maziar Zgłoś #1 Napisano 24 Lutego 2009 (edytowane) Witam wszystkich,Mam problem TDI 1,9 tdi AFN 1998 rok,na zimnym silniku podczas przyspieszania w granicach 1800 obrotów przerywa ale nie jest to takie normalne przerywanie tylko jakby coś takiego jak benzynie ze kichnie w kolektor,sprawdzany był pod komputerem pokazał błąd 17564 przerywa/zwarcie z masą występujący sporadycznie, czujnik ciśnienia wymieniony ale dalej pokazuje ten sam błąd,wiązka sprawdzona i wtyczka nie widać śladów przetarcia jak złapie 90 stopni to wszystko ustaje,przepływomierz wymieniony i zawór N75,sztanga od turbo pracuje raczej dobrze filtr paliwa również wymieniony a i czasem wskoczy w tryb awaryjny nadmienię na liczniku ma 220 tys ,proszę o pomoc Edytowane 24 Lutego 2009 przez maziar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzychu001 Zgłoś #2 Napisano 27 Lutego 2009 Sprawdź na Vagu w blokach jak ładuje turbo,może jednak sztanga przycina.Miałem podobny objaw niby sztanga chodziła ale podczas jazdy przycinała się.Ktoś narzeźbił w turbinie i próbował spawać łopatkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maziar Zgłoś #3 Napisano 14 Marca 2009 Witam ponownie,w międzyczasie wyczyściłem zawór EGR był tak średnio zabrudzony ale jak go sprawdzałem na podciśnieniu to pracował bez zacięć,szarpanie nie ustało ale już się nie pojawia błąd 17564 czyli coś pomogło,i teraz tak zaślepiłem ten wężyk od podciśnienia od EGR i szarpanie ustało więc podmieniłem jeszcze zaworek N18 ale dalej jest tak samo zauważyłem ze na zimnym silniku w tym wężyku jest podciśnienie normalnie palec chce wciągnąć a w miarę nagrzewania silnika jest coraz mniejsze a według mnie ma być chyba odwrotnie na razie jeżdżę na zaślepionym wężyku i silnik ani razu nie kichnął na Vag-u nie pokazuje żadnych błędów.Według mnie EGR jest sprawny to chyba coś z podciśnieniem może się ktoś orientuje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafalbazar Zgłoś #4 Napisano 21 Września 2010 Witam ponownie,w międzyczasie wyczyściłem zawór EGR był tak średnio zabrudzony ale jak go sprawdzałem na podciśnieniu to pracował bez zacięć,szarpanie nie ustało ale już się nie pojawia błąd 17564 czyli coś pomogło,i teraz tak zaślepiłem ten wężyk od podciśnienia od EGR i szarpanie ustało więc podmieniłem jeszcze zaworek N18 ale dalej jest tak samo zauważyłem ze na zimnym silniku w tym wężyku jest podciśnienie normalnie palec chce wciągnąć a w miarę nagrzewania silnika jest coraz mniejsze a według mnie ma być chyba odwrotnie na razie jeżdżę na zaślepionym wężyku i silnik ani razu nie kichnął na Vag-u nie pokazuje żadnych błędów.Według mnie EGR jest sprawny to chyba coś z podciśnieniem może się ktoś orientuje? zawór EGR a który to ? u mnie w afn 1998 rok zauważyłem ze od jakiegos czasu tez tak przerywa mi na turbo. teraz wlacza sie dopiero przy ok 3 tys a przy 3.5 przymuli na moment i znow sie wlaczy. zaczelo sie to od kiedy mocno przegonilem swojego paska do ok 180 km/h i były ostre przyspieszenie. niewiem czy to ma cos do tego ale ta ostra jazda byla po nierównym asfalcie.czyżby padała turbina bo w przewodzie pod niej jest olej i troszeczke mi z silnika ginie olej co mi poradzicie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #5 Napisano 21 Września 2010 nie wiem ktory przewod ci cieknie ale jest tam jeden co doprowadza olej do turbiny co ja smaruje wiecej nie musze pisac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafalbazar Zgłoś #6 Napisano 21 Września 2010 to nie ten przewód od smarowania tylko ten gruby co idzie intercoolera Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach