Gość andzin Zgłoś #1 Napisano 5 Lutego 2009 (edytowane) Witam, padł mi w AUDI A3, rok '04 sterownik silnika 1,9TDi (sterownik 03G 906 016 J), kupiłem drugi używany i teraz pojawia sie pytanie jak go zaadoptować VAGiem 607.3-UD? Robię tak: 25-immo 02-odczyt błędów 05-kasowanie błędów 10-adaptacja 000-kanał save ale na immo jest błąd "02241 - Engine Control Module; Immobilizer Data not Adapted 000" i nie można go wykasować, po adaptacji wg w/w opisu immo blokuje silnik tzn odpala na sekundę i gaśnie, w silniku pojawai się błąd że silnik odcięty przez immo (17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer) Z tego co słyszałem trzeba ten drugi używany komputer zresetować żeby był widoczny jako nowy. Macie może jakies pomysły? w załaczniu zrzut podczas adaptacji w immo Edytowane 5 Lutego 2009 przez andzin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malczykos Zgłoś #2 Napisano 5 Lutego 2009 Tutaj masz opisane jak zakodować nowy oraz używany sterownik. http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/Immo3-ecu-swapping.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miikii Zgłoś #3 Napisano 2 Października 2009 a jest coś po polsku ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #4 Napisano 2 Października 2009 (edytowane) a jest coś po polsku ??? Kolego,weź słownik w rękę i do przodu. To jest prosty język techniczny, wymagający znajomości może 10 słów. Zawsze możesz użyć jakiegoś programu tłumaczącego. Sorka, nie polecam programów tłumaczących. Właśnie mam próbkę: "Before Installing a BRAND NEW ECU in vehicle, get the ECM coding from the old ECU in the vehicle" wg tłumacza (http://www.translate.pl/pl.php4) Przed Instalacją GATUNKU NOWE ECU w środku lokomocji, otrzymują (dostawać; rozumieć) *ECM* szyfrujący (szyfrowanie) od starego ECU w środku lokomocji Nic z tego tłumaczenia nie kumam Edytowane 2 Października 2009 przez slawekm65 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miikii Zgłoś #5 Napisano 3 Października 2009 no właśnie o to mi chodzi. gdybym nie spróbował skorzystać z tłumacza to bym nie pisał żeby było coś po polsku. Leniem aż takim nie jestem. Z tymi translatorami to kicha jeśli o język techniczny chodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #6 Napisano 3 Października 2009 Nie łam się, popróbuj. Techniczny angielski akurat w tym przypadku nie jest taki trudny. Powodzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VWTEDE Zgłoś #7 Napisano 6 Października 2009 pytanie: a jak sie ma temat tych kodów, skąd je wziąć? tylko dealer może je wygenerować? ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radeek Zgłoś #8 Napisano 9 Lutego 2011 odgrzewam kotleta jak wyciągnąć pin? musze jechać do tych od kluczyków? 80zł chcą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #9 Napisano 9 Lutego 2011 jak wyciągnąć pin? musze jechać do tych od kluczyków? Kablem VAG Tacho lub Commanderem 1.4... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz_683 Zgłoś #10 Napisano 17 Lutego 2011 Koledzy mam pytanie opisujecie tutaj żeby do zaadoptowanie nowego komputera (używanego) do auta potrzeba pinu IMMO. Znalazłem na pewnym forum taką instrukcje i podobno działa nie trzeba żadnego pinu. Co wy na to? Cytuje: nie potrzeba pinu!!!! robisz tak: 25-immo 02-odczyt błędów 05-kasowanie błędów 10-adaptacja 000-kanał potwierdzasz i już Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maryo Zgłoś #11 Napisano 17 Lutego 2011 nie powiem Ci konkretnie, które roczniki, to niech ktoś dopisze, ale nie wszystkie sterowniki silnika mają immo w sobie. Starsze auta immo miały w osobnej puszcze i zegary i sterownik silnika mogles wlozyc jaki chcesz. Nowsze juz mialy immo w zegarach, a w silniku nie i tez kompa wkladasz jakiego chcesz. Ale po nich juz przyszla era na immo i w zegarach i silniku. Jak wejdziesz vagiem w silnik to w polu Extra bedzie "numer" immo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilwsp Zgłoś #12 Napisano 21 Lutego 2011 immo 2 ma immo tylko w liczniku . immo 3 w sterowniku i w liczniku. 2,5 tdi maja immo w pompie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach