Skocz do zawartości
Gość Adrian60

Mały problem z paleniem mojego TDI 116km

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Adrian60

Witam wszystkich jest nowy i mam problem wczoraj rano wsiadam do auta przekręcam kluczyk odpala od strzała czyli tak jak przez 2 lata jadę elegancko na myjkę temp silnik 90 stopni umyłem auto wsiadam i klapa auto kręci kontrolki wszystkie gasną a nie chce odpalić odłączyłem akumulator na 10 min poskładałem wszystko od nowa a i tak nie odpalił po 15 mi udało się z wielkim trudem ale odpalił jadąc do domu gdy podjeżdżałem do świateł na wolnych obrotach zgasł oczywiście nie odpalił po 15 min kręcenia z trudem zaskoczył i jakoś dojechałem na parking. Na parkingu chodził na wolnych obrotach i nie zgasł przyciąłem go do 4000 obr/min i wszystko ok pracuje tak jak dawniej zgasiłem i już nie odpalił. Po 7 godzinach gdy silniczek był zimno poszedłem do auta i odpalił od strzała bez najmniejszego problemu. Nagrzałem silniczek do 90 stopni i zgasiłem i już nie odpaliłem. a i przy przyspieszaniu na 3 4 5 biegu czuje takie 3 szarpnięcia coś mi się wydaje ze skończył mi się czujnik położenia wału korbowego. Miał może ktos taki problemik

 

 

 

Moje auto to Passat b5 1,9 TDI z 1999roku bez żadnych chipów itd. Pozdrawiam

//popraw interpunkcję bo się nie da tego czytać.

Edytowane przez artmin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A powodzi w podszybiu nie ma po tej myjni tzn. otwory drożne, wycieraczki suche. Co do czujnika to musiałby być straszny pech tak zaraz po myjni... stawiam na podtopienie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Adrian60

Właśnie pierwsze co to tez o tym pomyślałem ale tam jest wszystko okej nie ma wody otwory drożne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość olo32

Witam wszystkich.

Miałem trochę inny problem,auto strasznie szarpało powyżej 3400-3500 obr./min i czasami nie chciał zapalić na ciepłym motorze.Przyczyną była woda we wtyczce na kablu od czujnika położenia wału korbowego.Po wysuszeniu wtyczki problem zniknął.Sprawdź wtyczkę,może po kąpieli jest w niej woda.

Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Adrian60

Dzisiaj został podłączony pod komputer i ku zdziwieniu zero błędów. Wtyczkę od wału wyczyściłem była sucha czyli mycie prawdopodobnie nie zaszkodziło temu ze nie pali. Jutro z rana pójdę zmierzę oporność czujnika od wału bo jzu nic innego mi do głowy nie przychodzi. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Adrian60

Okazało się że pompa w zbiorniku wogóle nie pracuje dzisiaj wymieniłem filtr paliwa przekręciłem kluczyk a tu nic ani kropelki nie wpadło to filtra posprawdzałem bezpieczniki i są ok. Wziąłem neonówkę i sprawdzam czy prąd dochodzi do pompy oczywiście prądu nie ma, napięcia brak nawet na bezpieczniku 28 od pompy paliwa. Miał może ktoś podobny przypadek jutro chyba oddaje auto do mechanika bo już nie wiem nawet gdzie patrzeć. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Okazało się że pompa w zbiorniku wogóle nie pracuje dzisiaj wymieniłem filtr paliwa przekręciłem kluczyk a tu nic ani kropelki nie wpadło to filtra posprawdzałem bezpieczniki i są ok. Wziąłem neonówkę i sprawdzam czy prąd dochodzi do pompy oczywiście prądu nie ma, napięcia brak nawet na bezpieczniku 28 od pompy paliwa. Miał może ktoś podobny przypadek jutro chyba oddaje auto do mechanika bo już nie wiem nawet gdzie patrzeć. Pozdrawiam

 

sprawdz przekaznik do pompy paliwowej K6:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Adrian60

a gdzie dokładnie jest ten przekaźnik bo ja dzisiaj już chyba wszystko rozebrałem :mad:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale czy aby napewno dobrze sprawdzasz tą pompe? bo po przekreceniu stacyjki tylko na chwile pojawia sie na niej napiecie i zanika(nie zdążył bys przekrecic kluczyk i pójść sprawdzic czy jest napięcie), dopiero jak silnik pracuje to pompa chodzi nonstop

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to AJM ma pompę w baku? chyba nie, sam mam z tym problem i on bankowo nei ma takiej pompy w zbiorniku, ja bym to prędzej z waku kombinował, wymieniłem i na trochę pomogło, ale tylko "na trochę"... :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Adrian60

Sprawdzam we 2 osoby jedna kręci stacyjką a ja sprawdzałem ale najlepsze jest to ze jak wyciągnę bezpiecznik to na jednej wtyczce powinien być prąd cały czas a wogóle go nie ma. Pompa jest bank w zbiorniku a ja wymieniłem filtr paliwa i jest pusty bo pompa nie chodzi i nie chce wogóle odpalić. Dzisiaj jeszcze pójdę posprawdzać przekaźniki. Wie ktoś może gdzie jest ten przekaźnik od pompy czy tu w nogach po stronie kierowcy czy w tej skrzynce gdzie komputer.

--- scalone ---

rano poszedłem sprawdzać pompę i jest tak po przekręceniu kluczyka nie ma nigdzie napięcia a jak kręcę rozrusznikiem to prąd jest wszędzie tylko pompa nie działa to chyba rozwikłałem zagadkę później jeszcze idę podłączyć ja na krotko prosto z aku i zobaczę czy wogóle działa. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powiem Ci tak, kable do baku dochodzą, ale nie ma na nich napięcia, w baku jest tylko filtr, to wszystko, rozbierałem to by bak przeczyścić ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam bore 2000r AJM i do baku mam tylko 2 przewody, sprawdzalem u siebie tez nie mam pompy w baku. Mnie ciezko pali po wymianie rozrzadu. Fakt rozrzad do tej pory zle zrobiony a auto nie pali jak postoi i jest zimne. Podejrzenie na wtryski. Ale u mnie to inna historia :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Adrian60

Panowie sprawa prawie wyjaśniona, czujnik położenia wału jest dobry, pompy w zbiorniku nie ma tak jak pisali koledzy wyżej. To co powiem jest normalną masakrą przed wjazdem na myjnie zatankowałem tzn zatankował pan z obsługi shella 20 litrów czystej benzyny v power 99 oktanów :633: oczywiście do silnika TDI 115km gdy rozbierałem bagażnik by dostać się do zbiornika poczułem ze nie śmierdzi ropą tylko benzyną, wziąłem pompę i prawie wszystko wypompowałem wymieniłm filtr paliwa. Dodam ze zrobiłem na benzynie prawie 30 kilometrów i przez to padał Vacum pompa, musiałem oddac auto do warsztatu poniewaz by sprawdzili jeszcze wtryski. Teraz mam nauczke żeby nie dopuszczac nikogo do pistoletu do tankowania. Pozdrawiam wszystkich i dziękuje za odpowiedzi. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a dostales jakis dokument na tankowanie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Adrian60

No właśnie nic nie brałem bo tankuje tam już 5 lat i nie miałem nigdy problemu z paliwem zawsze wszystko było okej. I naprawa skończona łączny koszt razem z robocizną 300zł także nie jest źle. Pozdrawiam

Edytowane przez Adrian60

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam koledzy mam podobny problem z passatem cc polega on na tym ze auto nie chce zapalić po kilku prubach auto odpala i jest wszystko w porzontku po jakimś czasie znuw to samo dodam też ze nie działa mi oświetlenie w kabinie raz się pali a raz nie tak samo jak z tym odpalenie nie wiem co robić koledzy pomuscie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam koledzy mam podobny problem z passatem cc polega on na tym ze auto nie chce zapalić po kilku prubach auto odpala i jest wszystko w porzontku po jakimś czasie znuw to samo dodam też ze nie działa mi oświetlenie w kabinie raz się pali a raz nie tak samo jak z tym odpalenie nie wiem co robić koledzy pomuscie

 

...to juz jest ortograficzny ewenement...:wstyd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sorki za pisownię ale nie wiem co robić problem pojawia się co raz częściej może ktoś coś wie na ten temat czy może to być moduł comfortu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności