The_Saint Zgłoś #1 Napisano 26 Marca 2009 No właśnie jak w temacie mam problem, ciągnie pięknie i w okolicach 4 tyś przestaje. Niby idzie do przodu ale tak jakby go ktoś trzymał za zderzak, czasami pomaga jak mu odejmę i dodam gazu. Robi to zarówno na benzynie jak i gazie; kable, kopułka, palec i cewka nowe (może nowa cewka to robi?). Strasznie to irytujące i niebezpieczne przy wyprzedzaniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #2 Napisano 26 Marca 2009 (edytowane) Ty tam migowe masz cos pokazują?? Ja bym podmienił kompa w ramach testu. Edit odepnij czyjnik temperatury na ciepłym i zobacz jak wtedy bedzie sie wkręcał. Edytowane 26 Marca 2009 przez JACU6X6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #3 Napisano 26 Marca 2009 Migowych nie ma, żadna diagnostyka nie wchodzi w grę niestety. Kompa nie mam za bardzo z kim podmienić ale ten czujnik to odepnę jutro i go przegonię. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #4 Napisano 26 Marca 2009 (edytowane) To sobie kupiłem do digi http://moto.allegro.pl/item586009248_uklady_wtryskowe_benzyny_tom2_wtrysk_wyprzedaz.html masz w tym podana diagnostykę po wtyczce kompa omomierzem itp. poczytałem i po kolei wypada sprawdzić -czujnik położenia przepustnicy -przepływomierz -czujnik prędkości obrotowej - czujnik ciśnieniaw kolektorze dolotowym przepływomierz sprawdzisz na stykach 17-21 zakres od 500 do 1100 ohm czujnik położenia styki 6-11 od 0 do nieskończoności temperatura silnika przy 80c ma mieć 250 ohm a i jeszcze wyczytałem jeszcze że jak czujnik stukowy padnie to komp automatycznie opóźnia zapłon coby nie uszkodzić silnika a co za tym idzie spada moc na wyższych obrotach juz drugi browar skonczony i spać mi sie chce caly dzien zap... dziś spędziłem popołudnie w warsztacie i rozebrałem silnik escorta 1.8d td i stwierdziłem ze potopiły sie tłoki h... wie czego i dlaczego ale silnik padł a wogóle to kup sobie tą książke i innym tłumacz a nie pytaj zartowałem fiat mi nie wkręca sie na obroty na benzynie jak zimny to jest problem koval powiedzial ze to listwa i ma racje bo poprzedni właściciel nie mial zbiornika benzyny tylko lpg i ..... znowu wydatki dobrze ze caddy jezdzi na rzepaku i opale Edytowane 26 Marca 2009 przez JACU6X6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #5 Napisano 27 Marca 2009 I zrobiłeś coś czy pijesz bo juz wekend Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
multi Zgłoś #6 Napisano 27 Marca 2009 można sprawdzić również drożność całego wydechu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość LukWol Zgłoś #7 Napisano 28 Marca 2009 Ja bym sprawdził jeszcze Sonde Lambda ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #8 Napisano 28 Marca 2009 I zrobiłeś coś czy pijesz bo juz wekend Piłem ale co nieco zrobiłem Po odłączeniu czujnika temp muli w całym zakresie-zero jazdy. Jak już miałem odłączony czujnik to go zresetowałem-poczekałem aż ostygnie, potem go zagrzałem na wolnych do włączenia wiatraka a potem ostro popędziłem kota W efekcie na benzynie śmiga tak jak trzeba a na gazie po staremu ale to już chyba gazownik się będzie musiał tym zająć. Sonda lambada czasami chodzi dobrze, czasami głupoty pokazuje-widać to na kompie gazowym; generalnie do wymiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #9 Napisano 28 Marca 2009 To zakup te knige co ci linka dałem i bedziesz miał problem z szukaniem usterek z głowy jeszcze jak by oscyloskop miał to juz LASSSVEGASSS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach