Skocz do zawartości
Gość 777blazej

nierówna praca na zimnym silniku

Rekomendowane odpowiedzi

Gość 777blazej

Witam- od 4 lat jestem posiadaczem passata 1.6 lpg AHL - od miesiaca listopada pojawił mi sie problem z nierówną pracą silnika na wolnych obrotach- wymieniłem świece - przewody, rurę łączącą filtr powietrza z przepustnicą- miałem czyszczoną przepustnice problem nadal występuje. Po zapaleniu silnik normalnie wchodzi na obroty- jednak kiedy wskazówka ustanie w położeniu ok. 900 obr są jakby takie chwilowe zawachania tych obrotów. Jeżeli silnik osiągnie już 90 stopni i wyłącze go - postoi trochę auto- po ponownym uruchomieniu pracuje normalnie- czy miał ktoś może podobny problem( problem występuje na beznzynie i na gazie)- nie wiem czy wina leży w przepustnicy czy może błędnie pokazuje czujnik temperatuty - chociaż na vag-u nie było żadnych błędów!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy tak samo jest jak pracuje na benzynie. Jeśli tylko na gazie to proponuję przeczyścić wtryski od gazu. Prawdopodobnie są już oblepione i kiedy silnik jeszcze zimny ciężko pracują tłoczki. Przerabiałem to ostatnio tylko ze u mnie to już na końcu rzucało całym silnikiem. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość yokass

Tak kolego posiasiadam 1.8 125 km w gazie i kolego zadam pytanie czy przepustnica była czyszczona?? najlepiej podłącz pod Kompa jesli przepustnica będzie szfankowała to odrazu wybije błędy ale zdaża się że nie wybija ;/ więc na twoim miejscu bym wyjał przepustnice umył ją i zadaptował na nowo mi pomogło :) chociaż wybija nadal błąd przepustnicy ale znikło falowanienie na zimnym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość 777blazej

przepustnica była czyszczona- mam takie wrażenie jakby nie załączało się ssanie automatyczne - bo oprócz tego nierównej pracy jest strasznie oporny przy przyspieszaniu i ma tgz. dziury- jak zagrzeje sie i chwilke postoi jak nowy - nie wiem co juz mam mysleć może czujnik temp. podaje złe dane- na vag-u pokazywał o 10 stopni wiekszą jak była mierzona w przewodzie do chłodnicy i przez to ma za słaba dawkę paliwa - bo wskazówka od obrotów mam w tym samym położeniu na zimnym czy ciepłym - ok 900 obr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość darekz78

mam dokładnie to samo co Błażej proszę może ktoś odpisze co wymienić czytałem kilka wątków na ten temat ale żaden z nich nie tłumaczy co to jest.

silnik 1.6 ahl

wymieniłem czujnik temperatury

wyczyściłem przepustnice - adaptacja przepustnicy też

komputer nic nie podpowiada -pojawia się sporadyczny błąd zbyt bogata mieszanka(granica) -sonda lambda

NIe wiem czego to jest wina

z innych wątków wiem

że moze być wina przepustnicy , sondy lamda ,czujnika położenia wału

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W moim Passku 1.6 jest dokładnie to samo... Po adaptacji przepustnicy mechanik powiedział, że niestety jest do wymiany. Nie jest to poważna usterka ale jest dość denerwująca gdy podczas jazdy wcisnę sprzęgło, a auto potrafi zgasnąć :( Ma ktoś na sprzedaż dobrą przepustnicę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie u mnie silnik 1,8T AWT i dokładnie takie same objawy jak w 1 poście.

 

Czy ktoś się z tym uporał?

Powstała jakaś lista rzeczy do sprawdzenia ? Proszę o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zawór odmy (odpowietrzenie) do sprawdzenia, mieści się jak sama nazwa wskazuje na odpowietrzeniu skrzyni korbowej.... część nr 8 9126-16400-thickbox.jpg

Edytowane przez marecki3575

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zawór odmy (odpowietrzenie) do sprawdzenia, mieści się jak sama nazwa wskazuje na odpowietrzeniu skrzyni korbowej.... część nr 8 [ATTACH=CONFIG]143671[/ATTACH]

 

Dzięki.

Sprawdzę

 

Co to jest część 18 na tym rysunku ?

Czy część nr 8 to także jakiś zawór ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

18- to uchwyt filtra oleju a 8 to ten zawór co masz sprawdzić przecież ci napisałem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności