eNcoM Zgłoś #1 Napisano 24 Lutego 2009 (edytowane) za jakiś czas wymieniam rozrząd znajomy powiedział żeby jechać na "odciągnięcie" gazu z klimy żeby go "uratować" Pewnie inaczej nie da się zaoszczędzić bo ponowne napełnianie to ok 200zł macie jakieś inne propozycje?? Edytowane 26 Lutego 2009 przez eNcoM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #2 Napisano 24 Lutego 2009 Dobry mechanik poradzi sobie bez odciągania gazu i rozszczelnienia klimy. Poczytaj na forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #3 Napisano 24 Lutego 2009 za jakiś czas wymieniam rozrząd znajomy powiedział żeby jechać na "odciągnięcie" gazu z klimy żeby go "uratować" Pewnie inaczej nie da się zaoszczędzić bo ponowne napełnianie to ok 200zł macie jakieś inne propozycje?? Instalacja klimy nie koliduje w wymianie rozrządu- mechanik powinien to wiedzieć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Siwy_223 Zgłoś #4 Napisano 24 Lutego 2009 ....poczytaj forum , a dowiesz się, że odkręcony przód auta można położyć obok, przy połączonych wężach klimy.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eNcoM Zgłoś #5 Napisano 24 Lutego 2009 ....poczytaj forum , a dowiesz się, że odkręcony przód auta można położyć obok, przy połączonych wężach klimy.... i właśnie takie miało być moje następne pytanie szukałem w szukajce neistety jak widac za słabo więc muszę bardziej się zagłębić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LeVy 83 Zgłoś #6 Napisano 24 Lutego 2009 (edytowane) Witam dołącze sie do tematu zeby nie zakladac specjalnie nowego..otóż dzis rozebralem auto w celu wymiany rozrządu moja pytanie to czy mozna cos tak przy "okazji" zrobic jeszcze jak teraz mam caly przod zdjety ?? Turbinke sobie przeczyscilem juz jutro jade po czesci i co jeszcze moge zrobic ?? info dla kolegi chlodnice od klimy mozna odciagnac na prawa strone auta tak jak sa weze i tylko dwa zaciski sie odpina u gory i ladnie wychodzi a z normalnej chlodnicy mozna sposcic plyn sciagnac weze i bez problemu wszystko na wierzchu.. Edytowane 24 Lutego 2009 przez LeVy 83 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
smok Zgłoś #7 Napisano 24 Lutego 2009 co można np.coolera wyczyścić i ogólnie obejrzeć silnik(wycieki itd) ps. klima na bok i dostęp bajka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LeVy 83 Zgłoś #8 Napisano 24 Lutego 2009 no wlasnie wycieki heh..odkrecilem kolektor ssacy bo gdzies tam dojrzalem ze leci cos i okazalo sie ze caly kolektor ma okolo 4 mm scianke od nagaru pomieszane tak jakby z oparami od oleju ,prawdopodobnie to od turbiny z tym to raczej nic nie zrobie co ?? oprocz tego ze pozostanie mycie pod karcherem tego kolektora..nagar co jest w bloku silnika to tylko chyba to co siegne wyskrobie wyczyszcze bo co dalej az zal tak zostawic ale to nie mlode autko hehe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mario1971 Zgłoś #9 Napisano 25 Lutego 2009 no wlasnie wycieki heh..odkrecilem kolektor ssacy bo gdzies tam dojrzalem ze leci cos i okazalo sie ze caly kolektor ma okolo 4 mm scianke od nagaru pomieszane tak jakby z oparami od oleju ,prawdopodobnie to od turbiny z tym to raczej nic nie zrobie co ?? oprocz tego ze pozostanie mycie pod karcherem tego kolektora..nagar co jest w bloku silnika to tylko chyba to co siegne wyskrobie wyczyszcze bo co dalej az zal tak zostawic ale to nie mlode autko hehe warto wymienić paski wieloklinowe i napinacz ale przed tym sprawdź sobie sprzęgiełko w alternatorze, o wymianie pompy wodnej i płynu chłodzącego już nie wspomnę, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eNcoM Zgłoś #10 Napisano 26 Lutego 2009 warto wymienić paski wieloklinowe i napinacz ale przed tym sprawdź sobie sprzęgiełko w alternatorze, o wymianie pompy wodnej i płynu chłodzącego już nie wspomnę, niestety to znowu dodatkowe koszta a u mnie teraz z gotówką krucho jak się uda znaczy pompa wody będzie dobra to też nie chce jej ruszać na razie muszę zrobić to co najpotrzebniejsze olej filtry już wymieniłem olej mineralny mobil autko ma już prawie 300kkm chyba że nie będzie brał oleju to może następnym razem wleje półsyntetyk i jeszcze szykuje mi się poduszka pod skrzynią lewa bo czuć jak skrzynia z silnikiem chodzi do przodu i tyłu jak przyśpieszam i zwalniam (widać to na lewarku zmiany biegów) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artuj Zgłoś #11 Napisano 26 Lutego 2009 Życzę powodzenia mechanikowi który nawet będzie chciał odkręcić przewody klimatyzacji w AFN'ie. Jeden przy sprężarce odkręci, drugi musiałby przy chłodnicy. Zazwyczaj są tak zapieczone, że schodzi razem z aluminiowym gwintem (śruba jest metalowa). Mniej bym się martwił o gaz, co o samą chłodnicę która może nadawać się już tylko do wymiany po takim mechaniku który chyba nigdy rozrządu nie robił w Pasku. Patrz lepiej człowiekowi który chce Ci to zrobić na ręce - jak po zdjęciu przodu weźmie kubełek z farbą ... to poproś żeby poskładał wszystko tak jak było i jedziesz gdzie indziej. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eNcoM Zgłoś #12 Napisano 27 Lutego 2009 Mniej bym się martwił o gaz, co o samą chłodnicę która może nadawać się już tylko do wymiany po takim mechaniku który chyba nigdy rozrządu nie robił w Pasku. Patrz lepiej człowiekowi który chce Ci to zrobić na ręce - jak po zdjęciu przodu weźmie kubełek z farbą ... to poproś żeby poskładał wszystko tak jak było i jedziesz gdzie indziej. ten mechanik to mój kumpel robiłem już z nim parę autek i nie było problemu przynajmniej robi to na czym się zna a nie pcha łap tam tam gdzie nie powinien i stąd moje pytanie na forum nigdy ni korzystałem z ASO i tym podobnych większych zakładów bo to naciągacze (moim zdaniem) no może raz jak musiałem zawieśc auto żeby mi pompę uszczelnili i ciekawy jestem czy przy wyjmowaniu pompy też musieli rozbiera przód auta?? bo samochód miałem zrobiony tego samego dnia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach