dragoks Zgłoś #1 Napisano 11 Stycznia 2009 (edytowane) Mam problem otóż zaczeło sie to jak przyszły do na ogromne mrozy. odpalam auto wciskam hamulec chce wrzucic z P na D a tu zdziwienie nie da sie przłączyc , po kilku minutach prób wskoszylo , jak juz wskoczy z P to chodzi ładnie płynnie nie ma problemu ze zmiana biegów czy przełożen na skrzyni Tiptronic fajnie działa bez zarzutu kick down tez elegancko lecz jak puszcze hamulec i znów bedzie na P mimo iz silnik rozgrzany do 90 st to znow mam problemy z wbiciem na D czy R i inne. zauwazylem ze jesli odpale silnik i odrazu bede chciał przełaczyc nie po jakiesj chwili nie mamproblemu tez sie przełaczy na nizsze przłozenia, problem narasta gdy odpale chwile odczekam nacisne hamulec i koniec nie moge wrzucic na inne przełożenia.zaznacze ze olej w skrzyni jest wymieniony od tygodnia myslałem ze to przez to ze olej lichy takie problemy mam lecz teraz jest troszke lepiej ale dalej prolem wystepuje. prosze o jakies rady lub jakies przykłady jakie mieliscie podobne w swoich automatach i mozliwe rozwiazania lub moze to przez te mrozy sie tak dzieje , ze automat po prostu musi sie rozgrzac ? Edytowane 12 Stycznia 2009 przez dragoks nikt nie mial takiego przypaadku ? a moze wie co jest grane z moim TIPEM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zawito Zgłoś #2 Napisano 10 Lutego 2009 z tego co zdążyłem poczytać o automatach jak wrzucisz na P to następuje blokada mechaniczna kół. U mnie jak dam na P i nie zaciągnę hamulca ręcznego i auto lekko się oprze na blokadzie to czasami ciężko wrzucić na bieg, trzeba pokonać większy opór. Może coś z tą blokadą? albo coś ze sterowaniem elektrycznym rygla, który blokuje dźwignię i jest uruchamiany wciśnięciem pedału hamulca. Sprawdziłbym najpierw wszystkie kable. W największe mrozy u mnie działało wszystko bez problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marios Zgłoś #3 Napisano 10 Lutego 2009 Czy podczas wciskania hamulca slyszysz cichy odgłoś zwalniania blokady i gaśnie Ci kontrolka (symbol - czerwone kółko z nogą na panelu zaraz przy lewarku zmiany biegów i zielona kontrolka na liczniku) ?? jak nie tzn że coś jest z czujnikiem przy hamulcu lub ryglem przy lewarku. Tak jak pisał kolega czasem jak się wrzuci na P i auto sie lekko stoczy to później cieżko wypiąć z P na inną pozycję. Rozwiązaniem jest zaciągnanie hamulca ręcznego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dragoks Zgłoś #4 Napisano 11 Lutego 2009 (edytowane) to sie dzieje jak auto zimne i jest ponize 0 st.jak ostatnio było 10 na plusie chodziło wszystko ok. teraz juz widze ze coraz lepiej jest. kontrolka gasnie jak naciskam hamulec. co zauwazyłem, jak sie zablokuje na P wtedy naciskam hamulec czekam 10 sek i po tym czasie bezproblemu . nie mam pojecia co to jest.z tego co inni mi mówili to mam szukac przyczyny albo przy czujniku hamulca,albo jakis elektromagnes A tak przy okazji Marios ile kucy i NM masz w swoim pasku bo widze ładne modyfikacje w opisie , sprawdzałes go do 100 km/h ? duze inwestycje?nie masz problemu ze skrzynia? Edytowane 11 Lutego 2009 przez dragoks Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stifii Zgłoś #5 Napisano 11 Lutego 2009 Moze byc tez cos ze zla regulacja linki dzwigni zmiany biegow, badz tez zapadka parkingu albo mechanizm wewnetrznego załączania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach