Skocz do zawartości
busz23

problem ze spalaniem w b4 1.9 tdi

Rekomendowane odpowiedzi

Problem z moim paskiem polega na tym że pali jak smok.a mianowicie około 8-9 litrów w trasie na rozgrzanym silniku i około 15-18 litrow jak jest zimny na krótkich trasach. ******!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po pierwsze podlacz pod vag-a zobacz co wyskoczy

przyczyn moze byc mnostwo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

problemów może być wiele.. lejące wtryski, dawka wtrysku, itd:) ja bym zaczął od vaga;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Vag nic nie stwierdzil. Wtryski są ok,pompa też.

--- scalone ---

Dodam jeszcze że nie kopci,nie dymi. A wskazówka spada w oczach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego, a może masz jakąś nieszczelność w ukladzie powrotu paliwa do zbiornika i dlatego takie spalanie skoro komputer nic nie wykazał i nie widac żadnych niewlaściwych zachowań.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie możliwe przewody od paliwa są szczelne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak sprawdzasz spalanie?? Jeśli patrząc na wskaźnik, to sie nie dziwie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widać po wskazówce gdyby było inaczej już dawno przelałbym zbiornik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiem że te spalanie 15 litrow to jest niemożliwe..:confused: Przy max bucie te auto tyle nie spali.

A jaką masz dawkę wtrysku? zrob też logi dynamiczne, sprawdz czujnik temp, przepływkę, jesli wszystkie wartości sa OK a prawdopodobnie są, skoro pasacina nie wali sadza jak batory !(przy takim przelaniu 15 litrow na 100km to musiałaby) to tylko jest jedno wytłumaczenie.

 

Masz dosyć duży WYCIEK ! bądz ktoś Ci spuszcza notorycznie paliwko...:634: Nie tylko sprawdzaj przewody na postoju na wył silniku ale takze przy ok 2-2.5 tyś obr kiedy jest w układzie powrotnym większe cisnienie.

 

A śrubke od spuszcania wody w filtrze masz dobrze zakręconą???:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czujnik temp jest po wymianie.dostaje dwa razy więcej powietrza niż powinien,oprucz tego komp nie pokazuje żadnych błedów.przepływomierz po wymianie. układ dolotowy powietrza do turbiny jest szczelny. o rzadnych wyciekach nie ma mowy. przy odpalaniu trzeba go troche pokręcić,jak zaskoczy wechodzi na 1050 obr a po chwili spada na 950obr. w momęcie odpalenia chmura białego dymu z tłumika. jak odpali wszystko cacy. co steruje dawką paliwa? napewno komputer??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moze masz kopniety kat wtrysku stad by bylo to dymienie na bialo. jezeli sie myle niech mnie ktos poprawi. ja tez walczylem z duzym spalaniem jak na razie zszedlem na 10l w miescie. Wymienilem termostat, ustawilem kat wtrysku,nowy filtr powietrza,wymieniony waz od ic bo byl gumowy i sie zaginal,czujnik temp.na vag pokazuje jak na zegarach na rozgrzanym 85-89, dawka jest ok.6-7mg nie wiem czy zmieniac? Co jeszcze ma wplyw na spalanie? U mnie tez nie obserwuje jakiegos dymienia czy cos. Spalanie zmierzone banka 5l i 50km:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chyba raczej nie,koleś od kompa stwierdził że kąt wtrysku jest ustawiony idealnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co mialas na mysli "dostaje 2 razy wiecej powietrza niz powinien"? I jak sie ma u ciebie termostat?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ostatnio przejechałem 200km w tym 80km w trasie i ubyło jakieś 18-20 litrów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jesli ci tak wyszlo wedlug wskaznika na liczniku to chyba ok bo wskazania sa bardzo orientacyjne. Ja robie tyle samo na tylu litrach tyle ze zmierzone. To juz ci wychodzi srednia mniej jak 10

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na biegu jałowym wartość prawidłowa wynosi 2200 a odczyt poboru powietrza przez mój silnik wynosi 4500.tak pokazał komp. kazali wymienic przepływomierz,ale to nic nie dało. odczyty są takie same.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie mi tez pokazuje za duzo tez mnie to zdziwilo ale przeplywki jeszcze nie zmienilem. Teraz zamierzam zrobic logi dynamiczne i wrzucic na forum moze ktos cos podpatrzy:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przelałbym
przejechałem

Paulina, jesteś facetem? :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odkręćcie EGRa i sprawdźcie czy nie zabity jest kolektor ssący taką mazią.Jaka jest temperatura paliwa?Temp. paliwa komputer steruje kąt wtrysku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie jestem juz po czyszczeniu kolektorka, wybralem z niego duzo:) EGR od razu zaslepiony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności