Gość LUKI74-1 Zgłoś #1 Napisano 5 Stycznia 2006 W KTÓRY MIEJSCU ZNAJDUE SIĘ SILNICZEK KROKOWY?(SILNIK 2E) CHCE GO WYCZYŚCIĆ FALUJĄ MI OBROTY Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość gora333 Zgłoś #2 Napisano 5 Stycznia 2006 Silniczek krokowy w 2E jest przy samej przepustnicy, lezy na pokrywie zaworow, z lewej strony podlaczony przewodem gumowym do dolotu powietrza a z prawej wtyczka i przewodami, na srodku polaczony jest z obudowa przepustnicy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość LUKI74-1 Zgłoś #3 Napisano 6 Stycznia 2006 A jak jest z czyszczeniem umyć go całego w benznie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość gora333 Zgłoś #4 Napisano 6 Stycznia 2006 ja swoj mylem benzynka w ten sposob ze wlewalem ją do dwoch otworow i przeplukiwalem,pozniej dobrze jest go przedmuchac sprezonym powietrzem. Ale jesli faluja Ci obroty to sprawdz czy nie lapie gdzies (za przeplywomierzem) lewego powietrza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość LUKI74-1 Zgłoś #5 Napisano 7 Stycznia 2006 SILNICZEK KROKOWY UMYŁEM W BENZYCE I PRZEDMUCHAŁEM POWIETRZEM, WYCZYŚCIŁEM STYKI KOPUŁKI I PALEC, GUMA I OPASKI SĄ OK, ALE NA NIEWIELE TO POMOGŁO, PO NIEDZIELI SPRAWDZE JESZCZE SONDE LAMBDA JAK BENDZIE OK, TO AUTKO ODDAM DO MECHANIORA :cry: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
t-tk Zgłoś #6 Napisano 27 Stycznia 2006 a gdzie ów silniczek znajduje się w silniku ABS?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakafoto Zgłoś #7 Napisano 27 Stycznia 2006 LUKI74-1, odlacz lambde i zobacz co sie dzieje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość alexbg Zgłoś #8 Napisano 29 Stycznia 2006 a gdzie ów silniczek znajduje się w silniku ABS?? <musisz zdjąć plastikową osłonę dolotu powietrza do mono - jetronika i kabelki które zobaczysz doprowadzą cię do niego > to nie jest pewna na 100% informacja wiem to z teorii w praktyce tego nie sprawdzałem >informacji teoretycznej zasięgnołem z książki - "Volkswagen Passat" - Wydawnictwo Komunikacji i Łączności - Wydanie piąte, Warszawa 2002 >na stronie 211 jest rysunek związany z regulatorem biegu jałowego - według mnie jet to błąd na zdrowy rozsądek jest to rys. sprawdzający wtryskiwacz i czujnik temp. >Regulator biegu jałowego jest po prawej stonie mono - jetronika stojąc przodem do silnika według mnie ale będe to musiał sprawdzić w praktyce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michos3 Zgłoś #9 Napisano 3 Listopada 2016 <musisz zdjąć plastikową osłonę dolotu powietrza do mono - jetronika i kabelki które zobaczysz doprowadzą cię do niego> to nie jest pewna na 100% informacja wiem to z teorii w praktyce tego nie sprawdzałem >informacji teoretycznej zasięgnołem z książki - "Volkswagen Passat" - Wydawnictwo Komunikacji i Łączności - Wydanie piąte, Warszawa 2002 >na stronie 211 jest rysunek związany z regulatorem biegu jałowego - według mnie jet to błąd na zdrowy rozsądek jest to rys. sprawdzający wtryskiwacz i czujnik temp. >Regulator biegu jałowego jest po prawej stonie mono - jetronika stojąc przodem do silnika według mnie ale będe to musiał sprawdzić w praktyce. Zgadza się, walnęli się z rysunkami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kain047 Zgłoś #10 Napisano 1 Grudnia 2016 Gdzies na forum kiedys znalazłem tutorial jak ten zawór rozebrać i wyczyścic dokładnie mimo ze ponoć jest nierozbieralny.Ale za chiny ludowe nie moge teraz znaleść tego wątku,nie ma w przyklejonych a myśle że tutaj by sie przydał.Koledzy jak ktoś wie gdzie szukać niech da znać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serwomechanizm Zgłoś #11 Napisano 1 Grudnia 2016 Gdzies na forum kiedys znalazłem tutorial jak ten zawór rozebrać i wyczyścic dokładnie mimo ze ponoć jest nierozbieralny.Ale za chiny ludowe nie moge teraz znaleść tego wątku,nie ma w przyklejonych a myśle że tutaj by sie przydał.Koledzy jak ktoś wie gdzie szukać niech da znać. http://forum.vw-passat.pl/threads/8413-Czyszczenie-silnika-krokowego http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=8780&highlight=czyszczenie+krokowego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kain047 Zgłoś #12 Napisano 1 Grudnia 2016 w sumie nie o to mi chodziło ale ten wpis z forum golfistów w sumie tez mi się przyda.Czyli można go na przykład "przelać" sprayem do czyszczenia gaźników?i nie rozbierać?Pytam bo gdzies tutaj na naszym forum przewineło mi się że nie wolno moczyć tego co jest w środku(a mało kto wie co tam jest bo mało kto potrafi to rozebrać)... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #13 Napisano 1 Grudnia 2016 Ja u siebie myłem go sprajem do gaźników, wręcz pływał. Poszło dużo syfu i pomogło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach