kamol Zgłoś #1 Napisano 16 Lutego 2009 :DMam pytanie czy aby wymienić jakąś część w sprzęgle np docisk albo łożysko oporowe to tżeba demontować całe sprzęgło ile to trwa mniejewiecej bo bede dawał auto do service w uk i nie chce żeby mnie wyruchali na funty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kyniovtg Zgłoś #2 Napisano 16 Lutego 2009 chopie nie pisz tak brzydko!popraw to co napisałeś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trafyc Zgłoś #3 Napisano 16 Lutego 2009 aby zmienic lozysko oporowe, albo docisk trzeba zdemontowac sprzglo, a nawet skrzynie biegow, mechanik zwykle rozklada taka robote na 2 dni, koszt jakies 300zl. A co ci sie dzieje z autem?? Ile w UK taka przyjemnosc kosztuje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamol Zgłoś #4 Napisano 16 Lutego 2009 (edytowane) cos mi dzwoni na danym przedziale obrotów .Sprawa wygląda tak gdy jade aute to na przedziale 2400 - 2600 słychać głośne dzwonienie w stylu ciągnieta po aswalcie metalowa zardzewiała puszka dzwięk rezonansowy. gdy zrzucam na luz to słychac pojedyńczy dzwięk tego dzwonienia kiedy wbijam biego i puszczam sprzegło to tez tak jak by cos było luźnego . Teraz mam pewnosc że to sprzęgło bo gdy jade i ten dzwięk wystepuje to jak sie nacisnie sprzęgło to momentalnie znika tak samo jak sie wyjdzie po za ten przedział obrotów silnika .Chciał bym sie dowiedzieć co to jest i jakie są zbliżone koszta naprawy tego .Chce powiedziec że ogulnie odpukać wszystko jest okej ze sprzęgłem jeżeli chodzi zmiane biegów i gdyby nie ten głośny naprawde irytujący dzwięk wszystko było by ok . W angli to masakra byłem u lokalnych mechaników to nie mieli pojęcia na początku co to jest po 4 miechach dopieru doszukałem sie że to prawdopodobnie jest przyczyną łożysko albo docisk . Teraz musze jechac do servisu z naddzieją że oni beda wiedzieć o co chodzi vw za diagnoze biara 45 funtów a godzina robocizny podobnie wiec chce sie zorietować jak to wyglada bo jak mam zaplacisc za zreperowanie psrzęgła w servisie 400 funtów to wole u lokalnego mechanika zmienić cały komplet sprzęgła . Tak to wyglada w angli usługi na wage złota auto kupisz za grosze ale utżymac to jest masakra ja kupiłem swojego paska za 1.500 sama wymiana rozźadu kosztowała mnie 300 funtów za 300 funtów kupisz opla vektre 12 letniego Edytowane 16 Lutego 2009 przez kamol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #5 Napisano 26 Lutego 2009 Tak to wyglada w angli usługi na wage złota auto kupisz za grosze ale utżymac to jest masakra ja kupiłem swojego paska za 1.500 sama wymiana rozźadu kosztowała mnie 300 funtów za 300 funtów kupisz opla vektre 12 letniego W którym robisz rozrząd za kolejne 300 funciaków i kółko się zamyka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
igor0111 Zgłoś #6 Napisano 25 Lipca 2011 Kolego, napisz co było i ile kosztowało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach