Gość kaczmar52 Zgłoś #1 Napisano 4 Marca 2009 Witam.Przejrzałem forum zeby niepotrzebnie nie zaczynac tematu,ale jakoś nie znalazłem... wyczytałem juz,ze pasek od pompy wody to równiez pasek od wspomagania.Chciałbym go naciągnac, bo wspomaganie mi cięzko chodzi.O płynie i o kolorach płynów tez sie naczytałem,ale u mnie czarna zakretka a płyn strasznie brudny.Bede musiał spuscic i poczekać az syf osiądzie.Głównie chodzi mi o to jak naciagnać ten pasek koło alternatora.b3 1,8; 90kM, silnik ABS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r0mek Zgłoś #2 Napisano 4 Marca 2009 (edytowane) U mnie pasek od pompy cieczy chłodzącej, to pasek od alternatora, od wspomagania jest inny (klinowy) żeby naciągnąć ten od wspomagania musisz wejść pod auto, luzujesz pompe wspomagania, napinasz pasek mniej wiecej tak, żeby jego ugięcie wynosiło 5mm i skręcasz. Pozdrawiam! Edytowane 4 Marca 2009 przez r0mek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buki Zgłoś #3 Napisano 4 Marca 2009 U mnie pasek od pompy cieczy chłodzącej, to pasek od alternatora, od wspomagania jest inny (klinowy) Mysle ze kaczmar52 ma podobnie jak u mnie, ze altek chodzi sam a pompa wody ze wspomaganiem, tak jak kolega wyżej napisał nura pod auto luzujesz srubki mocujące pompe wspomagania, jakiś pręt czy cos takiego i naciagsz, i jak wyzej napisane zostawić luz ok 5mm, i niema innej opcji ze nie bedzie chodzić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #4 Napisano 4 Marca 2009 A masz klimę? Zdaje się że z klimą jest tak jak napisałeś. Mimo wszystko koledzy wyżej już napisali jak naciągnąć ten pasek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kaczmar52 Zgłoś #5 Napisano 4 Marca 2009 Mysle ze kaczmar52 ma podobnie jak u mnie, ze altek chodzi sam a pompa wody ze wspomaganiem Dokładnie tak A masz klimę? Zdaje się że z klimą jest tak jak napisałeś Nie mam Kurde tylko mi się wydaję,ze on nie ma w tym momencie większego luzu niż 5mm .Czyżby pompa kończyła swój żywot... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #6 Napisano 4 Marca 2009 Kurde tylko mi się wydaję,ze on nie ma w tym momencie większego luzu niż 5mm .Czyżby pompa kończyła swój żywot. No to był za mocno naciągnięty i przez to pompa kończy żywot. Wracając do twojego pierwszego posta, płyn jest tak brudny że nic nie widać, zacznij od wymiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Siwyx Zgłoś #7 Napisano 9 Marca 2009 Oczywiście zacznij najpierw od wymiany płynów , bo to jest pierwsza przyczyna cięrzkiej pracy serwo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach