Gość Polip Zgłoś #1 Napisano 13 Lutego 2009 Witam Na wstępie przepraszam jeżeli wstawiłem nowy temat nie tu gdzie trzeba Tydzień temu kupiłem Pasata 2.0i Kat MR'Variant GL16V ( jezeli komuś to coś mówi to podobno model GT ). Mam nastepujacy rebusik : Podczas odpalania silnika musze go przytrzymać na rozruszniku żeby zagadał poczym łapie jak kosiarka do trawy powoli załapuje i włazi na nierówne obroty . Przytrzymuje go na obrotach ponad 1000 rozgrzeje sie i trzyma obroty średnio na 1000 nie chodzi do końca tak jak powinien znaczy sie szarpie zdeka obrotami Pomijam fakt że pali kosmiczne ilości paliwa Czy istnieje jakaś śruba regulacyjna wtryski czy moze przyczyna tkwi gdzie indziej ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oleksy Zgłoś #2 Napisano 13 Lutego 2009 Sprawdz przewody WN świece. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Polip Zgłoś #3 Napisano 13 Lutego 2009 Oko obadam Jedyny sposób jaki znam żeby to sprawdzić kupić nowe przewody i świece . Jeżeli istnieje inny sposób byłbym dzwieczny za podpowiedz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oleksy Zgłoś #4 Napisano 13 Lutego 2009 Uruchom silnik najlepiej wieczorem jak jest ciemno . Podnies maskę silnika popatrz na przewody czy niema przezkoków iskry miedzy przewodami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Polip Zgłoś #5 Napisano 13 Lutego 2009 Znajomy podsunoł mi pomysł że moze być to kwesta regulacji przepływomierza ale dzie to ustrojstwo jest to nie ogarniam . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #6 Napisano 13 Lutego 2009 Padnięta przepływka i rozdzielacza jak cos innego wysyłam ci zgrzewkę piwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sadus Zgłoś #7 Napisano 13 Lutego 2009 Hmm..przepływomierz to takie coś za obudową filtra powietrza,połączone z takim grubym czarnym przewodem. Ściągasz ten przewód (jakby rura) i na filtrze odkręcasz 3 śrubki i masz przepływomierz na wierzchu a co do regulacji to nie mam pojęcia:( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cube2606 Zgłoś #8 Napisano 13 Lutego 2009 Padnięta przepływka i rozdzielacza jak cos innego wysyłam ci zgrzewkę piwa. Jak mówi JACU6X6 tez stawiam na przepływke. Radze Ci jej nie regulowac bo popsujesz. ---------- Post added at 21:14 ---------- Previous post was at 21:12 ---------- Zobacz jak wyciągniesz przepływomierz czy klapa w środku luźno chodzi. U mnie akurat klapa sie zacinała, ale Ja mam silnik 2E. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #9 Napisano 13 Lutego 2009 Nic sie ine zrobi, nie wyreguluje nie naprawi cudów nie znam jedyna opcja to zakup drugiego lub digi Aaaa i nie daj sie naciągnąć nikomu że ci naprawi a tacy są Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cube2606 Zgłoś #10 Napisano 13 Lutego 2009 NIE ma opcji by szło naprawic. Jedyna naprawa jest możliwa wówczas gdy masz krzywą klape. Wtedy rozbierasz całośc wymieniasz łożyska i lekko szlifujesz klape. Ale jak padła ci elektronika w przepływce to wymieniaj. Są czarodzieje co NIBY naprawiają i wyreguluja. Nie wierz w to!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #11 Napisano 13 Lutego 2009 cube 9A i 2E to dwa inne światy jedno pełna elektronika drugi mechanika z odrobiną elektroniki w 9A w przepływce jest tylko potencjomentr o dziwnej krzywej nie do wyregulowania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cube2606 Zgłoś #12 Napisano 13 Lutego 2009 Rozumiem i SORKI za wprowadzenie w błąd. Nie byłem pewien tej przepływki. W 2E tez jest taki potencjometr i krzywa do wyregulowania. reguluje sie naciag sprezyny. ALE z naprawa mamy racje, NIKT tego nie naprawia. POZDRAWIAM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #13 Napisano 13 Lutego 2009 To jeszcze cube ci powiem że klapka wychylając się naciska tłok w rozdzielaczu i wtedy zwiększa dawke paliwa. Co do odpalania to pisałem juz że wystarczy podpiąć wtrysk rozruchowy pod rozrusznik i 9A pali jak najlepszy diesel z pół obrotu wiele pasków juz tak pali za moim przykładem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cube2606 Zgłoś #14 Napisano 13 Lutego 2009 Zgodze sie z Toba JACU6X6 I nie tylko 9A bo Ja miałem podobnie zrobione w 2E z rozruchem. W 2E klapka nie naciska na "tłok". Klapa pracujac zmienia rezyztancje na krzywej.A reguluje ja powietrze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #15 Napisano 13 Lutego 2009 A druga klapka w polnuje aby ta nie drgała, digi poznaje od roku i wszystko co można osiągnac z 9A ale to hmm...... cisza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cube2606 Zgłoś #16 Napisano 13 Lutego 2009 To życze sukcesów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Polip Zgłoś #17 Napisano 14 Lutego 2009 Dziekuje za cenna pomoc . Kable i świece obadałem zero przebić . Prośba do kolegi JACU który pisze " Padnięta przepływka i rozdzielacza " Jeżeli możesz podeślij jakieś foto gdzie tego w aucie szukać i jak te dwa klamoty wygladaja to kupie . Z wykrztałcenia jestem mechanikiem samochodowym (obecnie hydraulik) ale to było dawno i wtedy sie raczej maluchy i emery naprawiało więc wymienić dam rade sam I co to jest to oznaczenie A9 ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #18 Napisano 14 Lutego 2009 Nie A9 tylko 9A to oznaczenie silnika który masz oznacza to że masz silnik 16V na mechanicznym wtrysku a rozdzielacz i przepływka to jedno i jak otworzysz maske to masz po lewej rece wychodza z niego wężyki do każdego wtrysku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Polip Zgłoś #19 Napisano 15 Lutego 2009 Dowiedziałem sie od poprzedniego właściciela ze krecił imbusem przy tym rozdzielaczu paliwa Zauwazyłem jeszcze ze kolektor wydechowy ten za silnikiem co widać na dole jest czerwony niewiem czy to tak ma być ale z tego co wiem to chyba nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Polip Zgłoś #20 Napisano 16 Lutego 2009 Poruszałem kablami i węzykami i jest lepiej pali ładniej ale dalej jakos dziwnie dotego doszedł dziwny pisk chyba łozysko alternatora . Pytanko czy łozyska altelnatora sie czymś smaruje ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach