pasektdi Zgłoś #1 Napisano 22 Marca 2009 (edytowane) Koledzy padła mi tylna wycieraczka. ETKA podaje, że do mojego auta pasuje silniczek wycieraczki tylnej 3B9 955 711 C 1J6 955 711 G Jest do kupienia silniczek z oznaczeniem 1J6 955 711 C i 1J6 955 711 B . Czy ktoś się orientuje na czym polega różnica i czy można zastosować taki silniczek? Samochodzik to pasek 2002, modelowo 2003 kombi Edytowane 22 Marca 2009 przez pasektdi dopisanie modelu auta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #2 Napisano 22 Marca 2009 (edytowane) Koledzy padła mi tylna wycieraczka. ETKA podaje, że do mojego auta pasuje silniczek wycieraczki tylnej3B9 955 711 C 1J6 955 711 G Jest do kupienia silniczek z oznaczeniem 1J6 955 711 C i 1J6 955 711 B . Czy ktoś się orientuje na czym polega różnica i czy można zastosować taki silniczek? Samochodzik to pasek 2002, modelowo 2003 kombi Etka podaje 1J6 955 711G jako oznaczenie obecne silnika wycieraczek 3BG,poprzednio było stosowane ozn.części 1J6 995 711B , które zostało wycofane 01.06.1999r i jako część zastępcza podana jest 1J6 955 711C , która została wycofana w 01.08.2003 i jako część zastępcza jest 1J6 955 711G. Wobec powyższego wynika ,że możesz kupić w/w- będą takie same jak obecnie stosowane. Edytowane 22 Marca 2009 przez JurekW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #3 Napisano 22 Marca 2009 a różnica jest taka, że ramię na silniczku z literką C ma stan spoczynku przy krawędzi szyby z lewej strony auta a z literką G z prawej strony auta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pasektdi Zgłoś #4 Napisano 22 Marca 2009 Mój ma na pewno ramię spoczynku po lewej stronie. Jest jeszcze oferta silniczka z oznaczeniem 8L0 955 711 oraz jeden z uszkodzonym plastikowym trzpieniem od spryskiwacza. Mój trzpień jest dobry, czy można go przełożyć? połowa ceny kompletnego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #5 Napisano 22 Marca 2009 Mój ma na pewno ramię spoczynku po lewej stronie. Jest jeszcze oferta silniczka z oznaczeniem 8L0 955 711 oraz jeden z uszkodzonym plastikowym trzpieniem od spryskiwacza. Mój trzpień jest dobry, czy można go przełożyć? połowa ceny kompletnego. silniczek, którego nr podałeś został wycofany z produkcji 31.07.1998 więc napewno będzie miał stan spoczynku z lewej strony dyszę spryskiwacza można bez problemu przełożyć o ile ten kilkunastoletni silniczek nie będzie miał ukręconej rurki spryskiwacza idącej do dyszy (wtedy czeka Cie naprawa silniczka) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pasektdi Zgłoś #6 Napisano 22 Marca 2009 Ciekawa rzecz, że spotkałem się również z nowym o takim oznaczeniu(zapewne zamiennik). Skupię się jednak na tym o oznaczeniu 1J6 955 711 C, bo z oznaczeniem G jeszcze nie spotkałem się, aczkolwiek wysłałem kilka maili z prośbą o podanie oznaczenia producenta, tak gdzie ich nie podano w opisie aukcji na jednym z portali. Kurcze kilku z nich działa na zasadzie sklepu i nie nauczyli się podawać oznaczeń! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pasektdi Zgłoś #7 Napisano 27 Marca 2009 Ale nie na 100% kupiłem i zamontowałem 1J6 955 711 C i ma stan spoczynku z prawej strony i wyciera z prawej do lewej oczywiście. Możecie sobie wyobrazić moje zdziwienie, kiedy zamontowałem wycieraczkę prawidłowo (czyli tak jak była poprzednio, z lewej do prawej) i zobaczyłem jak wyciera mi..... tablicę rejestracyjną . Mój silniczek był Valeo, ten jest Bosch. Pochodzenie VW Golf, może dlatego z prawej do lewej, ale przy oznaczeniu części 1J6 955 711 C brak jakiegokolwiek innego znaczka, który by naprowadził, że jest z prawej do lewej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Kukiz Zgłoś #8 Napisano 31 Marca 2009 Da się coś zrobić z takim silniczkiem aby kręcił we właściwą stronę? bo mam ten sam problem;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pasektdi Zgłoś #9 Napisano 1 Kwietnia 2009 Po prostu załóż wycieraczkę w skrajne położenie prawe tak jak ja i po temacie. Co za różnica, czy będzie wycierać szybę z lewej do prawe, czy z prawej do lewej. Klucz 13-stka poluzuj, przełóż na prawo i finito. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koćko Zgłoś #10 Napisano 6 Lipca 2009 koledzy a wiecie moze jaka bedzie roznica w silniczku 3B9955711C a 3B9955711F Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ACTINA Zgłoś #11 Napisano 7 Września 2009 u mnie niestety okazało się że skończył się silniczek czy silniczek od paska z 2005 roku FL będzie pasował do 1998 ? Na tym moim jest numer części 8L0 955 711. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #12 Napisano 7 Września 2009 (edytowane) czy silniczek od paska z 2005 roku FL będzie pasował do 1998 powinien pasować z tym, że położenie ramienia będziesz wtedy miał po prawej stronie szyby a nie po lewej jeśli chcesz aby położenie było po lewej stronie to możesz kupić silniczek z 2005 roku i dogadać się ze mną odnośnie podmiany silniczka gdyż mam ramię, które powinno leżeć po prawej stronie a na moim silniczku leży po lewej ps etka nie zna takiego nr silniczka jaki podałeś Edytowane 7 Września 2009 przez Mr. X Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ACTINA Zgłoś #13 Napisano 7 Września 2009 powinien pasować z tym, że położenie ramienia będziesz wtedy miał po prawej stronie szyby a nie po lewejjeśli chcesz aby położenie było po lewej stronie to możesz kupić silniczek z 2005 roku... a jak wrzucę tak jak jest i założę to swoje ramie (lewa do prawej) to to samo ramie będzie działało z prawej do lewej? w zasadzie czy położenie będzie po lewej czy po prawej nie robi różnicy ....kwestia czy będzie działać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #14 Napisano 7 Września 2009 a jak wrzucę tak jak jest i założę to swoje ramie (lewa do prawej) to to samo ramie będzie działało z prawej do lewej? w zasadzie czy położenie będzie po lewej czy po prawej nie robi różnicy ....kwestia czy będzie działać oczywiście, że będzie działać można kupić ramię by spoczynkowe jego położenie było z prawej strony szyby a zakładając ramię, które masz będzie one lekko w górze lecz także leżące po prawej stronie szyby Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zejnowski Zgłoś #15 Napisano 7 Września 2009 A ty coś podpowiadałeś, że gdzieś można kupić cały mechanizm za nie wielką cenę, możesz przypomnieć gdzie? I oczywiście gdzie ramię na prawą stronę można kupić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #16 Napisano 7 Września 2009 A ty coś podpowiadałeś, że gdzieś można kupić cały mechanizm za nie wielką cenę, możesz przypomnieć gdzie? mechanizm czy silniczek? o mechaniźmie nic mi nie wiadomo a swego czasu pytałem o silniczek u auto-janicki na pomorskiej i z tego co pamiętam to wołał 150pln ale nie miał takiego, który posiadał miejsce spoczynkowe z prawej strony szyby gdzie ramię na prawą stronę można kupić? najszybciej i najtniej w aso (dudojc) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ACTINA Zgłoś #17 Napisano 7 Września 2009 A jestes pewny, ze padl ci silniczek czy po prostu wycieraczka nie dziala? Czesto wycieraczka sie zapieka a caly mechanizm jest sprawny. Silniczek jest dosc solidnei wykonany i nawet jesli jest zablokowany, to nie kreci a grzeje sie i nie przepala...Daj znac, bo jest to sprawa do uruchomienia... wydaje mi się ze padł....wnioskuje to po nieprzyjemnym zapachu z układu scalonego a poza tym jak złącze na krótko pod akumulator to zero reakcji: + podpinam zółto -czarny(szary) pod plusa - pin 1 + a brązowy (masa) - pin 4 czysto teoretycznie powinien ruszyć - rozebrałem silnik i okazało się że jednej szczotki wogóle nie ma (kupiłem taką - przeszlifowałem ale dalej zero reakcji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zejnowski Zgłoś #18 Napisano 13 Września 2009 U mnie natomiast nie padł tylko raz już go czyściłem i to dosyć mocno wręcz świecił się ten trzpień, ale niestety po 2 miesiącach znowu zaczęły się problemy, raz jej się chce działać a raz nie szczególnie jak jest wilgotno. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #19 Napisano 31 Lipca 2010 Znacie moze wymiary szczotek weglowych w tym silniczku i gdzie mozna je dostac? Czy latwo je wymienic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marko Zgłoś #20 Napisano 1 Września 2010 witam, przerabiał ktoś temat zamontowania mechanizmu tylnej wycieraczki z modelu po 2000r. do 98r. różnica ceny jest powalająca (230zł / 520zł) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach