Skocz do zawartości
mroova

3BG 2.0 TDI 136KM eksploatacja zwiazana z filtrem i plynem do filtra czasteczek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Kupilem niedawno Passata 2.0 TDI 136 z 2004 ale cos jakby ostatnio sie zmuli, zanim osiagnie na niemieckiej autostradzie 170 czy 180km/h to troche trwa, poza tym czaszami jak podjade pod dom to ma 1000 obrotow i po 1,5 minucie dopiero wraca na 930-950. Czy moze tobyc zwiazane z tematem tego postu?

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie nie masz płynu w DPF(ie)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki

W ktorym miejscu namierze zbiornik od tego i jaki plyn powinienem zalac, wogole mozna to samemu zrobic?

 

Dzieki z gory

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Samemu niby nie można, bo trzeba pod specjalnym ciśnieniem to robić. Zbiornik znajduję się pod wykładziną bagażnika. W ASO bodajże 1 litr z napełnieniem kosztuje około 100 zł, a zbiornik mieści 4 litry :\

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zbiornik znajduję się pod wykładziną bagażnika
a dokładnie pod kołem zapasowym, i dlatego jest odwrotnie to koło zamontowane

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czytalem w innych postach ze to jakies kosmiczne pieniadze wASO kosztuje. A nie wchodzi jeszcze w gre czyszczenie EGR i turbiny? W sumie ani nie klekocze ani nie kopci troczhe jakby tak jajami smierdzi jak ma te wyzsze obroty. Jedyne co to myslalem ze troche sie bedzie lepiej zwijal.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jedyne co to myslalem ze troche sie bedzie lepiej zwijal.

Podlacz pod komputer, moze dowiesz sie wiecej i najlepiej jakbys zrobil LOGi pomiarowe, moj tez ostatnio slabl i prawdopodobnie sa przedmuchy na kolektorze wydechowym, do tego smierdzi spalinami i troche glosniej chodzi, a co do podwyzszonych obrotow na biegu jalowym to w tym momencie wypala sie DPF.

Wydaje mi sie ze jak jest niski poziom plynu do DPFa to wyskoczy jakis komunikat i oswieci sie lub mruga kontrolka swiec zarowych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czytalem w innych postach ze to jakies kosmiczne pieniadze wASO kosztuje. A nie wchodzi jeszcze w gre czyszczenie EGR i turbiny? W sumie ani nie klekocze ani nie kopci troczhe jakby tak jajami smierdzi jak ma te wyzsze obroty. Jedyne co to myslalem ze troche sie bedzie lepiej zwijal.

witam plyn jest dostepny tylko w aso nazywa sie satacen 25 i 1L kosztuje 230-250zl mozna go wlac samemu tylko trzeba wiedziec jak i gdzie

pozd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności