teqton Zgłoś #1 Napisano 11 Marca 2009 (edytowane) Witam, Właśnie wróciłem z autoryzowanego serwisu VW, sprawdzałem Passata 3B kombi z 2000 roku, 1.9 TDI 115 km, przebieg 177 tys. km. Wyniki kontroli serwisu: -do uzupełnienia oświetlenie zewnętrzne (brak światła wstecznego) -silnik tylnej wycieraczki do wymiany (dysza chodzi razem z silnikiem) -do uzupełnienia oświetlenie nawiewów -spalony układ ogrzewania lusterka prawego -błędy w silniku o regulacji ciśnienia doładowania -rozrząd + olej + filtry + paski pomocnicze do wymiany -bat anteny rozwulkanizowany -brak zaślepek w osłonie na silnik -kierunkowskaz PP rozszeczlniony -wyciek oleju z zaworu recyrkulacji spalin -nadkole LP wycięte -dość mocno zurzyte sprzęgło, łapie przy samej górze, ale jeszcze się nie ślizga -do wymiany wachacz PP -odboje amortyzatorów tył do wymiany -kloci przód zużyte w 80 % (przy wymianie klocków tarcze do wymiany) -łaczniki stabilizatora do wymiany -wachacz prosty dolny z prawej strony do wymiany -wyciek z pompy wspomagania kierowniczego -wyciek oleju z przewodu spustowego turbiny - pęknięcie tulejki drążka stabilizatora przód Jako że nie jestem znawcą samochodów, proszę was o ocenę. Czy warto taki samochód kupić ? Większość z tych uwag to błache sprawy jak podgrzewanie lusterka, czy wycieraczki itd. Ale co z resztą ? pytałem się o pompowtryski to powiedzieli że pracują jak nowe, jeśli chodzi o sprzęgło to powiedzieli że jeszcze można jeździć ale nie wiadomo jak długo. Proszę o rzetelne i fachowe opinie. Pozdrawiam Nie wiem skąd wniosek, że forumowicze niedowidzą?! Zmniejszyłem czcionkę! Edytowane 11 Marca 2009 przez Duży Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleksander Zgłoś #2 Napisano 11 Marca 2009 A Jaka cena za pojazd? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
teqton Zgłoś #3 Napisano 11 Marca 2009 19.5 tys do negocjacji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleksander Zgłoś #4 Napisano 11 Marca 2009 MAm ten sam model passata co Ty.Powiem tyle jeśli cjhciałbyś to wszystko wymienić w autoryzowanym servisie i na oryginałach to wyjdzie cię to dość sporo.Osobiście jestem zwolennikiem wymiany części na oryginalne i na gwarancji.Przerabiałęm temat n iejednokrotnie i zawsze plułem sobie w brode jak wymieniałem na podróby.Uważam,że cena jest za wysoka.18 000 w zupełności by wystarczyło.Jeśli samochodzik nie jest zużyty optycznie to warto.Natomiast biorąc pod uwage zakres prac jakie należy wykonać przy tym samochodzie wynika z tego,że poprzedni użytkownik nie dbał zbytnio o ten pojazd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gremar9 Zgłoś #5 Napisano 11 Marca 2009 Właśnie wróciłem z autoryzowanego serwisu VW, sprawdzałem Passata 3B ... a kolego ile taki przeglądzik kosztuje w ASO, a i w jakim mieście ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
teqton Zgłoś #6 Napisano 11 Marca 2009 300 zł w Nadarzynie pod Warszawa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosiad Zgłoś #7 Napisano 11 Marca 2009 Wyniki kontroli serwisu:-do uzupełnienia oświetlenie zewnętrzne (brak światła wstecznego) -silnik tylnej wycieraczki do wymiany (dysza chodzi razem z silnikiem) -do uzupełnienia oświetlenie nawiewów -spalony układ ogrzewania lusterka prawego -błędy w silniku o regulacji ciśnienia doładowania -rozrząd + olej + filtry + paski pomocnicze do wymiany -bat anteny rozwulkanizowany -brak zaślepek w osłonie na silnik -kierunkowskaz PP rozszeczlniony -wyciek oleju z zaworu recyrkulacji spalin -nadkole LP wycięte -dość mocno zurzyte sprzęgło, łapie przy samej górze, ale jeszcze się nie ślizga -do wymiany wachacz PP -odboje amortyzatorów tył do wymiany -kloci przód zużyte w 80 % (przy wymianie klocków tarcze do wymiany) -łaczniki stabilizatora do wymiany -wachacz prosty dolny z prawej strony do wymiany -wyciek z pompy wspomagania kierowniczego -wyciek oleju z przewodu spustowego turbiny - pęknięcie tulejki drążka stabilizatora przód Moim skromnym zdaniem poprzedni właściciel tego auta dbał o nie jak o teściową. Większość z tych usterek związana jest z wiekiem auta ( 8 lat). I raczej nie liczyłbym że to wszystkie niedomagania. Wg. mojej teorii kto ma kasę na inne auto to sprzedaje je właśnie po takim czasie. Więc poszukaj może starszego rocznika w lepszym stanie lub nowszego. Mój jest z 98r i nie licząc anteny i rozrządu pozostałych usterek brak. Pozdrawiam PS skłamałbym jak bym nie napisał że klocki i tarcze też wymieniłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kac222 Zgłoś #8 Napisano 11 Marca 2009 po tych usterkach które napisałeś,nie kupiłbym tego samochodu,to świadczy o podejściu poprzedniego właściciela,tak jak koledzy pisali nie dbał o samochód,poszukaj innego egzemplarza:provw: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
teqton Zgłoś #9 Napisano 11 Marca 2009 Auto zostało sprowadzone z Niemiec w październiku 2008, od tego czasu obecny właściciel praktycznie nic przy nim nie robił, może dlatego jest w takim stanie, ale jeśli chodzi o wygląd zewnętrzny to wygląda na bardzo zadbanego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DŹWIGU Zgłoś #10 Napisano 11 Marca 2009 Trochę by Cię naprawy kosztowały... i cena faktycznie niezbyt atrakcyjna myśle że spokojnie znajdziesz coś lepszego w tych pieniądzach, bo to wszystko wskazuje na zaniedbanie tego auta przez poprzedniego właściciela (ale to już pisali koledzy wyżej) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosiad Zgłoś #11 Napisano 11 Marca 2009 Auto zostało sprowadzone z Niemiec w październiku 2008, od tego czasu obecny właściciel praktycznie nic przy nim nie robił, może dlatego jest w takim stanie, ale jeśli chodzi o wygląd zewnętrzny to wygląda na bardzo zadbanego. Wiesz kolego jak by to był taki samochód jak mój 1.6AHL może bym zaryzykował ale wątpię, co dopiero 1.9 TDI tam już koszty znacznie rosną. Wygląd to nie wszystko - polerka za parę euro i jest jak ta lala (na pierwszy rzut oka). Ale wybór należy do ciebie. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PeCet Zgłoś #12 Napisano 11 Marca 2009 Kolego teqton sprawdziłeś w serwisie wszystko ale o najważniejszym zapomniałeś !! Odpisz sobie nr VIN od tego samochodu i karz sobie sprawdzić w ASO przy jakim przebiegu auto miało ostatni serwis w niemczech (kosztuje to 40zł) i jeśli się okaże że np w 2007 miało jakieś 350 000 km to licz się z tym że teraz ma coś około 400 000. I jeśli szukasz takiego auta to mej na uwadze to że NIE MA czegoś takiego jak Passat 2000 rok z niemiec który ma 177 000 km przebiegu. 177 000 przebiegu to tylko taki idealny przebieg do sprzedaży bo nie za dużo ani nie za mało Popatrz na allegro nie ważne czy pasat B6 z 2006 czy B3 z 1990 wszystkie mają 180 000 km przebielu <lol> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KIZIOR Zgłoś #13 Napisano 11 Marca 2009 mam pytanie co macie na mysli bat anteny rozulanizowany??moze tez tak mam poniewaz nie za bardzo dobrze mi odbiera radio??trzba kupic nowy czy jal?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robcyk Zgłoś #14 Napisano 11 Marca 2009 (edytowane) Kolego Tegton daj sobie spokój z tym samochodem i szukaj dalej nie jest łatwo znależć samochód w bardzo dobrym stanie wiem cos o tym bo przerabiałem to 2lata temu ale mnie sie udało szukałem 3miesiące zgadzam się z kolega kac222 poprzedni właściciel niedbał o ten samochód dlatego pojawiło sie tyle elementów do wymiany co wiąze sie ze sporymi wydatkami w samochód no chyba że dostaniesz upust ceny auta na naprawe wszystkich usterek w co wątpie Pozdrawiam i życze udanych poszukiwań. Edytowane 11 Marca 2009 przez Robcyk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lestat Zgłoś #15 Napisano 11 Marca 2009 Za ta kwote to powinni Ci podac historie auta - przeciez maja to w systemie. Ja swoja za friko dostalem, a nie bylem wlascicielem pojazdu... jeszcze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
teqton Zgłoś #16 Napisano 12 Marca 2009 Próbowali sprawdzić w serwisie historie auta, ale był tylko jeden wpis z 2002 roku. To znaczy że nie był serwisowany w autoryzowanym serwisie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosiad Zgłoś #17 Napisano 12 Marca 2009 Próbowali sprawdzić w serwisie historie auta, ale był tylko jeden wpis z 2002 roku. To znaczy że nie był serwisowany w autoryzowanym serwisie. No to wszystko jasne, chyba że ci go za 9000 zł puszczą to bierz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
teqton Zgłoś #18 Napisano 12 Marca 2009 Dzięki wszystkim za wypowiedzi, skutecznie wybiliście mi z głowy ten samochód No cóż trzeba szukać dalej ;/ Tylko sił już brak ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #19 Napisano 12 Marca 2009 ...a co jest takiego na tej liście, co by kosztowało niewiadomo ile? w każdym passacie sprzęgło bierze wysoko. I - fakt - nie ma możliwości oceny jego zużycia bez zdjęcia skrzyni. Problem z regulacją doładowania to kierowniczki, czyli PSJ i to, co dotyka każdego właściciela dizla z turbiną o zmiennej geometrii... może wystarczy przeczyścić. Wymiana wahaczy - omamo... no to faktycznie tragedia straaaszna. Tysiąc zł z wymianą jeśli wymieniasz wymienione sztuki, 1600 jeśli komplet na markowych elementach... No i co jeszcze? hmm... kosmetyka i pierdoły, które wyświetlają się podczas robienia full scana VAGiem - za 300zł mogłem Ci tą listę spreparować bez patrzenia na samochód I dobrze, że nie serwisowany w ASO, bo jak widać, kompetencją te wszystkie ASO nie grzeszą, chociaż mają doskonały pomysł na robienie biznesu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosiad Zgłoś #20 Napisano 12 Marca 2009 ..a co jest takiego na tej liście, co by kosztowało niewiadomo ile? Kupujesz auto za 19000 i na dzień dobry zawieszenie, sprzęgło i inne pierdoły do wymiany. Chrzanić taką brykę. A do tych remontów to jeszcze dochodzą opłaty + rejestracja + ubezpieczenie. Czyli to wszystko trochę kosztuje i nie każdego na to stać. Można znaleźć auto w którym cokolwiek ktoś coś zrobił po ośmio letniej eksploatacji. PS w/g mnie dobrze że sobie odpuścił Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach