Skocz do zawartości
retziel

zablokowany silnik , nie odpala

Rekomendowane odpowiedzi

****** panowie i panie !

podjechałem pod dom zgasiłem , wszystko ok

po 2 godz. prubuje odpalić i nic tylko TIYK (o metalicznym brzmieniu )

Próbowałem z kolegami pchnąć na 5 biegu ale nie ma szans auto hamuje nie kreci się chyba wał . 1,9 tdi 2003 131 km .

szukałem czy nie ma juz takiego przypadku lecz nie skutecznie dlatego pozwoliłem sobie napisać .

dodam ze rozrusznik nie kręci , akumulator sprawny w 90 %

Edytowane przez retziel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

_tytul1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też mi się wydawało że akumulator sprawny, zwarły się cele w trakcie jazdy i po zatrzymaniu już nie odpalił.

 

Włącz radio i próbuj podnosić wszystkie szyby jednocześnie - do tego włącz światła mijania - szybko będziesz wiedział czy akumulator jest na pewno sprawny.

 

Sprawdź też czy masz rozrząd, odchyl osłonę - tak dla pewności.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam może się szczotki w rozruszniku skończyły.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
akumulator sprawny w 90 %

Wygląda na uszkodzenie aku. Sprawdź jego sprawność jak napisał Artur, czy klemy nie są zaśniedziałe (rozrząd podstawa). A potem możesz popatrzeć na rozrusznik. Czy wcześniej nie miałeś problemów z odpalaniem auta?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdź rozrzad. nie prubuj na chama

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Próbowałem z kolegami pchnąć na 5 biegu ale nie ma szans auto hamuje nie kreci się chyba wał . 1,9 tdi 2003 131 km .

 

Z tego co ja wiem to diesla sie nie bierze na zapych!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie bierze się, co nie oznacza ze to nie wykonalne... W każdym razie nie bierze się na 5 tylko na 2 lub 3...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Z tego co ja wiem to diesla sie nie bierze na zapych!!!

Uwielbiam czytać takie zabobony:D.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie ma szans na 2 lub 3 biegu pchnąc .

akumulator sprawny próboałem nawet przez kable z innego diselka i nic .

dziś sprawdze rozrząd i jak się uda mi to rozrusznik rozkręce .

Dam znać co i jak .

pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

retziel, a kto mówi ze masz na biegu pchac pozpedzasz na luzie wskakujesz do środka i dopiero wbijasz bieg -tesotwałem to milion razy w moim polo i zawsze dawałem rade (nawet sam) ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odpalałem kilkadziesiąt diesli na zaciąg i nigdy nie było problemu bo co za różnica czy diesel czy benzyna komprecha nie działa na pasek rozrządu!!! a jak ktoś na zaciąg rozpędzi auto do 60km/h i na pierwszym biegu puści sprzęgło to i w benzyniaku pasek nie da rady, mozna odpalać ale trzeba to zrobic z głową

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hezek

sprawdź plecionkę do połączenia masy z silnikiem wystarczy podpiąc przewodem do odpalania mase z akumulatora do bloku silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To twoje "tyik" to moim zdaniem zawieszajacy sie rozrusznik. Puknij w niego czyms jak zakreci to znaczy ze mam racje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no ja mialem podobny objaw, ale nie w tym samochodzie. Mianowicie w jeepie cherokee mialem aku za slaby i krecic silnikiem nie chcial.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja miałem takie same objawy i u mnie to był rozrusznik:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na zapych (na zaciąg) każdy samochód mozna uruchomić, no z wyjątkiem automatu, nawet przy słabszym akumulatorze, pod warunkiem, że silnik jest sprawny. Kolega pisze, że na zapych koła blokuje a to już jest nie wesoła sprawa. Podobną sytuację miałem w ciężarowym ale tam wał pokazał kopyto. Jeszcze przypomina mi się pierwszy maluch jak wymieniłem pierścienie na tłokach a nie przesmarowałem olejem tuleji olejem, nawet na zapych koła blokowały:)

W przypadku kolegi, podniósłbym na podnośniku przednie koło, wrzucił 5 bieg i spróbował przekręcić kołem, powinno dać się obracać.

Jesli nie można było na zapych to lepiej tego nie prubować, nic na siłę bo można jeszcze bardziej coś uszkodzić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam ale mam ten sam problem tylko że w passat B4 2.9 vr6... Jadąc wcisnąłem sprzegło i mi zgasł silnik... a jak chciałem go rozciągnąc to też koła zablokowało... Wie ktoś co to może być...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oby tylko nie rozrzad

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności