałożyłem na nie woreczki kiedy kręcę rozrusznikiem to pojawia się w nich ropa czyli o ile się nie mylę to pompa tłoczy paliwo .Pytanie moje to czy to może problem tkwi we wtryskiwaczach o ile to wtryski to czy można je jakoś sprawdzić lub przeczyścić

 

---------- Post added at 16:37 ---------- Previous post was at 14:30 ----------

 

Witam i mam pytanie Jaki wpływ mają wtryski na odpalanie i czy ewentualnie poprzez zepsute wtryski auto może nie odpalać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Że tak głupio spytam a sprawdzałeś pasek rozrządu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak pasek sprawdziłem , jest OK

 

---------- Post added at 19:01 ---------- Previous post was at 18:00 ----------

 

Ac czy jest możliwe to że mógł się przestawić kąt pompy podczas jazdy i auto zgasło i nie odpala.Proszę o opinię

 

---------- Post added at 19:08 ---------- Previous post was at 19:01 ----------

 

Czy jest to możliwe że kąt pompy przestawił się podczas jazdy auto zgasło i nie odpala

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
odkręciłem cztery nakrętki z wtrysków po czmm nałożyłem na nie woreczki kiedy kręcę rozrusznikiem to pojawia się w nich ropa czyli o ile się nie mylę to pompa tłoczy paliwo .Pytanie moje to czy to może problem tkwi we wtryskiwaczach o ile to wtryski to czy można je jakoś sprawdzić lub przeczyścić[/quote

 

a pompę to ty nową zaaplikował czy używkę?

Sam ją wymieniałeś czy robił to jakiś spec?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pompa nie jest nowa i robił to mechanik

 

---------- Post added at 21:31 ---------- Previous post was at 17:32 ----------

 

Cześć wszystkim mój problem z autem męczy mnie od kilku dni.Podczas jazdy auto nagle zgasło i do tej pory go nie potrafię uruchomić.Pierwsze co zrobiłem to wpiołem pod Vaga,ale niestety nic nie pokazało (test silnika ).Puzniej sprawdziłem układ podgrzewania wstępnego ( układ podgrzewania sprawny ).Następnym krokiem było sprawdzenie zaworu odcinającego paliwo w pompie (podłączyłem biegun dodatni akumulatora z elektrozaworem N109)ale auto wciąż nie pali.Sprawdziłem czy paliwo jest tłoczone (odkręciłem cztery nakrętki z wtryskiwaczy i kręciłem rozrusznikiem paliwo leciało ).Dodam jeszcze że cztery miesiące temu wymieniłem pompę bo padła ,nowy filtr paliwa i świece.Bardzo proszę o pomoc i pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam, a może problem jest w immobilu, może nie czyta kluczyka ,zobacz czy kontrolka świeci cały czas podczas odpalania (jeśli tak to spróbuj go obejść).Może tu tkwi problem. Pozdrowiska.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jakiś mechanik wspomniał coś o jakiejś zaślepce w skrzyni biegów, czy gdzieś w tych okolicach.Którom to trzeba zciągnąć i tam ponoć widać jakieś koło które to czeba ustawić do pozycji gdzie ukaże się (0)które jest tam nabite.Ale nie wiem o co chodzi,proszę o poradę jeśli ktoś wie o co chodzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na moje oko to coś z immobilaizerem albo z wtryskiem sterującym... miałem taki przypadek w seacie alhambra 1.9 TDI AFN że nie zawsze odpalała i podczas jazdy co jakiś czas odcinało paliwko na parę sekund pod czym auto odzyskiwało ciąg (co dziwne jak odpalił i pyrkał na wolnych obrotach to nigdy nie zgasł) wszyscy wielcy VW machery w okolicy powiedzieli mi że to pompa, kupiłem pompe na 800pln i dalej było to samo a dopiero potem znajomy mechanik który jest 1000x bardziej oblatany niż wszyscy wielcy macherzy razem wzięci wymienił mi wtrysk sterujący i auto chodzi jak żyleta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jakiś mechanik wspomniał coś o jakiejś zaślepce w skrzyni biegów, czy gdzieś w tych okolicach.Którom to trzeba zciągnąć i tam ponoć widać jakieś koło które to czeba ustawić do pozycji gdzie ukaże się (0)które jest tam nabite.Ale nie wiem o co chodzi,proszę o poradę jeśli ktoś wie o co chodzi

Tzn. sugerował ci powtórne sprawdzenie ustawienia rozrządu. Mówiłeś że jest ok. Co do padniętych wtrysków - przy tych temperarurach i tak powinien odpalić, zresztą piszesz że zgasł Ci i już nie odpalił - chyba niemożliwe żeby wszystkie 4 padły razem. Ja jednak zacząłbym od sprawdzenia rozrządu. Jeśli pompa podaje paliwo na wtryskiwacze to powinien zapalić jeśli rozrząd jest ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy ani świece ani immo bo on zgasł podczas jazdy i nie mozliwym jest by padły wszystkie cztery wtryskiwacze, moze i pompa ci podaje jak odkręcisz ale nie ma tego ciśnienia by otwożyć wtryskiwacz, jak stawiam na pompe lub jej okablowanie do ECU

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość mario69

u mnie w podobnej sytuacji okazało się, że padł sterownik komputera

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki za wszystkie posty .będę walczył dalej .Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak stawiam na pompe

Ja też...

 

Podobny przypadek miał typek w AFNie - auto stanęło...

okazała się walnięta pompa, ropę podawała do wtryskiwaczy, lecz Ciśnienie tłoczonego paliwa była znikome...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OK .Panowie auto zrobione .Problemem był przestawiony rozrząd,to dlatego pompa nie dawała dość dużego cićnienia.A więc wniosek jest taki że nie zawsze w przypadku jakim opisywalem musi być to wina pompy.Bardzo wszystkim dziękuję za pomoc i pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro auto jakiś czas jeździło ok to niech zgadnę: przy wymianie pompy mechanik nie dokręcił śrub na wałku klawiatury i koło to dowolnie zmieniało położenie głównie podczas gaszenia. Bo jak ci się mógł pasek przestawić. Chyba że klinowy się zerwał, ale o tym nic nie wspomniałeś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a mógł się przestawić. ja w swoim 1,9 TDi też tak miałem. wystarczy ze o 1 ząbek się przestawi i lipa... a wine za wszystko ponośi rolka napinająca.... sprężyna już się za słaba zrobiła i nie dociskała tak jak powinna... dopóki nie zmienisz rolki to bedziesz miał tak dalej... szkoda ze wcześniej na tym forum się nie zarejestrowałem to już dawno byś miał probleem z głowy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności