Gość cichy.pl Zgłoś #1 Napisano 25 Października 2006 wracając do domu po pracy ,usłyszałem dziwne klekotanie od strony pompy klimatyzacji (w 100 % nie jestem pewien czy to jest klima bo chalas jest tak głośny że słysze je od każdej strony).Gaz w klimie jest bo sprawdzalem klima też chodzi ale z kąd to walenie czy ma ktoś jakieś pomysły co to możę być bo teraz to auto chodzi jak by tam był śilnik disla J zapomniałem dopisać w rurkach od klimy tam gdzie się nabija gaz były całe oszronione ,od wejścia do sierodka auta do pompy klimy po całych rurkach oszronil się szron Bardzo proszę o pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #2 Napisano 25 Października 2006 Czy jak wyłączysz klimatyzację (OFF lub ECON) to przestaje łomotać? HHA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość cichy.pl Zgłoś #3 Napisano 25 Października 2006 nie cały czas klekocze nawet jak jest wyłączna A owe klekotanie pojawia się jak włącze silnik i po kilkunastu sekundach zaczyna szybkim tempem stukać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość dayv Zgłoś #4 Napisano 25 Października 2006 u mnie stuka z dolu silnika po lewej stronie (od keirowcy) ale zeby mi to przeszkadzalo...nie specjalnie. Wzasadzie tylko ja to slysze bende obs. topic ciekawym co wyniknie:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość cichy.pl Zgłoś #5 Napisano 26 Października 2006 a czy t może być koło koło napinacza bo wsumie to stukanie jest może być z każdej strony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość jkeca Zgłoś #6 Napisano 29 Października 2006 Ob ile sie nie myle to masz problem z napinaczem lancucha rozrzadu. Znajduje sie on z tylu silnika w glowicy. Mam pytanie czy wychodzi z niego wtyczka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Key86 Zgłoś #7 Napisano 17 Czerwca 2010 Odświerzę. Ja też ostatnio osłyszałem stuki spod maski, a dokładnie spod górnej obudowy. Na szczęście, bo jak z dołu to panewki, a zgóry popychacze. I tak wyszło, że do wymiany wałek, szklanki, popychacze i przy okazji rozrząd. Super, nie? Objawy, że coś się działo: Siwy dym przy odpalaniu - szklanka ruszała się na siłę, stąd też klekot. Jeszcze pracował równo, mocy nie stracił, ale klekot narastał idealnie równo z pracą silnika. Wziął troszkę oleju, ale nie na tyle, żeby się zatrzeć. No i jeszcze nie zapaliła się kontrolka ciśnienia, a to już niewiele brakowało. Myślę, że w 2k się zmieszczę - po znajomości Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #8 Napisano 17 Czerwca 2010 Wykopałeś chyba najstarszy archeologiczny eksponat 29 październik 2006 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Key86 Zgłoś #9 Napisano 17 Czerwca 2010 (edytowane) No wiesz... Dla naszych super niezawodnych Passatów -2000 przyszedł czas, kiedy zaczynają się psuć. Więc temat stukania spod maski jest zawsze na czasie niezależnie od powstania tematu/postu Edytowane 17 Czerwca 2010 przez Key86 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SWEDEN1981 Zgłoś #10 Napisano 17 Czerwca 2010 mi jak stukało pod maską to sie okazało ze alternator a dokładnie kółko w którym jest łożysko sie zatarło i pukało,to jest niby jakieś sprzęgiełko,sie rozlatuje po 160 tyś km,mechanik grzebał po pompie klimy i wspomagania a tu taki numer!!! niebyło żądnych innych objawów prócz delikatnego pukania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #11 Napisano 17 Czerwca 2010 Wykopałeś chyba najstarszy archeologiczny eksponat 29 październik 2006 i to jeszcze kolega podpial sie pod problem z klima a robi remont silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Key86 Zgłoś #12 Napisano 18 Czerwca 2010 O fak. Mój błąd Zasugerowałem się tematem, bo przecież jak jest problem z klimą to piszą w tematach, że chodzi właśnie o klimę A to w pierwszym poście jest napisane, że klima... Tak to jest jak się tematu nie przeczyta. Należy mi się upomnienie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szmeru Zgłoś #13 Napisano 6 Lipca 2011 Ja podepne się tutaj i proszę o radę. Pompa klimy dzwoni, fatalnie to słychać zwlaszcza na postoju, jak dodam obrotów albo przestaje albo nie słychać Kiedy wyłączę klimę stukanie ustaje. Rozmawiałem z warsztatami, gdzie naprawiają klimy i w jednym mówią że to lożyska i należy wymienić a w drugim, że łożysk sie nie wymienia, bo nawet jak wymieni się to padną po max pół roku. Tam z kolei proponuje wymienić pompę na inna, używaną i sprawdzoną (nie regenerowaną). Spotkał sie ktoś kiedys z was z wymianą łozysk w pompie klimy passata? Dlugo działa takie "podmianki" Prosze o pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #14 Napisano 6 Lipca 2011 Ja podepne się tutaj i proszę o radę. Pompa klimy dzwoni, fatalnie to słychać zwlaszcza na postoju, jak dodam obrotów albo przestaje albo nie słychać Kiedy wyłączę klimę stukanie ustaje. Rozmawiałem z warsztatami, gdzie naprawiają klimy i w jednym mówią że to lożyska i należy wymienić a w drugim, że łożysk sie nie wymienia, bo nawet jak wymieni się to padną po max pół roku. Tam z kolei proponuje wymienić pompę na inna, używaną i sprawdzoną (nie regenerowaną). Spotkał sie ktoś kiedys z was z wymianą łozysk w pompie klimy passata? Dlugo działa takie "podmianki" Prosze o pomoc. Zaczym zaczniesz się martwić sprężarką,radziłbym sprawdzić rolke napinajacą nr części b 058 260 511. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szmeru Zgłoś #15 Napisano 6 Lipca 2011 Zaczym zaczniesz się martwić sprężarką,radziłbym sprawdzić rolke napinajacą nr części b 058 260 511. No ale nie bardzo rozrzad chyba ma z tym coś wspólnego. Klima jest na osobnym pasku a kiedy ją wyłączę to przestaje stukać(dzwonić). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #16 Napisano 6 Lipca 2011 Jemu chodziło o rolkę napinającą pasek napędu sprężarki a nie rolkę od paska rozrządu :fajny Jak sprawdzisz tą rolkę, to niestety pozostaje sprężarka. Nic innego wtedy tych stuków nie wytworzy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szmeru Zgłoś #17 Napisano 6 Lipca 2011 Jemu chodziło o rolkę napinającą pasek napędu sprężarki a nie rolkę od paska rozrządu No ale jeżeli byłaby to rolka to podejrzewam, że dzwoniłaby cały czas bo pasek obraca sie nonstop, mam rację? Jak sprawdzisz tą rolkę, to niestety pozostaje sprężarka. Nic innego wtedy tych stuków nie wytworzy Ja juz licze sie z tym ze TO sprężarka, tylko pytam o to, czy ktoś wymieniał te łożyska i w pompie i jak długo mu się krecą (kręciły). W jednym zakladzie mowią ze szybko pada coś takiego a w drugim, że "chodzą jak trza". Dlatego potrzebuję opinii. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #18 Napisano 6 Lipca 2011 (edytowane) No ale jeżeli byłaby to rolka to podejrzewam, że dzwoniłaby cały czas bo pasek obraca sie nonstop, mam rację? Tak i nie...Rolka jest bardziej obciążona kiedy włączysz sprężarkę,nieprawdaż?Miałem podobne objawy,więc wiem co mówię. Poza tym zmieniłem tylko jej położenie,które oczywiście powoduje naprężenie lub poluzowanie paska napędzającego sprężarkę.W ten sposób pozbyłem się problemu. Edytowane 6 Lipca 2011 przez tomnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach