busz23 Zgłoś #1 Napisano 2 Lutego 2009 Problem z moim paskiem polega na tym że pali jak smok.a mianowicie około 8-9 litrów w trasie na rozgrzanym silniku i około 15-18 litrow jak jest zimny na krótkich trasach. ******!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vwiater Zgłoś #2 Napisano 2 Lutego 2009 po pierwsze podlacz pod vag-a zobacz co wyskoczy przyczyn moze byc mnostwo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #3 Napisano 2 Lutego 2009 problemów może być wiele.. lejące wtryski, dawka wtrysku, itd:) ja bym zaczął od vaga;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
busz23 Zgłoś #4 Napisano 2 Lutego 2009 Vag nic nie stwierdzil. Wtryski są ok,pompa też. --- scalone --- Dodam jeszcze że nie kopci,nie dymi. A wskazówka spada w oczach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
futro1983 Zgłoś #5 Napisano 2 Lutego 2009 Kolego, a może masz jakąś nieszczelność w ukladzie powrotu paliwa do zbiornika i dlatego takie spalanie skoro komputer nic nie wykazał i nie widac żadnych niewlaściwych zachowań. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
busz23 Zgłoś #6 Napisano 2 Lutego 2009 Wszystkie możliwe przewody od paliwa są szczelne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gierone Zgłoś #7 Napisano 2 Lutego 2009 A jak sprawdzasz spalanie?? Jeśli patrząc na wskaźnik, to sie nie dziwie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
busz23 Zgłoś #8 Napisano 2 Lutego 2009 Widać po wskazówce gdyby było inaczej już dawno przelałbym zbiornik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrisT Zgłoś #9 Napisano 2 Lutego 2009 Powiem że te spalanie 15 litrow to jest niemożliwe.. Przy max bucie te auto tyle nie spali. A jaką masz dawkę wtrysku? zrob też logi dynamiczne, sprawdz czujnik temp, przepływkę, jesli wszystkie wartości sa OK a prawdopodobnie są, skoro pasacina nie wali sadza jak batory !(przy takim przelaniu 15 litrow na 100km to musiałaby) to tylko jest jedno wytłumaczenie. Masz dosyć duży WYCIEK ! bądz ktoś Ci spuszcza notorycznie paliwko...:634: Nie tylko sprawdzaj przewody na postoju na wył silniku ale takze przy ok 2-2.5 tyś obr kiedy jest w układzie powrotnym większe cisnienie. A śrubke od spuszcania wody w filtrze masz dobrze zakręconą??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
busz23 Zgłoś #10 Napisano 2 Lutego 2009 czujnik temp jest po wymianie.dostaje dwa razy więcej powietrza niż powinien,oprucz tego komp nie pokazuje żadnych błedów.przepływomierz po wymianie. układ dolotowy powietrza do turbiny jest szczelny. o rzadnych wyciekach nie ma mowy. przy odpalaniu trzeba go troche pokręcić,jak zaskoczy wechodzi na 1050 obr a po chwili spada na 950obr. w momęcie odpalenia chmura białego dymu z tłumika. jak odpali wszystko cacy. co steruje dawką paliwa? napewno komputer?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kresek Zgłoś #11 Napisano 2 Lutego 2009 Moze masz kopniety kat wtrysku stad by bylo to dymienie na bialo. jezeli sie myle niech mnie ktos poprawi. ja tez walczylem z duzym spalaniem jak na razie zszedlem na 10l w miescie. Wymienilem termostat, ustawilem kat wtrysku,nowy filtr powietrza,wymieniony waz od ic bo byl gumowy i sie zaginal,czujnik temp.na vag pokazuje jak na zegarach na rozgrzanym 85-89, dawka jest ok.6-7mg nie wiem czy zmieniac? Co jeszcze ma wplyw na spalanie? U mnie tez nie obserwuje jakiegos dymienia czy cos. Spalanie zmierzone banka 5l i 50km:( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
busz23 Zgłoś #12 Napisano 2 Lutego 2009 chyba raczej nie,koleś od kompa stwierdził że kąt wtrysku jest ustawiony idealnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kresek Zgłoś #13 Napisano 2 Lutego 2009 A co mialas na mysli "dostaje 2 razy wiecej powietrza niz powinien"? I jak sie ma u ciebie termostat? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
busz23 Zgłoś #14 Napisano 2 Lutego 2009 ostatnio przejechałem 200km w tym 80km w trasie i ubyło jakieś 18-20 litrów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kresek Zgłoś #15 Napisano 2 Lutego 2009 jesli ci tak wyszlo wedlug wskaznika na liczniku to chyba ok bo wskazania sa bardzo orientacyjne. Ja robie tyle samo na tylu litrach tyle ze zmierzone. To juz ci wychodzi srednia mniej jak 10 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
busz23 Zgłoś #16 Napisano 2 Lutego 2009 na biegu jałowym wartość prawidłowa wynosi 2200 a odczyt poboru powietrza przez mój silnik wynosi 4500.tak pokazał komp. kazali wymienic przepływomierz,ale to nic nie dało. odczyty są takie same. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kresek Zgłoś #17 Napisano 2 Lutego 2009 Wlasnie mi tez pokazuje za duzo tez mnie to zdziwilo ale przeplywki jeszcze nie zmienilem. Teraz zamierzam zrobic logi dynamiczne i wrzucic na forum moze ktos cos podpatrzy:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #18 Napisano 2 Lutego 2009 przelałbym przejechałem Paulina, jesteś facetem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam 211 Zgłoś #19 Napisano 2 Lutego 2009 Odkręćcie EGRa i sprawdźcie czy nie zabity jest kolektor ssący taką mazią.Jaka jest temperatura paliwa?Temp. paliwa komputer steruje kąt wtrysku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kresek Zgłoś #20 Napisano 3 Lutego 2009 Ja u siebie jestem juz po czyszczeniu kolektorka, wybralem z niego duzo:) EGR od razu zaslepiony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach