robertpas Zgłoś #1 Napisano 5 Stycznia 2009 Witam. Mam taki problem . Odpalę swojego paseczka ( 1,9 TDI AFN 115 KM 98 r. combi) jest fajnie . Autko pali od razu ładnie pracuje na biegu jałowym . Po 10 minutach rozgrzania na postoju zaczynam dodawać kilka razy energicznie gazu. Wciskam mu gaz do 3,500 tys/obr i puszczam , robie to kilka razy ......i nagle ............ chmura białego dymu za samochodem i silnik pracuje jakby na dwa cylindry.... szok. Zaczynam dodawać gazu energicznie i kilkakrotnie a silnik spowrotem wraca do normalnej pracy. Czy ktoś się spotkał z takim przypadkiem?. Co to może za choroba? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Omni81 Zgłoś #2 Napisano 5 Stycznia 2009 (edytowane) Ja tu widze albo wtryski,albo pompa bo ty masz jeszcze na pompie diesla ale raczej pompa siada Edytowane 5 Stycznia 2009 przez Omni81 Automatyczne z??czenie postów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #3 Napisano 6 Stycznia 2009 Zrób logi dynamiczne, sprawdź ewentualne błędy w sterownikach. Wtryski możesz sprawdzić na VAGu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artuj Zgłoś #4 Napisano 6 Stycznia 2009 W opisie masz co innego, w poście co innego. 1998 r i AJM, jesteś tego pewien? AVG to prawie to samo co AFN, jednak 115 AJM to zupełnie inna bajka, musisz się zdecydować. 10 min na postoju przy obecnych mrozach i dieslu to bardzo szybko Ci się zagrzewa. Jeżeli olej jest nie dogrzany, jest to na dodatek minerał to mogą się wieszać zawory. Bardziej prawdopodobny jest walnięty czujnik temperatury paliwa, był ostatnio taki przypadek na forum i pomogło. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LeVy 83 Zgłoś #5 Napisano 6 Stycznia 2009 U mnie to samo sie dzieje ale mysle ze to przez to ze silnik jest nie dogrzany.Powinno sie dobrze rozgrzac silnik zanim da mu sie po garach.Mialem nawet przypadek ze mi zgasl , ale po chwili z bolami odpalil teraz juz go nie gnebie na zimno jak przejade pare kilometrow dopiero mozna mu szybciej wcisnac Czasem jescze powyzej 2500 wlaczy mi sie tryb awaryjny mysle ze od przeplywomierza bym musial zaczac ale to juz inna bajka pozdrawiam Moja rada rozgrzej go dobrze a nie bedzie tego klekotania i dymu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Omni81 Zgłoś #6 Napisano 6 Stycznia 2009 Bardziej prawdopodobny jest walnięty czujnik temperatury paliwa, był ostatnio taki przypadek na forum i pomogło. Pozdrawiam Dobrze powiedziane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach