-devil- Zgłoś #1 Napisano 24 Października 2006 Witam wszystkich Kilka dni temu odebrałem w końcu wymarzonego Passata, mam jeden problem ponieważ sprzęgło bierze mi bardzo wysoko i w momencie puszczania go na pierwszym biegu samochód wpada w malutkie drgania do momentu gdy puszcze je całkiem. Nie wiem czy to ja nie mogę się przyzwyczaic (wczesniej smigałem Polówką) czy coś jest nie tak. Proszę o wyrozumiałość dla nowego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #2 Napisano 24 Października 2006 Łożysko oporowe w skrzyni biegów lub też cały komplet sprzęgła Jak ruszasz to ci tak dziwnie trzęsie autem, tak? A weź kogoś i otwórz maskę i jeden niech siedzi w środku a drugi przy silniku nasłuchuje i pomału ruszaj do przodu i do tyłu. jeśli to coś w skrzyni, to będzie słychać .... no nie wiem jak ten dźwięk opisać. Hmmmm - na postoju jak wciśniesz sprzęgło to zaczyna być słychać jakiś dodatkowy dźwięk, np: czegoś obracającego się? Ooo! Już wiem - to podobny dźwięk jak w kole łożysko pada PODOBNY zaznaczam - a nie identyczny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
-devil- Zgłoś #3 Napisano 25 Października 2006 Wsłuchiwałem się dość dokładnie ponieważ kiedyś miałem problemy ze skrzynia ale nic nie słychac. Zaznaczę jeszcze raz ze dzieje sie to tylko przy ruszaniu na pierwszym biegu, tak jakbym nie wyczuł jeszcze sprzęgła Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
-devil- Zgłoś #4 Napisano 25 Października 2006 I jeszcze jedno według ksiażki serwisowej bo takowom posiadam sprzęgło było wymieniane przy 25kkm a autko ma teraz 93kkm. //edycja postów nie działa? - kuczlaw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #5 Napisano 25 Października 2006 no to w takim razie zostaje tylko opcja, ze jeszcze "nie czaisz" samochodu Miałem podobnie jak z B4 się przesiadłem. Skoro nie wystepują żadne z objawów o których pisałem, to pozostaje tylko nauczyć sie jazdy nowym nabytkiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ARTEC Zgłoś #6 Napisano 3 Października 2008 witam Orientujecie się może ile kosztuje wymiana sprzegła komletnego bez koła dwumasowego w passacie B5 110KM?/ Dzieki za odpowiedz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #7 Napisano 3 Października 2008 ARTEC AVG MY2000 028 141 035 MX - tarcza średnica 228 mm -cena ok. 480zł 06B 141 117 D - docisk -cena ok 610zł 0B1 141 165 - łożysko wyciskowe -cena ok 141zł N 014 739 11 - śruba imbusowa cylindryczna M8x16 szt 12 - cena 1,12zł/szt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ARTEC Zgłoś #8 Napisano 3 Października 2008 a robocizna ?? jaki to koszt?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #9 Napisano 3 Października 2008 ARTEC AVG MY2000 028 141 035 MX - tarcza średnica 228 mm -cena ok. 480zł 06B 141 117 D - docisk -cena ok 610zł 0B1 141 165 - łożysko wyciskowe -cena ok 141zł N 014 739 11 - śruba imbusowa cylindryczna M8x16 szt 12 - cena 1,12zł/szt To chyba ceny oryginałów:)... komplet SACHS na allegro kupisz za polowe tego, LUK trochę drożej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fałwej Zgłoś #10 Napisano 3 Października 2008 Wymiana 300-400 zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #11 Napisano 3 Października 2008 To chyba ceny oryginałów:)... komplet SACHS na allegro kupisz za polowe tego, LUK trochę drożej Podałem numery części ORI , to i ceny są ...:636:. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pezet101 Zgłoś #12 Napisano 4 Października 2008 Bardzo proszę się nie śmiać z pytania W moim B5 też sprzęgło wysoko bierze, ale bez żadnych drgań, szarpań, ślizgania itp. A teraz pytanie: czy sprzęgło ma jakąś regulację, żeby pracowało przy głębszym wciskaniu sprzęgła? Jeżdżę na zmianę land roverem, gdzie znowu sprzęgło chwyta przy samej podłodze i po przesiadce z jednego na drugi, muszę się "uczyć" nowego sprzęgła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
0x7B3 Zgłoś #13 Napisano 4 Października 2008 W moim B5 też sprzęgło wysoko bierze, ale bez żadnych drgań, szarpań, ślizgania itp. U mnie to samo. Chyba taka ich uroda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamol Zgłoś #14 Napisano 1 Września 2009 to już moja druga b5piątka i sprzęgło bierze bardzo wysoko troche to wkurzające bo przy starcie albo wystrzele jak rakieta albo walne kangura Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Key86 Zgłoś #15 Napisano 1 Września 2009 to wy jeździć nie umiecie ;D nie no żartuję, ale niby w każdym aucie 4 koła a jeździ inaczej. Kwestia przyzwyczajenia. A to, że strzela jak rakieta to fajne jest ;D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koucz Zgłoś #16 Napisano 1 Września 2009 Mialem pisac o podobnej sprawie ale widze ze ktos mnie uprzedzil. Sprzeglo w mym pasacie tez "lapie" bardzo wysoko. To po raz, po dwa w momencie gdy lekko wcisne pedal sprzegla, czuc lekkie stukanie jakby takie bicie. Nastepnie w momencie wysprzeglania na wrzuconym biegu, slychac stukniecie. Nie wiem czy jest to kwestia mechanizmu wybierania biegow czy jakiegos elementu w skrzyni. Jak bede mial jutro czas to nakrece material pogladowy dla potwierdzenia slow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
falla_x Zgłoś #17 Napisano 2 Września 2009 już kiedyś tez poruszałem ten temat u mnie też sprzęgło bierze na samej górze no ale chyba już tak musi być ale np. a poliftowym kombi u ojca sprzęgło bierze idealnie tak jak powinno nie za wysoko nie za nisko i do tego jest bardzo mięciutkie można by 1 palcem wciskać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kasfalt Zgłoś #18 Napisano 2 Września 2009 jak bierze wysoko to znaczy ze tarcza jest zjechana.standard ale przy tym przebiegu to troszke dziwne. zobacz jeszcze -devil- czy czujesz na pedale pewne drgania bądź takie delikatne bicie...jeśli coś takiego jest w połączeniu z drganiami podczas ruszania to według mnie 2-mas tez poleciał pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #19 Napisano 2 Września 2009 jak bierze wysoko to znaczy ze tarcza jest zjechana.standard google mówi, że we wszystkich passatach wysoko bierze. czy czujesz na pedale pewne drgania bądź takie delikatne bicie...jeśli coś takiego jest w połączeniu z drganiami podczas ruszania to według mnie 2-mas tez poleciał ja cały czas mam to mrowienie, a wdumas sprawny jak "poleci" dwumas, to kolega będzie wiedział, wierz mi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gatess Zgłoś #20 Napisano 2 Września 2009 Ja przesiadlem sie z Toyoty Yaris (kurs prawka) na mojego passata i mam to samo w toyocie spokojnie i zwyczuciem sie rusza, a w pasku bierze u samej górze, widocznie taka uroda b5 i tyle. Moim zdaniem bardziej ergonomicznie jest kiedy sprzeglo bierze u dolu, noga napewno mniej pracuje. Moze da sie gdzie to nieco wyregulowac ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach