Skocz do zawartości
robertpas

Dużo dymu z komina

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam taki problem . Odpalę swojego paseczka ( 1,9 TDI AFN 115 KM 98 r. combi) jest fajnie . Autko pali od razu ładnie pracuje na biegu jałowym . Po 10 minutach rozgrzania na postoju zaczynam dodawać kilka razy energicznie gazu. Wciskam mu gaz do 3,500 tys/obr i puszczam , robie to kilka razy ......i nagle ............ chmura białego dymu za samochodem i silnik pracuje jakby na dwa cylindry.... szok. Zaczynam dodawać gazu energicznie i kilkakrotnie a silnik spowrotem wraca do normalnej pracy. Czy ktoś się spotkał z takim przypadkiem?. Co to może za choroba?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tu widze albo wtryski,albo pompa bo ty masz jeszcze na pompie diesla ale raczej pompa siada

Edytowane przez Omni81
Automatyczne z??czenie postów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrób logi dynamiczne, sprawdź ewentualne błędy w sterownikach. Wtryski możesz sprawdzić na VAGu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W opisie masz co innego, w poście co innego. 1998 r i AJM, jesteś tego pewien? AVG to prawie to samo co AFN, jednak 115 AJM to zupełnie inna bajka, musisz się zdecydować. 10 min na postoju przy obecnych mrozach i dieslu to bardzo szybko Ci się zagrzewa.

 

Jeżeli olej jest nie dogrzany, jest to na dodatek minerał to mogą się wieszać zawory. Bardziej prawdopodobny jest walnięty czujnik temperatury paliwa, był ostatnio taki przypadek na forum i pomogło.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie to samo sie dzieje ale mysle ze to przez to ze silnik jest nie dogrzany.Powinno sie dobrze rozgrzac silnik zanim da mu sie po garach.Mialem nawet przypadek ze mi zgasl , ale po chwili z bolami odpalil teraz juz go nie gnebie na zimno jak przejade pare kilometrow dopiero mozna mu szybciej wcisnac :) Czasem jescze powyzej 2500 wlaczy mi sie tryb awaryjny mysle ze od przeplywomierza bym musial zaczac ale to juz inna bajka pozdrawiam :) Moja rada rozgrzej go dobrze a nie bedzie tego klekotania i dymu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bardziej prawdopodobny jest walnięty czujnik temperatury paliwa, był ostatnio taki przypadek na forum i pomogło.

 

Pozdrawiam

Dobrze powiedziane

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności