Maciej_OLS Zgłoś #1 Napisano 19 Marca 2009 Doszło do jakiegoś zwarcia w instalacji i w fotelu wypaliła się dziura (fotele podgrzewane). Może ktoś się orientuje czy fotel kierowcy można rozebrać tak aby dostać się do maty podgrzewającej ???? Będę wdzięczny za wszelkie informacje. [email protected] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #2 Napisano 19 Marca 2009 Kazdy fotelik robierzesz, tylko nie wiem czy mata nie jest przypadkiem w pokrowcu. Mi sie wypalila dziura w boczku, bo ktos powiesił lampke na klamce i zarówka dotkneła no i bęc..... nowy 1200zł ....ehh..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marioster Zgłoś #3 Napisano 29 Marca 2009 Wyciąg fotel i sprawdź czy jest rozbieralny jak nie to tylko wymienić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JaLe Zgłoś #4 Napisano 1 Kwietnia 2009 Rozbieralny jest kazdy fotel, problem jest czy da się go powtórnie złożyć!? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gulasz1 Zgłoś #5 Napisano 16 Stycznia 2011 witam serdecznie! Od niedawna jestem posiadaczem Passata B5 fl tepicerka skórzana... Jakiś tydzień po zakupie podczas jazdy poczułem delikatne palenie na moim lewym udzie.Okazało się że mata grzejna dostała zwarcia i skóra została przepalona (niewielka dziurka). Wyobraźcie sobie ze zaczołem walkę z koncernem VW. pojechałem do najbliższego ASO spisaliśmy oświadczenie, auto zabrano na komputer odczytac błędy( brak błędów fotela) zrobiono zdjęcia i wraz z moim oświadczeniem wysłano do Niemiec. Nie mineło 2 tygodnie i mam odpowiedz: "usterka zostanie w 100% pokryta przez VW" !!!! Instalacja , przekaźniki, pokrycie skórzane fotela, nowe wypełnienie fotela i oczywiście mata grzejna!!! Wszystko nowe , oryginalne VW i w 100 % na koszt serwisu! łącznie z wykonaniem usługi w serwisie VW. Samochód z 2003roku, ostatni serwis w Niemczech w 2007roku!! Kazano mi okazac książkę serwisową, sprawdzono przebieg czy nie był kombinowany i ot to taka niespodzianka. Serwis wycenił części wraz z robocizną na ponad 7tyś zł !!! Uważam że warto pyta i docieka swego... Mam nadzieję że swoim postem podpowiedziałem jaką należy obrac drogę do ubiegania sie o swoje w razie jakich kolwiek pytań chętnie podpowiem co i jak robic - 663 021 333 Pozdrawiam Wszystkich posiadaczy VW i nie tylko! Marek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert.gda Zgłoś #6 Napisano 16 Stycznia 2011 Auto było lub jest serwisowane w VW ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gulasz1 Zgłoś #7 Napisano 18 Stycznia 2011 Witaj! Auto było serwisowane w VW do roku 2007 w Niemczech. Upłyneło od tego momentu kilka lat i przybyło oryginalnie 60tyś km. Jedyna uwaga to musisz miec nie kręcone w danych i posiadac ksiazke serwisowa Pozdrawiam! Marek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arkady375 Zgłoś #8 Napisano 19 Stycznia 2011 Witam ma taki sam problem tylko u mnie jest tak że dołożyłem sobie inne lepsiejsze fotele i właśnie mi mata du.....ko przypiekła. Podjadę do ASO i zobaczymy co zrobią. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gulasz1 Zgłoś #9 Napisano 30 Stycznia 2011 (edytowane) A więc ja już jestem po wizycie w ASO VW w Rybniku! Tak jak mi obiecano wymieniono następująco: Instalacje pod fotel kierowcy, przekaźnik, przełącznik, matę grzewczą, włożono całkowicie nowe wypełnienie fotela oraz oczywiście założono nowe poszycie skórzane. Fotel jest twardy i siedzi się w nim teraz o niebo lepiej!Fotel teraz grzeje bardzo mocno i co ważne już po 20s od włączenia!Niestety przez pewien czas będzie odbiegał kolorystycznie od pozostałych foteli, ponieważ skóra z czasem robi się swiecąca (nowa jest matowa - nie wysiedziana i nie wyślizgana) Całośc przebiegła bardzo sprawnie (wymiana ok 3 godziny) i co ważne za całkowicie nowy fotel (pozostał tylko metalowy stelaż) nie zapłaciłem złamanego grosza!!!Mało tego operacja została odnotowana w książce serwisowej wraz z datą i aktualnym stanem licznika (a więc KS została odświeżona i uaktualniona) ) Na dodatek na całoś robocizny i na wszystkie wstawione części mam 24m-ce gwarancji!! Na koniec pojazd został sprawdzony Vagiem w poszukiwaniu błędów i zaproponowano mi założenie bezpłatnie oryginalnych VW-Audi ramek tablic rejestracyjnych. Jeszcze raz zachęcam klubowiczów z podobnym problemem aby starali się o dofinansowanie z VW u siebie w lokalnym ASO. Jeśli choc troszkę pomogłem Wam w opisie przebiegu operacji to bardzo się z tego cieszę! Serdecznie pozdrawiam, Marek Edytowane 30 Stycznia 2011 przez Gulasz1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MotoTechnic Zgłoś #10 Napisano 31 Stycznia 2011 To prawda,ale czy dofinansowanie z VW w lokalnym ASO jest tak chetnie przyznawane? Na pewno trzeba spełniać jakieś określone kryteria. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzysiek82 Zgłoś #11 Napisano 5 Lutego 2011 sam jestem ciekaw jakie warunki trzeba spełnić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PrZeMoL Zgłoś #12 Napisano 5 Lutego 2011 szkoda ze wahaczy nie wymieniaja za friko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach