Skocz do zawartości
Gość cichy.pl

słychać wyraźne stukanie pod maską silnika

Rekomendowane odpowiedzi

Gość cichy.pl

wracając do domu po pracy ,usłyszałem dziwne klekotanie od strony pompy klimatyzacji (w 100 % nie jestem pewien czy to jest klima bo chalas jest tak głośny że słysze je od każdej strony).Gaz w klimie jest bo sprawdzalem klima też chodzi ale z kąd to walenie czy ma ktoś jakieś pomysły co to możę być bo teraz to auto chodzi jak by tam był śilnik disla J zapomniałem dopisać w rurkach od klimy tam gdzie się nabija gaz były całe oszronione ,od wejścia do sierodka auta do pompy klimy po całych rurkach oszronil się szron Bardzo proszę o pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hha

Czy jak wyłączysz klimatyzację (OFF lub ECON) to przestaje łomotać?

 

HHA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość cichy.pl

nie cały czas klekocze nawet jak jest wyłączna A owe klekotanie pojawia się jak włącze silnik i po kilkunastu sekundach zaczyna szybkim tempem stukać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość dayv

u mnie stuka z dolu silnika po lewej stronie (od keirowcy) ale zeby mi to przeszkadzalo...nie specjalnie. Wzasadzie tylko ja to slysze :| bende obs. topic ciekawym co wyniknie:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość cichy.pl

a czy t może być koło koło napinacza bo wsumie to stukanie jest może być z każdej strony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość jkeca

Ob ile sie nie myle to masz problem z napinaczem lancucha rozrzadu. Znajduje sie on z tylu silnika w glowicy. Mam pytanie czy wychodzi z niego wtyczka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odświerzę.

Ja też ostatnio osłyszałem stuki spod maski, a dokładnie spod górnej obudowy. Na szczęście, bo jak z dołu to panewki, a zgóry popychacze. I tak wyszło, że do wymiany wałek, szklanki, popychacze i przy okazji rozrząd. Super, nie?

 

Objawy, że coś się działo:

Siwy dym przy odpalaniu - szklanka ruszała się na siłę, stąd też klekot. Jeszcze pracował równo, mocy nie stracił, ale klekot narastał idealnie równo z pracą silnika. Wziął troszkę oleju, ale nie na tyle, żeby się zatrzeć. No i jeszcze nie zapaliła się kontrolka ciśnienia, a to już niewiele brakowało. Myślę, że w 2k się zmieszczę - po znajomości :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wykopałeś chyba najstarszy archeologiczny eksponat :D 29 październik 2006 :hyhy:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wiesz... Dla naszych super niezawodnych Passatów -2000 przyszedł czas, kiedy zaczynają się psuć. Więc temat stukania spod maski jest zawsze na czasie niezależnie od powstania tematu/postu :)

Edytowane przez Key86

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mi jak stukało pod maską to sie okazało ze alternator a dokładnie kółko w którym jest łożysko sie zatarło i pukało,to jest niby jakieś sprzęgiełko,sie rozlatuje po 160 tyś km,mechanik grzebał po pompie klimy i wspomagania a tu taki numer!!! niebyło żądnych innych objawów prócz delikatnego pukania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wykopałeś chyba najstarszy archeologiczny eksponat :D 29 październik 2006 :hyhy:
i to jeszcze kolega podpial sie pod problem z klima a robi remont silnika :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O fak. Mój błąd :P Zasugerowałem się tematem, bo przecież jak jest problem z klimą to piszą w tematach, że chodzi właśnie o klimę :P A to w pierwszym poście jest napisane, że klima... :/ Tak to jest jak się tematu nie przeczyta. Należy mi się upomnienie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja podepne się tutaj i proszę o radę. Pompa klimy dzwoni, fatalnie to słychać zwlaszcza na postoju, jak dodam obrotów albo przestaje albo nie słychać :) Kiedy wyłączę klimę stukanie ustaje. Rozmawiałem z warsztatami, gdzie naprawiają klimy i w jednym mówią że to lożyska i należy wymienić a w drugim, że łożysk sie nie wymienia, bo nawet jak wymieni się to padną po max pół roku. Tam z kolei proponuje wymienić pompę na inna, używaną i sprawdzoną (nie regenerowaną). Spotkał sie ktoś kiedys z was z wymianą łozysk w pompie klimy passata? Dlugo działa takie "podmianki" Prosze o pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja podepne się tutaj i proszę o radę. Pompa klimy dzwoni, fatalnie to słychać zwlaszcza na postoju, jak dodam obrotów albo przestaje albo nie słychać Kiedy wyłączę klimę stukanie ustaje. Rozmawiałem z warsztatami, gdzie naprawiają klimy i w jednym mówią że to lożyska i należy wymienić a w drugim, że łożysk sie nie wymienia, bo nawet jak wymieni się to padną po max pół roku. Tam z kolei proponuje wymienić pompę na inna, używaną i sprawdzoną (nie regenerowaną). Spotkał sie ktoś kiedys z was z wymianą łozysk w pompie klimy passata? Dlugo działa takie "podmianki" Prosze o pomoc.
Zaczym zaczniesz się martwić sprężarką,radziłbym sprawdzić rolke napinajacą nr części b 058 260 511.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zaczym zaczniesz się martwić sprężarką,radziłbym sprawdzić rolke napinajacą nr części b 058 260 511.

 

No ale nie bardzo rozrzad chyba ma z tym coś wspólnego. Klima jest na osobnym pasku a kiedy ją wyłączę to przestaje stukać(dzwonić).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jemu chodziło o rolkę napinającą pasek napędu sprężarki a nie rolkę od paska rozrządu :fajny

Jak sprawdzisz tą rolkę, to niestety pozostaje sprężarka. Nic innego wtedy tych stuków nie wytworzy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jemu chodziło o rolkę napinającą pasek napędu sprężarki a nie rolkę od paska rozrządu

 

No ale jeżeli byłaby to rolka to podejrzewam, że dzwoniłaby cały czas bo pasek obraca sie nonstop, mam rację?

 

Jak sprawdzisz tą rolkę, to niestety pozostaje sprężarka. Nic innego wtedy tych stuków nie wytworzy

 

Ja juz licze sie z tym ze TO sprężarka, tylko pytam o to, czy ktoś wymieniał te łożyska i w pompie i jak długo mu się krecą (kręciły). W jednym zakladzie mowią ze szybko pada coś takiego a w drugim, że "chodzą jak trza". Dlatego potrzebuję opinii.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No ale jeżeli byłaby to rolka to podejrzewam, że dzwoniłaby cały czas bo pasek obraca sie nonstop, mam rację?
Tak i nie...Rolka jest bardziej obciążona kiedy włączysz sprężarkę,nieprawdaż?

Miałem podobne objawy,więc wiem co mówię.

Poza tym zmieniłem tylko jej położenie,które oczywiście powoduje naprężenie lub poluzowanie paska napędzającego sprężarkę.W ten sposób pozbyłem się problemu.

Edytowane przez tomnik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności