Skocz do zawartości
oslo

Spalone żarówki w przełącznikach , wymieniał kto ??

Rekomendowane odpowiedzi

Zabrałem się za zmianę podświetlenia w moim pasku .

zegary zrobione ( ale jeszcze do porrawki ) przełączniki od szyb też zmienione z zielonych na czerwony , ale ... przełączniki np od podgrzewania tylnej szyby , od halogenów i od świateł świecą na biało ( powiiny ) chcę je wymienić na .. włkaśnie czerwone i teraz mam pytanko :

Czy ktoś rozbierał takie przełączniki w B3 i całkiem przypadkiem ma może pare fotek albo napisze mi jak to jest zronbione ??

Niebawem wstawie zdjęcia tego jak mnie to wyszło , ale chce już mieć wsio gotowe , a nie tak że zegary czerwone , przełączniki zielone a zapalniczka biala . proszę o pomoc , dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bardzo łatwo się rozbiera... z tyłu wyłącznika masz dobrze widoczne zaczepy (4 lub 6 na wyłącznik). Podważyć nożem po kolei jednocześnie ciągnąc za blaszki złącza do góry. Uwaga - wyłączniki rozbierać powoli, w pozycji PIONOWEJ konektorami do góry - unikniesz wtedy wypadnięcia ze środka zwory ze sprężynkami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem właśnie pytać o podobny temat, tyle że w B4 - chodzi mi o to, czy w B4 w podświetleniu włącznika ogrzewania tylniej szyby był w oryginale LED czy żarówka ?

 

Podobnie z włącznikiem świateł - widzę że podświetlanie jest tam również dla samego "kręconego" włącznika - czy w samym włączniku też był LED czy żarówka ? Mam wrażenie że poprzedni właściciel jakoś to przerabiał, i chciałbym dojść do ładu jako - takiego...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wszedzie tam siedza zarowki, w tym aucie nie bylo zadnej diody - no moze w regulatorze napiecia ale nie swiecaca

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wszedzie tam siedza zarowki, w tym aucie nie bylo zadnej diody - no moze w regulatorze napiecia ale nie swiecaca

 

... i w desce ;) ale tam już świecące ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2 godziny męczyłem się z przyciskami od szyb bo tam trzeba wlutować diody z 4 milimetrowymi nóżkami , masakra , ale efekt jest super , jeszcze tylko deska i panel nawiewu no i przełączniki świateł itp .

A mam pytanie o zegary .

Przerobiłem w desce tak , że diody dałem od zewnętrznej strony w obudowie takiej żarówkowej , ale dioda świeci wiadomo kierunkowo i te czerwone zegary to tak tylko w nocy widać super .

w zegarach jest taka folia która odpowiada za świecenie na zielono , a jakby dał takie przezrocze od takich lamp kolorowych jakie są na scenie ??? dało by to rade ?? i nieco mocniejsza żaróweczkę ??

P.S . widzę że nie mnie tylko denerwuje podświetlanie żywcem z 20 letniego poloneza :)

Edytowane przez rainman777
Pisownia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mysle ze akurat filtr to by pasowal idealnie, bo ciezko znalezc jakas odpowiednio przeswitujaca folie, ja tam mam wlozona katode UV - Grzesiu mi zainstalowal no i zegarki forumowe :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam za odkop tematu, ale mam pytanko - jak rozebrać pokrętło regulacji wysokości świateł w B3 ? O ile wszystkie podświetlenia udało mi się ogarnąć, że działają o tyle tego jeszcze nie zrobiłem bo nie wiem jak to pokrętło rozebrać :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od przodu. Ściągasz tą przednią ramkę i powinno wyjść pokrętło. Tylko dobrze patrz jak będziesz rozbierał bo składanie do najłatwiejszych nie należy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak rozebrać pokrętło regulacji wysokości świateł w B3 ?

Ostrożnie i z głową.

Też myślałem że nie da rady ale jednak sie udało.

W każdym bądź razie łatwo nie jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udało się, niestety chyba są 2 wersje tych regulatorów, bo to co opisał Qdlik niestety u mnie się nie sprawdziło :(

Owszem przód trzeba zdemontować, ale aby rozebrać przełącznik trzeba jeszcze rozwiercić ostrożnie 3 nity, wtedy dopiero da się go otworzyć i naprawić podświetlenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie żadnych nitów nie było...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak więc na 100% są 2 wersje tego regulatora. Tak samo jak w Audi 80 przyciski w konsoli środkowej produkowały 2 firmy tak samo może być i w Passacie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności