Skocz do zawartości
Gość LUKI74-1

SILNICZEK KROKOWY

Rekomendowane odpowiedzi

Gość LUKI74-1

W KTÓRY MIEJSCU ZNAJDUE SIĘ SILNICZEK KROKOWY?(SILNIK 2E) CHCE GO WYCZYŚCIĆ FALUJĄ MI OBROTY

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość gora333

Silniczek krokowy w 2E jest przy samej przepustnicy, lezy na pokrywie zaworow, z lewej strony podlaczony przewodem gumowym do dolotu powietrza a z prawej wtyczka i przewodami, na srodku polaczony jest z obudowa przepustnicy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość LUKI74-1

A jak jest z czyszczeniem umyć go całego w benznie? :?:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość gora333

ja swoj mylem benzynka w ten sposob ze wlewalem ją do dwoch otworow i przeplukiwalem,pozniej dobrze jest go przedmuchac sprezonym powietrzem.

 

Ale jesli faluja Ci obroty to sprawdz czy nie lapie gdzies (za przeplywomierzem) lewego powietrza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość LUKI74-1

SILNICZEK KROKOWY UMYŁEM W BENZYCE I PRZEDMUCHAŁEM POWIETRZEM, WYCZYŚCIŁEM STYKI KOPUŁKI I PALEC, GUMA I OPASKI SĄ OK, ALE NA NIEWIELE TO POMOGŁO, PO NIEDZIELI SPRAWDZE JESZCZE SONDE LAMBDA JAK BENDZIE OK, TO AUTKO ODDAM DO MECHANIORA :cry:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a gdzie ów silniczek znajduje się w silniku ABS??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

LUKI74-1, odlacz lambde i zobacz co sie dzieje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość alexbg
a gdzie ów silniczek znajduje się w silniku ABS??

 

<musisz zdjąć plastikową osłonę dolotu powietrza do mono - jetronika i kabelki które zobaczysz doprowadzą cię do niego

> to nie jest pewna na 100% informacja wiem to z teorii w praktyce tego nie sprawdzałem :idea:

>informacji teoretycznej zasięgnołem z książki - "Volkswagen Passat" - Wydawnictwo Komunikacji i Łączności - Wydanie piąte, Warszawa 2002

>na stronie 211 jest rysunek związany z regulatorem biegu jałowego - według mnie jet to błąd na zdrowy rozsądek jest to rys. sprawdzający wtryskiwacz i czujnik temp.

>Regulator biegu jałowego jest po prawej stonie mono - jetronika stojąc przodem do silnika według mnie ale będe to musiał sprawdzić w praktyce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
<musisz zdjąć plastikową osłonę dolotu powietrza do mono - jetronika i kabelki które zobaczysz doprowadzą cię do niego

> to nie jest pewna na 100% informacja wiem to z teorii w praktyce tego nie sprawdzałem :idea:

>informacji teoretycznej zasięgnołem z książki - "Volkswagen Passat" - Wydawnictwo Komunikacji i Łączności - Wydanie piąte, Warszawa 2002

>na stronie 211 jest rysunek związany z regulatorem biegu jałowego - według mnie jet to błąd na zdrowy rozsądek jest to rys. sprawdzający wtryskiwacz i czujnik temp.

>Regulator biegu jałowego jest po prawej stonie mono - jetronika stojąc przodem do silnika według mnie ale będe to musiał sprawdzić w praktyce.

 

Zgadza się, walnęli się z rysunkami :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdzies na forum kiedys znalazłem tutorial jak ten zawór rozebrać i wyczyścic dokładnie mimo ze ponoć jest nierozbieralny.Ale za chiny ludowe nie moge teraz znaleść tego wątku,nie ma w przyklejonych a myśle że tutaj by sie przydał.Koledzy jak ktoś wie gdzie szukać niech da znać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gdzies na forum kiedys znalazłem tutorial jak ten zawór rozebrać i wyczyścic dokładnie mimo ze ponoć jest nierozbieralny.Ale za chiny ludowe nie moge teraz znaleść tego wątku,nie ma w przyklejonych a myśle że tutaj by sie przydał.Koledzy jak ktoś wie gdzie szukać niech da znać.

 

http://forum.vw-passat.pl/threads/8413-Czyszczenie-silnika-krokowego

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=8780&highlight=czyszczenie+krokowego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w sumie nie o to mi chodziło ale ten wpis z forum golfistów w sumie tez mi się przyda.Czyli można go na przykład "przelać" sprayem do czyszczenia gaźników?i nie rozbierać?Pytam bo gdzies tutaj na naszym forum przewineło mi się że nie wolno moczyć tego co jest w środku(a mało kto wie co tam jest bo mało kto potrafi to rozebrać)...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie myłem go sprajem do gaźników, wręcz pływał. Poszło dużo syfu i pomogło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności