Kolek Zgłoś #1 Napisano 23 Lutego 2009 Witam chce jutro wymienic sterownik silnika i powiedzcie mi czy jak wsadze uzywany sterownik czy samochod odpali czy musze go jakos resetowac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
76marek Zgłoś #2 Napisano 24 Lutego 2009 nie odpali bo jest immobiliser Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Omni81 Zgłoś #3 Napisano 24 Lutego 2009 Po pierwsze musisz miec taki sam sterownik jaki masz orginal (kod silnika)Po drugie jak juz kolega wspomnial musisz zgrac immo do tego nowego ecu w celu odpalenia auta. Wszystko to jest do zrobienia ale trzeba dac do kogos co sie zajmuje elektronika i po prostu odczyta eeprom ze starego i wgra go do tego noewgo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kolek Zgłoś #4 Napisano 24 Lutego 2009 oki dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pogromca Zgłoś #5 Napisano 25 Lutego 2009 Po pierwsze musisz miec taki sam sterownik jaki masz orginal (kod silnika)Po drugie jak juz kolega wspomnial musisz zgrac immo do tego nowego ecu w celu odpalenia auta.Wszystko to jest do zrobienia ale trzeba dac do kogos co sie zajmuje elektronika i po prostu odczyta eeprom ze starego i wgra go do tego noewgo Jest jeszcze możliwość adaptacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kolek Zgłoś #6 Napisano 26 Lutego 2009 tzn?? co trzeba zrobić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blaueye Zgłoś #7 Napisano 26 Lutego 2009 adaptacje ptzeba wykonac ale tzreba miec kod immo sterownika silnika tego co kupiles no i immo licznika tego co masz w aucie potem vag adaptacja i autko odpala Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Omni81 Zgłoś #8 Napisano 26 Lutego 2009 I maslo maslane !!! Mozesz opisac to bardziej .Adaptacja to jest szerokie pojecie: Gdzie ta adaptacja??? Ktory kanal?? Co pierwsze wpisujesz?? Czy trzeba wylogowac stary pin czy od razu jedziesz z nowym?? dokladny opis pls Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blaueye Zgłoś #9 Napisano 26 Lutego 2009 a wiec wchodzisz w licznik 17 pozniej wpisujesz 11 logowanie pin licznika pozniej 10adaptacja kanal 51 i wpisujesz kod sterownika silnika wychodzisz z tego wchodzisz w silnik 01 pozniej 11 logowanie kod sterownika pozniej 10 adaptacja kanal 51 i kod licznika oto cala historyja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Omni81 Zgłoś #10 Napisano 26 Lutego 2009 Nie mam zamiaru zmieniac swojego sterownika ,ale bylem ciekawy czy idzie to zrobic??Powiedz mi czy juz to masz sprawdzone czy narazie to tylko teoria??? Czy mzona tak samo to zrobic ,ale przy wymianie licznika???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blaueye Zgłoś #11 Napisano 26 Lutego 2009 s[rawdzone sam robilem jestem elektromechanikem licznik tak samo tylko trzeb ajeszcze kluczyki wbic w niego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Omni81 Zgłoś #12 Napisano 26 Lutego 2009 Kiedys juz o tym slyszalem ,ale kazdy tylko mowil ze jakos tak sie to robi ale bez szczegolow.Mam jeszcze jedno pytano jesli logujesz sie w licznik i mowisz ze na 51 podajesz kod sterownika to chodzi tobie o orginalny kod z auta czy o ten co bedziesz wkladal(ten zamennik) i pozniej w silniku ktory kod podajesz pierwszy orginalny czy z wymienianego??? Ps. No i co zrobic jesli nie posiadasz kodu z nabytego sterownika czy tez licznika???Czy tylko odczyt eepromu zoastaje czy mozna odczytac np przy pomocy v-tacho??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blaueye Zgłoś #13 Napisano 26 Lutego 2009 w kanal 51 wpisujesz kod srweownika tego co bedziesz wkladal twoj orginalnu juz jest w jego pamieci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Omni81 Zgłoś #14 Napisano 26 Lutego 2009 To przy wymianie licznika mowisz ze bedzie tak samo ??? Czyli loguje pin z licznika ktory mam w aucie pozniej adaptacja 51 i wpisuje kod pin licznika ktory bede wkladal tak?? Czy od razu wymieniam licznik wpisuje kod od wymieionego pozniej adaptacja 51 i wpisac kod ktorym powinien byc orginalny??? jedna tych opcji musi byc dobre:p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blaueye Zgłoś #15 Napisano 27 Lutego 2009 wkladasz licznik wpisujew w licznik kkod licznika i w kanal 51 wpisujesz kod sterownika!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pogromca Zgłoś #16 Napisano 27 Lutego 2009 Blaueye, namieszałeś koledze, chyba sam do końca nie jesteś pewny jak to zrobić. Dopasowanie licznika a sterownika silnika to są dwie różne procedury. Przy wymianie licznika dopasowujemy go do sterownika silnika a przy wymianie tego drugiego dopasowujemy do licznika. Nie wiem skąd wziąłeś kanał 51 ale nie używamy go podczas adaptacji, używamy kanału 50. Adaptacja przy wymianie sterownika silnika na używany: 1. Trzeba mieć kod pin swojego sterownika silnika i kod pin tego 'nowego' używanego. 2. Przed wymianą spisać kodowanie aktualnego sterownika silnika. 3. Zamontować sterownik. Dioda immo będzie migać. Wybrać w Vag-comie [01-silnik] - [11-login]-->wpisać kod pin 'nowego' używanego sterownika- [OK]. 4. Wybrać [10-Adaptacja]- kanał 50 -->wpisać kod pin starego sterownika silnika [OK][test][zapisz]. Rozłączamy się. 5. Wyłączyć zapłon, następnie włączyć po ok pół minuty ale nie uruchamiać silnika. Uruchomić silnik po ok dwóch minutach. 6. Sprawdzić kodowanie sterownika silnika, ew. przekodować. W liczniku nic nie grzebiemy. Ten opis dotyczy passatów z immo3 czyli po liftingu. Dla passatów przed liftem z niebieskim podświetleniem wstawiam załącznik z opisem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #17 Napisano 27 Lutego 2009 Skad wziąć pin do ecu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Omni81 Zgłoś #18 Napisano 27 Lutego 2009 ten co w licziku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #19 Napisano 18 Września 2009 a możecie mi powiedzieć jak to jest w B4?? chciałbym dla doświadczenia podmienić ECU Ecu mam immo jest osobno - czy adoptuje się ecu do immo czy immo do ecu?? jeśli ecu to można do jednego immo dopasować dwa ecu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miikii Zgłoś #20 Napisano 2 Października 2009 Panowie a jak ja nie posiadam kodu kupionego używanego sterownika silnika to skąd go mogę wytrzasnąć??? mogę go jakoś odczytać???? jak????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach