Jaśko Zgłoś #1 Napisano 15 Marca 2009 (edytowane) Witam Koledzy. Szukałem na forum podobny przypadek jaki mi się przytrafił, ale nic nie znalazłem dlatego pozwoliłem sobie otworzyć nowy temat jeśli popełniłem błąd to z góry przepraszam. Mianowice problem mój polega na tym ze auto nie chce zapalić. Przyjechałem nim z pracy o godzinie 15 30, później wieczorem siadam do autka próbuje go odpalić a tu lipa, kreci normalnie ale nie chce zaskoczyć. Miałem mało paliwa (wskazówka pokazywała miedzy ostatnią biała a czerwoną kreską) wiec dolałem 5 lit bo myślałem ze mi brakło paliwa ale i to nie pomogło. Wiec myślałem ze się zapowietrzył odkręciłem wtryski i paliwo normalnie podaje, wcześniej nalałem do filtra trochę paliwa bo był w środku suchy i nadal zonk auto nie pali. Gdy kręcę silnikiem nie ma zadnego dymku wiec może nadal jest zapowietrzony? Moje domysły co sie mogło stać: 1. Nadal jest zapowietrzony 2. Pompa wtryskowa padła 3. Filtr sie zapchał bo zaciognął syf z baku. 4. Może przepływomierz padł Prawde mówiąć wiecej pomysłów nie mam i tak naprawde juz sie pogubiłem najbardziej załuje tego ze z własnego z lenistwa nie chciało mi sie jechac zatankować auta a teraz moge mieć z tej przyczyny problem. Koledzy bardzo prosze o rady i z góry dziekuje. Pozdrawiam serdecznie Edytowane 15 Marca 2009 przez Jaśko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowoa Zgłoś #2 Napisano 15 Marca 2009 kolego ciężko powiedzieć co ci sie przytrafiło ale zakłasająć że miałeś mało paliwa a tym samym pompa miała słabe smarowanie mógł ci sie przytrzeć pierścien, który ustala dawkę wtryskiwanego paliwa z kolei on jest sterowany przez elektronikę w górnej cześci pompy. Ta elektronika mogła ulec uszkodzeniu(zawsze powtażam najpierw vag-on prawdę powie) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaśko Zgłoś #3 Napisano 15 Marca 2009 Bardzo dziękuje za podpowiedz. I bardzo Proszę jeśli ma ktoś jeszcze jakieś propozycje to proszę pisać. Dziękuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaśko Zgłoś #4 Napisano 18 Marca 2009 (edytowane) Witam, zacholowałem auto do mechanika okazało się ze w pompie wtryskowej padła zawór odcinający dopływ paliwa po wymianie autko pali normalnie choć tak naprawde czas pokaże. Dokładnie nie wiem ile ta "przyjemność" mnie kosztowała bo przy okazji wymienił mi rozrząd z pompą wodną za wszystko zapłaciłem 700zł. Edytowane 19 Marca 2009 przez Jaśko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak28 Zgłoś #5 Napisano 3 Lutego 2010 Witam.Mam taki problem że moim Pasku poszedł mi któryś elektrozawór ale nie wiem który , autko czasem mi wogóle jak jade nie wchodzi na obroty , objawy są takie jakby sprzegło slizgało , jest bardzo mułowaty , tak jakby bez turbo szedł.Na VAG-u pokazało mi że to elektrozawór jest w nim błąd., ale nie wiem który to elektrozawór..............Pomóżcie !!!!!!! inny objaw jest tez taki że jak pale autko to odrazy wchodzi na duze obroty czyli około 1300 obr/min po chwili zaraz spada. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emate Zgłoś #6 Napisano 3 Lutego 2010 autko czasem mi wogóle jak jade nie wchodzi na obroty , objawy są takie jakby sprzegło slizgało , jest bardzo mułowaty, tak jakby bez turbo szedł.Na VAG-u pokazało mi że to elektrozawór jest w nim błąd., ale nie wiem który to elektrozawór..............Pomóżcie !!!!!!! inny objaw jest tez taki że jak pale autko to odrazy wchodzi na duze obroty czyli około 1300 obr/min po chwili zaraz spada. Witam, zawór o którym piszesz to pewnie N75, jest to zawor sterujacy turbiny, odlacza ci turbo zeby cisnienie ci jej zwyczajnie nie roz********ło...podmień zaworek n75 z n18 i zrob logi dynamiczne i wrzóc do działu VAG DIAGNOSTYKA. Napewno jakiś nadworny diagnosta ci pomoże.Jaki błąd ci się wyświetla?, będzie nam łatwiej, podaj numer. Jeżeli chodzi o oborty to przy wysokich mrozach gdy rano odpalasz silnik sam daje wyzsze obroty a po chwili spadaja do normalnych. Zrob sobie test, odpal rano, niech pochodzi i sie troche rozgrzeje, zgas i odpal ponownie, napewno od razu bedzie chodzil na prawidlowych wolnych obrotach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak28 Zgłoś #7 Napisano 3 Lutego 2010 To nie N75 tylko elektrozawór pompy paliwowej, tak wykazał VAG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyggy Zgłoś #8 Napisano 3 Lutego 2010 No jeśli to elektrozawór odcinający na pompie, to znajduje się on w tylnej części pompy, dochodzi do niego jeden kabel przykręcony nakrętką. W czasie pracy pojawia się na nim (+) 12V i go otwiera. Sprawdź napięcie i sam zawór przez wykręcenie go sprawdzenie na akumulatorze czy działa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak28 Zgłoś #9 Napisano 3 Lutego 2010 A jak sprawdze czy działa????????Jak podepne pod akumulator to jakie beda objawy ze działa ???????Teraz on działa ale są momenty ze nie działa????????Skad będę wiedział ze to ten elektrozawór jak jest ich chyba 2 albo 3 ???????????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyggy Zgłoś #10 Napisano 4 Lutego 2010 Jest jeden, Jak działa to tyka, czasem trzeba go wyczyścić, czasem wymienić. Może zawodzi jego sterowanie. Czy my aby mówimy o tym samym zaworze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak28 Zgłoś #11 Napisano 4 Lutego 2010 Właśnie................a który kolego masz na myśli elektrozawór??????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyggy Zgłoś #12 Napisano 4 Lutego 2010 To nie N75 tylko elektrozawór pompy paliwowej, tak wykazał VAG - no właśnie na pompie !!! Wkręcony w pompę, zasilany jednym kablem, na klucz chyba 22. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak28 Zgłoś #13 Napisano 4 Lutego 2010 Kolego masz jakiś symbol tego elektrozaworu????????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyggy Zgłoś #14 Napisano 4 Lutego 2010 zawór odcinający elektromagnetyczny 028 130 135 F Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak28 Zgłoś #15 Napisano 10 Marca 2010 (edytowane) Witam.Niestety ten symbol to nie ten.............U mnie on występuje taki---0330 001 030.Firmy BOSCH.Problem mam taki że po hurtowniach ani sklepach nie moge kupić o takim symbolu elektrozaworu tylko zamiennik równiez BOSCHA cena to 150 zł.........Druga sprawa to na VAG-u pokazało mi błąd Nastawnika objętości N-146.........Pomoze ktoś z kolegów odnosnie mojego problemu?????:roza:roza Edytowane 10 Marca 2010 przez szczupak28 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyggy Zgłoś #16 Napisano 10 Marca 2010 Poszukaj o nastawniku i jego czyszczeniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak28 Zgłoś #17 Napisano 10 Marca 2010 Jaki nastawnik i jakie czyszczenie?????????Nic mi to nie mówi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyggy Zgłoś #18 Napisano 10 Marca 2010 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=136092&highlight=czyszczenie+nastawnika http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141622&start=0 powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak28 Zgłoś #19 Napisano 10 Marca 2010 AAAAAAAAAA ale po co mam to rozbierac jak moim autkiem nic nie szarpie..............mam zamontowanego power boxa i moze dlatego taki błąd wczesniej tego nie miałem.Czasem świece zarowe mi mrugają po odpaleniu autka ale to sporadycznie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyggy Zgłoś #20 Napisano 10 Marca 2010 Odczytaj błędy i podaj na forum, to coś się wymyśli. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach