Dzo-Dzo Zgłoś #1 Napisano 8 Lutego 2009 (edytowane) Czesc od trzech dni mam problem z mocą w autku Samochod przyspiesza plynnie i dobrze do okolo 2,8 max 3,300 obr pozniej przestaje tak jak by chodzić turbawka . Ale autko nie wchodzi w tryb awaryjny po przekroczeniu tych obrotów, autko przestaje sie rozpedzać poprostu jedzie sobie. Znowu przy zmianie biegu na wyzszy czyli z 3 na 4 puszcza megą bąka i do okolo 3 tys obrotów zapierdziala normalnie i znowu sie powtarza to samo Jest jeszcze jedno dziwne zachowanie bo to sie dzieje tylko jak wcisne buta na maxa na gaz ale jak zaczne dodawać delikatnie to autko przyspiesza w miare do obrotów maxymalnych i chodzi okej - tylko jak dam mu nagle mocna w pendzel to staje przy obrotach tak jak pisałem okolo 3 tys zalerzy bo raz nawet bylo 3,5 tys bylo sprawdzone : - wezyki do turbawki - czyszczony EGR - Jest wywalony Katalizator - teraz sprawdzalem sztange chodzi bez zarzutów -wiedz co jeszcze mam sprawdzić aha n75 odkrecałem i podlaczalem na krotko cos tam stukało w srodku Panowie co to moze być bo juz mi sie plakać chce juz byl ten temat poruszany wiem bo czytałem ale takiego czegos jeszcze nie bylo wiedz prosze o pomoc byly na forum 14 tematy ale identycznego nie bylo Edytowane 9 Lutego 2009 przez Dzo-Dzo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #2 Napisano 8 Lutego 2009 pewnie masz nieszczelność w dolocie. Posprawdzaj dokładnie gumowe węże od intercoolera. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dzo-Dzo Zgłoś #3 Napisano 9 Lutego 2009 weze tez okej wrocilem wlasnie od mechanika stwierdził ze najprawdopodobniej jest to co widzicie na zdjeciu oznaczone strzałkami zółtymi ten wąż gumowy czarny z dwoma opaskami troche sie rusza w tej obudowie po prawej stronie nawet nie wiem co to jest - pytał sie mnie czy mam dobre hamulce bo moga być słabe i ze idzie tam wezyk podcisnieniowy i ze to moze być przyczyna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #4 Napisano 9 Lutego 2009 ...dlaczego zacząłeś temat od nazwy jakiegoś błędu, a ani nie podałeś jaki masz samochód, ani typ silnika, ani nie zrobiłeś logów? temat od razu powinien wylądować w śmietniku... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szklana Zgłoś #5 Napisano 9 Lutego 2009 wąż podłączony do pompy vacum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dzo-Dzo Zgłoś #6 Napisano 9 Lutego 2009 Witam juz poprawilem temat sorki też wąż kolego szklana latał mi w tym vacum okleilem go tasmą i dalej takie same efekty czyli brak mocy juz nie wiem co mam robić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szklana Zgłoś #7 Napisano 10 Lutego 2009 musisz poczytać na forum o tej pompie, ma ona chyba dwie funkcje tzn. dostarczanie paliwa i serwo hamulców Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dzo-Dzo Zgłoś #8 Napisano 10 Lutego 2009 ku.. zmieniłem elektozawory macie je na rysunku to jest n 75 i bodajze n 18 i ch... z tego nic nie dziala, jest jak bylo czyli ja mu but a on ma mnie w dupie zamienilem 2 z 9 i kicha dalej to samo a czujniki identyczne wezyki wedlug tego planu tak samo mam - powyzej 3 tysi turbo chcccce dawać ale nie ma powietrza i tylko slychać jak sie rozczarowuje :-) [/url szklana tak jest hamules i paliwo ale podcisnienie daje na caly uklad Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach