Gość bastek100 Zgłoś #1 Napisano 29 Września 2006 czesc.posiadam passata b6 z silnikiem 1.9tdi 130km.od pewnego czasu zauwazylem ze gdy moj silnik jest rozgrzany mam problem z ponownym uruchomieniem go.musze go przytrzymac dluzej na rozruszniku.przy ruszaniu z miejsca silnik wpada w niesamowite drgania.dodam iz ostatnio pokonywalem na tym silniku dosc znaczna odlegolosc i jeg zuzycie bylo bardzo zadawalajace.nie odczuwam przy tym spadku mocy.silnik ma przejechanne przeszlo 200.000km.prosze o porade co "zabolalo"w moim silniku i jakie ewentualnie moge poniesc koszty.chce uniknac ekspertyz w warsztatach poniewaz boje sie ze moge zostac do przesady"naciagniety" finansowo a nie o to przeciez w tych czasach chodzi.prosze poradzcie.z powazaniem Sebastian. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martin Zgłoś #2 Napisano 29 Września 2006 zapewn nie masz Passata B6 tylko B5 nie ten dział z którego roku to auto? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bastek100 Zgłoś #3 Napisano 29 Września 2006 rok 2001.jest to w 1000% b6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #4 Napisano 29 Września 2006 Jeżeli chcesz uniknąć profesionalnej diagnostyki a tym samy musieć za to zapłacić to pozostaje Ci tylko kontakt pod adresem http://www.wrożka.pl Zrozum, że bez diagnostyki i właśnie ekspertyzy nikt Ci niczego nie podpowie bo nikt nie będzie zgadywał, strzelał itp. Wybierz się do Wrocławia na dobrą diagnostykę jak nie masz żadnego solidnego warsztatu pod nosem. We Wrocku jest profi firma. JETRONIC ul. Opolska 159 Wrocław tel. 0-71 342 57 61 kom. 605 543 080 [email protected] PS. Pozatym roczniki 2001-2005 to Passat model 3BG (3B3 i 3B6) HHA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bastek100 Zgłoś #5 Napisano 29 Września 2006 zrozumiales zapewne zle intencje mojego pytania.nie szukam wybawiciela ktory wskaze mi adres wrozki.szukam kogos kto byc moze mial doczynienia z taka usterka bylo by ciekawiej dojechac do warsztatu i spodziewac sie ewentualnej ekspertyzy nizeli zastanawiac sie czy mam do wymiany silnik czy moze cale auto.za adres warsztatu bynajmniej dziekuje nie omieszkam tam zagladnac przy najblizszej okazji.z calym szacunkiem.do nastepnego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubelt Zgłoś #6 Napisano 29 Września 2006 rok 2001.jest to w 1000% b6 Mylisz sie powaznie, jest to B5. B6 zaczyna sie od roku 2005, to sa te nowe ladne passaty jezdzace po naszych drogach. AFAIR w FAQ wszystko jest opisane, poczytaj sobie. Watek przenosze do odpowiedniego dzialu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bastek100 Zgłoś #7 Napisano 29 Września 2006 to dlaczego te auta na gieldach,w prasie motoryzacyjnej oraz wszedzie gdzie jest to mozliwe tytuowane sa jako B6? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimbol Zgłoś #8 Napisano 29 Września 2006 No bo wszyscy są w błędzie, a nawet jeśli już o tym wiedzą, że jest to B5 to i tak piszą B6 bo tak piszą inni i tak myśla inni(niedoinformowani) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartizu Zgłoś #9 Napisano 29 Września 2006 to dlaczego te auta na gieldach,w prasie motoryzacyjnej oraz wszedzie gdzie jest to mozliwe tytuowane sa jako B6? Bo w Polsce jest więcej "Mohair'ów" niż ci się wydaje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marios Zgłoś #10 Napisano 30 Września 2006 poprostu w polsce nie wiedzieli jak nazwac ten sam samochod tylko po liftingu i nazwali go B6 ... tak to jest w kraju niedoinformowanego mocheru za zachodnia granicą nawet nie używaja tych oznaczen ... tam jest 3B , 3BG i 3C ... a najzabawniejsze jest jak taki niedoinformowany polak przyjedzie kupować auto ... byłem swiadkiem jak facet (polak) przyjechał oglądać samochód i gada z niemcem ... "panie to przecież pisał pan że to B5 a to przecież jest B6" ... takiemu nawet jak próbować wytlumaczyć to nie slucha i on wie lepiej ... niemcy musza niezle oczy robic jak ktos przyjeżdza i chce B7 (nie istnieje) kupic ... hehe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1800 Zgłoś #11 Napisano 13 Maja 2008 Mam passata B5 1,9 TDI 115KM na pompo wtryskach mam ten sam problem co kolega wyżej jak jest silnik rozgrzany są problemy z odpaleniem nie dzieje się to zawsze ale bardzo często. Może któryś z was miał podobny problem podłączałem silnik pod komputer nie wykazało żadnych błędów mechanik mi powiedział że może być to pompo-wtryskiwacz prosił bym o odpowiedz w temacie a nie czy jest to B5 czy B6 bo tamta osoba nie dostała żadnej odpowiedzi . (a tak poza tematem to jeżeli jest to passat z 2001r to jest to B5 po liftingu na pewno nie B6) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szefomaciek22 Zgłoś #12 Napisano 13 Maja 2008 Witam Wszyscy koledzy z forum chcą powiedzieć ze bez porządnej diagnostyki sie nie odbędzie . Koszt od 100zł do 150zł ( przynajmniej ja tyle płaciłem).Natomiast jeżeli boisz sie żeby jakiś cwaniaczek - mechanik Ciebie nie wykiwał . To poprosisz o wydruk ewentualnych błędów + logów i ktoś z forum kto ma pojecie powie tobie co jest nie tak.( mam nadzieje). DLA kolegi TOMEK1800 z tego co sie orientuje to diagnostyka komputerowa nie polega na sprawdzaniu tylko błędów .Mi jak koleś robił diagnostyke to sprawdzenie błędów zajęło mu 5 minut ,a logi robił jakieś 30 minut . pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1800 Zgłoś #13 Napisano 13 Maja 2008 U mnie trwało podłączenie do kompa właśnie gdzieś 5 minut ja się na tym nie znam i nie wiem co to jest robienie logów ale coś mi sie wydaje że gość miał w takim razie albo kiepski sprzęt albo tak się znał na robocie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adametronics Zgłoś #14 Napisano 13 Maja 2008 A ja Ci powiem tak spróbuj wlas sts taki płyn w czarnej byteleczce do zbiornika wypal go i zobacz co i jak Wielu osobom to własnie pomogło na Twoje dolegliwości:cool: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek-s Zgłoś #15 Napisano 14 Maja 2008 Mam passata B5 1,9 TDI 115KM na pompo wtryskach mam ten sam problem co kolega wyżej jak jest silnik rozgrzany są problemy z odpaleniem nie dzieje się to zawsze ale bardzo często. Może któryś z was miał podobny problem podłączałem silnik pod komputer nie wykazało żadnych błędów mechanik mi powiedział że może być to pompo-wtryskiwacz prosił bym o odpowiedz w temacie a nie czy jest to B5 czy B6 bo tamta osoba nie dostała żadnej odpowiedzi . (a tak poza tematem to jeżeli jest to passat z 2001r to jest to B5 po liftingu na pewno nie B6) Witam. Jeśli twój problem aktualny i jeśli mieszkasz niedaleko Lubina to podjedź, mam Vag-a (HEX-CAN), pokukamy, zrobimy logi. Mam takiego samego Passata tylko, że ATJ. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Piterek Zgłoś #16 Napisano 14 Maja 2008 Mam passata B5 1,9 TDI 115KM na pompo wtryskach mam ten sam problem co kolega wyżej jak jest silnik rozgrzany są problemy z odpaleniem nie dzieje się to zawsze ale bardzo często. Może któryś z was miał podobny problem podłączałem silnik pod komputer nie wykazało żadnych błędów mechanik mi powiedział że może być to pompo-wtryskiwacz prosił bym o odpowiedz w temacie a nie czy jest to B5 czy B6 bo tamta osoba nie dostała żadnej odpowiedzi . (a tak poza tematem to jeżeli jest to passat z 2001r to jest to B5 po liftingu na pewno nie B6) Kolego moze powinienes uzyc ten srodek STP do czyszczenia pompowtrysków...??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość copland Zgłoś #17 Napisano 15 Maja 2008 Miałem to samo u siebie. O dziwo okazało się, że wszystkiemu było winne słabe paliwo, zmieniłem na BP ultimate, problem znikł. Na jakim paliwku jeździsz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ChangHemp Zgłoś #18 Napisano 15 Maja 2008 na ukrainskiej ropie jeździ bo ma passata b6 przepraszam ale nie moglem sie powstrzymać bez dobrej diagnozy auto nie bedzie sprawne pewnie wtryskiwacze mu siadaja bez podlaczenia pod kompa moza bedzie tylko gdybać ps znam wielu co jezdzilo na wschodnich wynalazkach i odrazu taniej wyszlo kupic nowy silnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1800 Zgłoś #19 Napisano 15 Maja 2008 Mistrzu nie leje ukraińskiej ropy jeszcze mnie stać na tankowanie na normalnych stacjach tankowałem na orlenie statoilu albo shelu byłem dzisiaj podłączyć go pod kompa w w serwisie diesla goście zajmują się tylko dieslami z tego co wiem to dobry serwis według nich to jeden z pompo wtrysków pokazali mi wykresy pracy wtrysków które robili jakimś innym kompem na jednym z wtrysków jest jakiś skok reszta pracuje normalnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1800 Zgłoś #20 Napisano 15 Maja 2008 a ten środek STP jest bezpieczny dla silnika wlewał go ktoś z was? Dodaje się go do benzyny? czy do oleju? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach