marcink Zgłoś #1 Napisano 29 Marca 2009 Passat 1.9 TDI AHH 98r, 215 tys km. Rozrząd i hamulce przód wymienione 3 tys km temu. Od dwóch dni mam problem z układem kierowniczym. Płynu nie ubywa, kręci się tak samo lekko jak dawniej. Przy powrocie kierownicy do pozycji "jazda na wprost" z wychylenia w prawo czuć jakby odbywało się to od ok. 30 stopni wychylenia skokowo. Jak w lewo jest ok. Obejrzałem dokładnie opony. Lewa jakby środkiem się zdarła trochę. Ciśnienie kontroluję regularnie. Tydzień temu lekko najechałem lewą stronę - przód na 20-25 cm wysoki kamień. Delikatnie. Huknęło - wyskoczyła kratka u dołu. Wcisnąłem. Ok. Zero wycieków. W piatek byłem w Krakowie - 420 km w obie strony i było oK. Od wczoraj zauważam te skokowe obracanie się kierownicy. Co poza maglownicą może być? Krzyżak, łożysko skrętne amorka? Przegub? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
molo Zgłoś #2 Napisano 29 Marca 2009 Sprawdziłeś zbieżność po tym zdażeniu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcink Zgłoś #3 Napisano 30 Marca 2009 Sprawdziłeś zbieżność po tym zdażeniu ? Niestety nie. Zrobię to, Tak mnie korci,że to jednak łożysko skrętne lewego amorka. Podjadę dziś do kumpla na podnośnik to obejrzymy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jackrally Zgłoś #4 Napisano 30 Marca 2009 Tak mnie korci,że to jednak łożysko skrętne lewego amorka. Tam nie ma żadnego łożyska. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach