Gość 777blazej Zgłoś #1 Napisano 9 Lutego 2009 Witam- od 4 lat jestem posiadaczem passata 1.6 lpg AHL - od miesiaca listopada pojawił mi sie problem z nierówną pracą silnika na wolnych obrotach- wymieniłem świece - przewody, rurę łączącą filtr powietrza z przepustnicą- miałem czyszczoną przepustnice problem nadal występuje. Po zapaleniu silnik normalnie wchodzi na obroty- jednak kiedy wskazówka ustanie w położeniu ok. 900 obr są jakby takie chwilowe zawachania tych obrotów. Jeżeli silnik osiągnie już 90 stopni i wyłącze go - postoi trochę auto- po ponownym uruchomieniu pracuje normalnie- czy miał ktoś może podobny problem( problem występuje na beznzynie i na gazie)- nie wiem czy wina leży w przepustnicy czy może błędnie pokazuje czujnik temperatuty - chociaż na vag-u nie było żadnych błędów! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dzidziu Zgłoś #2 Napisano 9 Lutego 2009 Czy tak samo jest jak pracuje na benzynie. Jeśli tylko na gazie to proponuję przeczyścić wtryski od gazu. Prawdopodobnie są już oblepione i kiedy silnik jeszcze zimny ciężko pracują tłoczki. Przerabiałem to ostatnio tylko ze u mnie to już na końcu rzucało całym silnikiem. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość yokass Zgłoś #3 Napisano 9 Lutego 2009 Tak kolego posiasiadam 1.8 125 km w gazie i kolego zadam pytanie czy przepustnica była czyszczona?? najlepiej podłącz pod Kompa jesli przepustnica będzie szfankowała to odrazu wybije błędy ale zdaża się że nie wybija ;/ więc na twoim miejscu bym wyjał przepustnice umył ją i zadaptował na nowo mi pomogło chociaż wybija nadal błąd przepustnicy ale znikło falowanienie na zimnym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość 777blazej Zgłoś #4 Napisano 9 Lutego 2009 przepustnica była czyszczona- mam takie wrażenie jakby nie załączało się ssanie automatyczne - bo oprócz tego nierównej pracy jest strasznie oporny przy przyspieszaniu i ma tgz. dziury- jak zagrzeje sie i chwilke postoi jak nowy - nie wiem co juz mam mysleć może czujnik temp. podaje złe dane- na vag-u pokazywał o 10 stopni wiekszą jak była mierzona w przewodzie do chłodnicy i przez to ma za słaba dawkę paliwa - bo wskazówka od obrotów mam w tym samym położeniu na zimnym czy ciepłym - ok 900 obr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość darekz78 Zgłoś #5 Napisano 8 Sierpnia 2013 mam dokładnie to samo co Błażej proszę może ktoś odpisze co wymienić czytałem kilka wątków na ten temat ale żaden z nich nie tłumaczy co to jest. silnik 1.6 ahl wymieniłem czujnik temperatury wyczyściłem przepustnice - adaptacja przepustnicy też komputer nic nie podpowiada -pojawia się sporadyczny błąd zbyt bogata mieszanka(granica) -sonda lambda NIe wiem czego to jest wina z innych wątków wiem że moze być wina przepustnicy , sondy lamda ,czujnika położenia wału Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wentyll Zgłoś #6 Napisano 15 Sierpnia 2013 W moim Passku 1.6 jest dokładnie to samo... Po adaptacji przepustnicy mechanik powiedział, że niestety jest do wymiany. Nie jest to poważna usterka ale jest dość denerwująca gdy podczas jazdy wcisnę sprzęgło, a auto potrafi zgasnąć Ma ktoś na sprzedaż dobrą przepustnicę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamo2 Zgłoś #7 Napisano 11 Kwietnia 2016 Panowie u mnie silnik 1,8T AWT i dokładnie takie same objawy jak w 1 poście. Czy ktoś się z tym uporał? Powstała jakaś lista rzeczy do sprawdzenia ? Proszę o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecki3575 Zgłoś #8 Napisano 11 Kwietnia 2016 (edytowane) Zawór odmy (odpowietrzenie) do sprawdzenia, mieści się jak sama nazwa wskazuje na odpowietrzeniu skrzyni korbowej.... część nr 8 Edytowane 11 Kwietnia 2016 przez marecki3575 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamo2 Zgłoś #9 Napisano 12 Kwietnia 2016 Zawór odmy (odpowietrzenie) do sprawdzenia, mieści się jak sama nazwa wskazuje na odpowietrzeniu skrzyni korbowej.... część nr 8 [ATTACH=CONFIG]143671[/ATTACH] Dzięki. Sprawdzę Co to jest część 18 na tym rysunku ? Czy część nr 8 to także jakiś zawór ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecki3575 Zgłoś #10 Napisano 12 Kwietnia 2016 18- to uchwyt filtra oleju a 8 to ten zawór co masz sprawdzić przecież ci napisałem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach