Skocz do zawartości
maziar

TDI AFN kicha między 1500 a 2000 obr

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,Mam problem TDI 1,9 tdi AFN 1998 rok,na zimnym silniku podczas przyspieszania w granicach 1800 obrotów przerywa ale nie jest to takie normalne przerywanie tylko jakby coś takiego jak benzynie ze kichnie w kolektor,sprawdzany był pod komputerem pokazał błąd 17564 przerywa/zwarcie z masą występujący sporadycznie, czujnik ciśnienia wymieniony ale dalej pokazuje ten sam błąd,wiązka sprawdzona i wtyczka nie widać śladów przetarcia jak złapie 90 stopni to wszystko ustaje,przepływomierz wymieniony i zawór N75,sztanga od turbo pracuje raczej dobrze filtr paliwa również wymieniony a i czasem wskoczy w tryb awaryjny nadmienię na liczniku ma 220 tys ,proszę o pomoc

Edytowane przez maziar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź na Vagu w blokach jak ładuje turbo,może jednak sztanga przycina.Miałem podobny objaw niby sztanga chodziła ale podczas jazdy przycinała się.Ktoś narzeźbił w turbinie i próbował spawać łopatkę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie,w międzyczasie wyczyściłem zawór EGR był tak średnio zabrudzony ale jak go sprawdzałem na podciśnieniu to pracował bez zacięć,szarpanie nie ustało ale już się nie pojawia błąd 17564 czyli coś pomogło,i teraz tak zaślepiłem ten wężyk od podciśnienia od EGR i szarpanie ustało więc podmieniłem jeszcze zaworek N18 ale dalej jest tak samo zauważyłem ze na zimnym silniku w tym wężyku jest podciśnienie normalnie palec chce wciągnąć a w miarę nagrzewania silnika jest coraz mniejsze a według mnie ma być chyba odwrotnie na razie jeżdżę na zaślepionym wężyku i silnik ani razu nie kichnął na Vag-u nie pokazuje żadnych błędów.Według mnie EGR jest sprawny to chyba coś z podciśnieniem może się ktoś orientuje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam ponownie,w międzyczasie wyczyściłem zawór EGR był tak średnio zabrudzony ale jak go sprawdzałem na podciśnieniu to pracował bez zacięć,szarpanie nie ustało ale już się nie pojawia błąd 17564 czyli coś pomogło,i teraz tak zaślepiłem ten wężyk od podciśnienia od EGR i szarpanie ustało więc podmieniłem jeszcze zaworek N18 ale dalej jest tak samo zauważyłem ze na zimnym silniku w tym wężyku jest podciśnienie normalnie palec chce wciągnąć a w miarę nagrzewania silnika jest coraz mniejsze a według mnie ma być chyba odwrotnie na razie jeżdżę na zaślepionym wężyku i silnik ani razu nie kichnął na Vag-u nie pokazuje żadnych błędów.Według mnie EGR jest sprawny to chyba coś z podciśnieniem może się ktoś orientuje?
zawór EGR
a który to ?

 

u mnie w afn 1998 rok zauważyłem ze od jakiegos czasu tez tak przerywa mi na turbo. teraz wlacza sie dopiero przy ok 3 tys a przy 3.5 przymuli na moment i znow sie wlaczy. zaczelo sie to od kiedy mocno przegonilem swojego paska do ok 180 km/h i były ostre przyspieszenie. niewiem czy to ma cos do tego ale ta ostra jazda byla po nierównym asfalcie.czyżby padała turbina bo w przewodzie pod niej jest olej i troszeczke mi z silnika ginie olej co mi poradzicie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem ktory przewod ci cieknie ale jest tam jeden co doprowadza olej do turbiny co ja smaruje wiecej nie musze pisac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to nie ten przewód od smarowania tylko ten gruby co idzie intercoolera

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności