Skocz do zawartości
Stochastic

Uszczelka zaworów w passacie 1.8 T (3BG)

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Byłem dziś u mechanika, bo kapał mi olej z obudowy filtra, gdyż nie była ona należycie dokręcona. Już została dokręcona.

 

Mechanik zauważył i powiedział mi, że gdzie tam widzi krople oleju pod uszczelką zaworów, czy coś takiego (sorry, ale nie znam się zbytnio na tym).

 

Powiedział, że nie ma tego dużo.

 

Pytam się Was... czy jest to coś poważnego i niezwłocznie należy to usunąć?

 

Czy jest to pospolita przypadłość w 1.8 T?

 

Pozdrawiam serdecznie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przetrzyj, zobacz po kilku dniach czy cieknie. Nie powinno. Prawda jest taka, że dopóki się nie "leje" to nie ma co ruszać...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy w Twoim passacie też trzeba wymieniać całą pokrywę zaworów z uszczelką ?

 

U mnie w dieslu ciekła uszczelka pod pokrywą zaworów. Pojechałem do SOBKOLA po uszczelkę a tam miły pan powiedział że ,,sama uszczelka nie występuje i ma tylko całość czyli pokrywę i uszczelkę za 480 zł (pln) !!

 

ps: w INTERCARS mają samą uszczelkę za 35 zł ale wymieniłem już 4 i nadal cieknie :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy w Twoim passacie też trzeba wymieniać całą pokrywę zaworów z uszczelką ?

 

Nie wiem jak to jest, bo na mechanice passata nie znam się zbytnio.

 

Ale jak Marek mówi, że dopóki sie nie leje, to się tego nie rusza, to tak zrobię./

 

Mechanik powiedział, że jest tam kropla, czy coś takiego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pytam się Was... czy jest to coś poważnego i niezwłocznie należy to usunąć?