Skocz do zawartości
coffin80

Rozbieranie bagażnika do wymiany amortyzatorów b5 kombi

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam takie pytanie,wymieniam na dniach amortyzatory z tyłu,czy jest duży problem z rozbieraniem tapicerki w bagażniku?? żeby sie dostać do śrub mocujących amory? jeszcze wcześniej tego nigdy nie robiłem pozdrawiam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj najpierw jak to zrobić, bo właśnie chcesz wyrwać sobie zęba rozcinając klatkę piersiową i wejść przez gardło do jamy ustnej ;) Nic nie musisz rozbierać od środka, to nie duży fiat :)

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

artuj ale boczki z tyłu chyba trzeba zdjąć? sam tego nie bedę wymieniał tylko mechanik?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze słyszę. Jestem "mechanik teoretyk" i podpatruję co się dzieje z moim Passatem w warsztacie starając się nie plątać pod nogami. Wymieniałem amortyzatory niecały rok temu bo całe pociekły i nikt nawet do bagażnika nie zaglądał - no chyba żeby wyjąć nowe Sachsy i zamontować :)

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Temat już był

zacytuje kolege ZUSE

POTRZEBNE:

1. nasadkowy z przedluzka 13;

2. dwie 16, najlepiej oczko+nasadka (jesli sa nadal ori sruby VW);

3. IMBUS 5 (tak gdyby nie chcial sie amorek odkrecic z obsady amorka);

4. obsada amortyzatora 70zl i guma-odbojnica (balwanek) 60zl.

 

__________________________________________________ _____________________

1. podniesc PASSATa;

2. zdjac kolo;

3. zabezpieczyc PASSATa przed ew. obsunieciem z lewarka...podlozyc zdjete kolo pod belke;

4. 13 nasadowa z przedlozka, odkrecic obsade amorka (u gory) 2 sruby;

5. dwoma 16 (oczko+grzechotka) jesli ori amorki lub to samo 17, odkrecic amorek z od belki, jedna sruba;

6. wyjac amorek;

7. odkrecic obsade amorka od amorka.