Skocz do zawartości
Gość michal27

czy błąd modułu komfortu może wprowadzać auto w tryb awaryjny?

Rekomendowane odpowiedzi

Gość michal27

Tak jak w temacie czy blad modulu komfortu moze wprowadzac auto w tryb awaryjny?Bylem niedawno na kompie i wyskoczyl tylko ten błąd a mianowicie centralny zamek nie zamyka i nie otwiera jednych drzwi.Stad moje pytanie bo zadnych wiecej bledow nie bylo a furka jakos osłabła

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napewno nie przy tego rodzaju błędzie -po za tym ten moduł nie steruje silnikiem wiec.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem nie. Widziałem moduły w których lista błędów przypominała książkę telefoniczną średniej wielkości miasta i nie miało to wpływu na prawidłową pracę sterowania silnikiem. Taka zresztą jest idea wprowadzenia kilku sterowników w samochodzie a nie jednego centralnego.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dziwne ze auto wpadlo w tryb awaryjny, a kod blędu nie został zapisany w sterowniku,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie każda usterka kończy się błędem na VAG'u. Padający przepływomierz nieźle osłabi samochód a nie da znać o tym żadnym błędem - dopiero dokładna diagnostyka i analiza logów pozwala wykryć tego typu usterki.

 

Samochód jest już słabawy w momencie odpalenia, czy słabnie nagle i do momentu ponownego rozruchu jedzie jak muł? Czy w czasie przyśpieszania z butem w podłodze czujesz skoki mocy? W całym zakresie obrotów Twój tyłek powinien być równomiernie wciskany w fotel, dopiero przy czerwonym polu (około 4,200 obrotów) silnik powinien znacząco opaść z sił.

 

Moja rada to zainteresować się tematami na forum dotyczącymi przepływomierza, EGR, nieszczelności w dolocie - te niesprawności nie zawsze kończą się błędem.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość michal27

auto od momentu odpalenia ciagnie ładnie ale przez chwile i zonk,po zgaszeniu i ponownym odpaleniu znowu dobrze.Podczas przyspieszania nie ma skokow mocy ciagnie rowno ale to nie to co powinno byc.Wczoraj zrobiłem tak:odpiałem kleme masowa z akumulatora na okolo 15minut(tzw reset)i po ponownym jej załozeniu auto wtedy najlepiej szło,nawet lepiej niz po zgaszeniu i ponownym odpaleniu auta.Ale moja radosc nie trwała zbyt długo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zastosuj się do rad Artura i posprawdzaj sobie te podstawowe rzeczy. Przyczyna awaryjnego musi jakaś być, logi porób itp. Co do pytania które masz w temacie to odpowiem, że nie spotkałem się z tym, że błędy mają wpływ na sterownik silnika, ale uszkodzenie komfortu owszem. Spotkałem się z sytuacją w której uszkodzony komfort uniemożliwił nawet uruchomienie samochodu. Jak pisał kolega Artur sterowniki się komunikują, ale jak przywrzeć magistralę to mogą się nie zobaczyć. W moim przypadku uszkodzony comfort na tyle skutecznie uwalił magistralę, że ECU nie widział immo w liczniku i nie dało się odpalić auta. Po wymianie wszystko wróciło do normy. Piszę to tylko jako ciekawostkę ponieważ w Twoim przypadku problem leży raczej w obwodzie sterowania silnikiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności