Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

witam. tak jak w temacie ściąga mi auto w prawo praktycznie cały czas. dodam że wymieniłem ostatnio końcówki drążków, tuleje wachaczy tylne, górne mocowanie amortyzatorów no i byłem w wulkanizacji zeby wyważyc koła i dalej sciąga. co moze byc za to odpowiedzialne?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może hamulce, tłok się nie cofa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hamulce sa niby wporzadku ale warto bedzie sprawdzic..

--- scalone ---

a cos z zawieszeniowych spraw;p?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po wymianie końcówek była robiona geometria?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak usatwiona zbierzność itd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak była robiona to raczej powinno być w porządku, no chyba że się nie przyłożyli. Z tymi hamulcami sprawdź dużo roboty przy tym nie ma, w B3 tak miałem tylko na lewo leciał, przeczyściłem dalej problemu nie było.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok sprawdze i pojade do nich jeszcez raz niech oni to zrobia:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja tak miałem na letnich oponach, wywazone niby, wszystko ok powietrze ok, zbieznosc robiona i cały czas to samo. zezygnowany jezdziłem (tez z powodu braku funduszy) jednak co mnie zdziwiło po zmianie opon na zimowe preblem całkowicie ustał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a mi na letnich na alusach tez lekko ciągneło a na zimowych znaczniej było to odczuwalne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrób geometrię w dobrym zakładzie, niech ustawią też tylną belkę której wg większości fachowców nie ustawia się (nawet nie sprawdza) :krzeslem:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tak usatwiona zbierzność itd.

 

Na pewno rozpinałeś amortyzator a więc poza zbieżnością to niech Ci ustawią kąt pochylenia koła a najlepiej niech zrobią całą geometrię zawieszenia....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no ustawiali wszystko cała geometrie kąt nachylenia kół tez potem zbierzność.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jeśli przejedziesz na lewą stronę drogi (pod prąd) jak to wtedy wygląda? Amortyzatory kiedy były sprawdzane? Tuleje belki były wymieniane?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Amortyzatory kiedy były sprawdzane? Tuleje belki były wymieniane?

Wiem że teraz trudno o uczciwych i rzetelnych fachowców ale przed geometrią powinni sprawdzić stan zawieszenia-bez tego nie ma co mówić o ustawianiu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wszystko było sprawdzane, tulejki belki chyba nie, koncówki drazkow mocowania amortyzatorów i tylejki wachaczy były wymieniane, a amortyzatory miały ok. 77 % sutecznosci jeszcze z tym ze z lewej strony były bardziej wyeksplowatowane ale 3 panów gdzie sprawdałem stwierdzili ze to nie pszeszkadza jeszcze bo tam roznica była w 2-3%.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przy wybitych tulejach belki mój passat był wrażliwy na pochyłość jezdni, też lekko ściągało wprawo a przy jeździe lewą stroną jezdni - w lewo. o dramacie przy bocznym wietrze i na koleinach nie wspominając :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, ja mam taki problem tylko po zmianie opon na zimowe.Ściąga w prawo i tylko przy dodawaniu gazu, może ktoś wie co może być przyczyną tego zachowania auta?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdzałem czy jak jadac lewo stroną jezdni bedzie mi ściągać i nie sciaga w lewo tylko wtedy jedzie prosto a nawet miejscami dalej sciaga w prawo. zaczyna mnie ten samochod meczyc powoli... niby wszystko ładnie pieknie gra to jest kilka pierdołek z ktorymi nie moge sobie dac rady, jak np to sciaganie i ciezki rozruch rano.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam ponowcnie. dziś byłem u mechanika. sprawdzili mi hamulce z przodu i tyłu i na komputerze pokazywało ze hamowanie przodu i tyłu sa praktycznie podobne minimalne roznice i ze zaden z hamulców nie trzyma. wszystko niby wporzadku jest. po przełozeniu kół z przodu na tył bo mam opony kierunkowe zaczeło sciagac jeszcez bardziej a dodam ze koła sa wywazone. z tad moje pytanie czy jak koło jest wywazone to felga pomimo tego moze byc walnieta?? ktos ma jeszcze jakis pomysł co moze byc przyczyną sciągania?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności