Skocz do zawartości
Gość Polip

Problemy z pracą silnika 2.0 GT

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Polip

Witam

Na wstępie przepraszam jeżeli wstawiłem nowy temat nie tu gdzie trzeba :/

Tydzień temu kupiłem Pasata 2.0i Kat MR'Variant GL16V ( jezeli komuś to coś mówi to podobno model GT ).

Mam nastepujacy rebusik :

Podczas odpalania silnika musze go przytrzymać na rozruszniku żeby zagadał poczym łapie jak kosiarka do trawy powoli załapuje i włazi na nierówne obroty .

Przytrzymuje go na obrotach ponad 1000 rozgrzeje sie i trzyma obroty średnio na 1000 nie chodzi do końca tak jak powinien znaczy sie szarpie zdeka obrotami :/

Pomijam fakt że pali kosmiczne ilości paliwa :)

 

Czy istnieje jakaś śruba regulacyjna wtryski czy moze przyczyna tkwi gdzie indziej ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz przewody WN świece.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Polip

Oko obadam :)

Jedyny sposób jaki znam żeby to sprawdzić kupić nowe przewody i świece .

Jeżeli istnieje inny sposób byłbym dzwieczny za podpowiedz :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uruchom silnik najlepiej wieczorem jak jest ciemno .

Podnies maskę silnika popatrz na przewody czy niema przezkoków iskry miedzy przewodami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Polip

Znajomy podsunoł mi pomysł że moze być to kwesta regulacji przepływomierza ale dzie to ustrojstwo jest to nie ogarniam .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Padnięta przepływka i rozdzielacza jak cos innego wysyłam ci zgrzewkę piwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm..przepływomierz to takie coś za obudową filtra powietrza,połączone z takim grubym czarnym przewodem. Ściągasz ten przewód (jakby rura) i na filtrze odkręcasz 3 śrubki i masz przepływomierz na wierzchu a co do regulacji to nie mam pojęcia:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Padnięta przepływka i rozdzielacza jak cos innego wysyłam ci zgrzewkę piwa.

 

Jak mówi JACU6X6 tez stawiam na przepływke. Radze Ci jej nie regulowac bo popsujesz.

 

---------- Post added at 21:14 ---------- Previous post was at 21:12 ----------

 

Zobacz jak wyciągniesz przepływomierz czy klapa w środku luźno chodzi. U mnie akurat klapa sie zacinała, ale Ja mam silnik 2E.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic sie ine zrobi, nie wyreguluje nie naprawi cudów nie znam jedyna opcja to zakup drugiego lub digi

 

Aaaa i nie daj sie naciągnąć nikomu że ci naprawi a tacy są

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

NIE ma opcji by szło naprawic. Jedyna naprawa jest możliwa wówczas gdy masz krzywą klape. Wtedy rozbierasz całośc wymieniasz łożyska i lekko szlifujesz klape. Ale jak padła ci elektronika w przepływce to wymieniaj. Są czarodzieje co NIBY naprawiają i wyreguluja. Nie wierz w to!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cube 9A i 2E to dwa inne światy jedno pełna elektronika drugi mechanika z odrobiną elektroniki w 9A w przepływce jest tylko potencjomentr o dziwnej krzywej nie do wyregulowania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Rozumiem i SORKI za wprowadzenie w błąd. Nie byłem pewien tej przepływki. W 2E tez jest taki potencjometr i krzywa do wyregulowania. reguluje sie naciag sprezyny. ALE z naprawa mamy racje, NIKT tego nie naprawia. POZDRAWIAM :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jeszcze cube ci powiem że klapka wychylając się naciska tłok w rozdzielaczu i wtedy zwiększa dawke paliwa. Co do odpalania to pisałem juz że wystarczy podpiąć wtrysk rozruchowy pod rozrusznik i 9A pali jak najlepszy diesel z pół obrotu wiele pasków juz tak pali za moim przykładem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Zgodze sie z Toba JACU6X6 :) I nie tylko 9A bo Ja miałem podobnie zrobione w 2E z rozruchem. W 2E klapka nie naciska na "tłok". Klapa pracujac zmienia rezyztancje na krzywej.A reguluje ja powietrze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A druga klapka w polnuje aby ta nie drgała, digi poznaje od roku i wszystko co można osiągnac z 9A ale to hmm...... cisza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Polip

Dziekuje za cenna pomoc .

Kable i świece obadałem zero przebić .

Prośba do kolegi JACU który pisze " Padnięta przepływka i rozdzielacza "

Jeżeli możesz podeślij jakieś foto gdzie tego w aucie szukać i jak te dwa klamoty wygladaja to kupie .

Z wykrztałcenia jestem mechanikiem samochodowym (obecnie hydraulik) ale to było dawno i wtedy sie raczej maluchy i emery naprawiało więc wymienić dam rade sam :)

I co to jest to oznaczenie A9 ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie A9 tylko 9A to oznaczenie silnika który masz oznacza to że masz silnik 16V na mechanicznym wtrysku a rozdzielacz i przepływka to jedno i jak otworzysz maske to masz po lewej rece wychodza z niego wężyki do każdego wtrysku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Polip

Dowiedziałem sie od poprzedniego właściciela ze krecił imbusem przy tym rozdzielaczu paliwa :/

Zauwazyłem jeszcze ze kolektor wydechowy ten za silnikiem co widać na dole jest czerwony niewiem czy to tak ma być ale z tego co wiem to chyba nie :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Polip

Poruszałem kablami i węzykami i jest lepiej pali ładniej ale dalej jakos dziwnie dotego doszedł dziwny pisk chyba łozysko alternatora .

Pytanko czy łozyska altelnatora sie czymś smaruje ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności