b0ss Zgłoś #1 Napisano 11 Września 2006 Witam. Mam pytanie czy mozna zamontować intercooler do paska B3 1.9 TD od B4 1.9 TDi czy to coś da czy nie warto w to sie bawić ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Darek77 Zgłoś #2 Napisano 11 Września 2006 Nie zaszkodzi pomoże,myślę ze warto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pannonia Zgłoś #3 Napisano 8 Października 2006 ja mam b4 1,9TDi 95' - intercooler był strasznie zabrudzony. rura wlotu i wylotu była prawie jednakowo "ciepła". jak go wyczyściłem to wylotowa z inter jest ZNACZNIE zimniejsza i autko jedzie nieco szybciej i jest żwawsze (ta sama trasa i warunki atmosf. itp). więcej pewnie nie trzeba zachęcać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sl@wek Zgłoś #4 Napisano 8 Października 2006 Siem!!! b0ss, Hmm...na forum vw golf jakis gosc opisuje taka przerobke i pozniejsze efekty,ktore....byly plusowe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
b0ss Zgłoś #5 Napisano 8 Października 2006 dzięki za info... napewno sprawdze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
b0ss Zgłoś #6 Napisano 8 Października 2006 ale z tego co sam sie już zoorientowałem to trzeba zmienić kolektor ten koło turbo... bo w TDI on jest wogule inaczej zamocowany i ma inny kształt... a o otworze na przewód od intercooler'a nie wspomne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sl@wek Zgłoś #7 Napisano 12 Października 2006 Siem!!! ale z tego co sam sie już zoorientowałem to trzeba zmienić kolektor ten koło turbo... bo w TDI on jest wogule inaczej zamocowany i ma inny kształt... a o otworze na przewód od intercooler'a nie wspomne. Hmm...cos za cos Z tego co pamietam po przerobce gosc z tego co mu wyszlo byl raczej zadowolony!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Piotrek1982 Zgłoś #8 Napisano 13 Października 2006 ja mam b3 1,9td z intercoolerem. nie ja to zakldalem wiec nie znam szczegolow przerobki. natomiast obie rury mam jednakowo cieple, wyglada na to ze nie dziala to tak jak powinno. jak i czym mozna przeczyscic intercooler? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Darek77 Zgłoś #9 Napisano 13 Października 2006 nie ja to zakldalem wiec nie znam szczegolow przerobki. natomiast obie rury mam jednakowo cieple Na postoju to normalne - IC chłodzony jest przez opływające go powietrze.Nie wiem jak masz zamontowany IC,ale sprawdź czy wlot powietrza na niego nie jest zasłonięty.Czyścić można,głównie z zewnątrz(błoto itp )-w razie potrzeby woda i delikatne detergenty.W środku może być trochę oleju,ale przy konkretnej jeździe zostanie wyssany i spalony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość siwy Zgłoś #10 Napisano 15 Października 2006 przymiarki robie do takiego moda z IC od audi biorąc pod uwage ciśnienie i umiejscowienie ic jakie mam w planie to powinien starczyć <220x220x70(mm)> może ktoś kto już ma dożucony ic wrzucić też fotki ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pannonia Zgłoś #11 Napisano 21 Października 2006 Piotrek1982 - ja czyściłem myjką ciśnieniową - ale trzeba rozproszonym strumieniem i równolegle do tych cienkich blaszek bo inaczej ci je pozagina lub pourywa i bedzie kiszka bo ich już nie wyprostujesz. U mnie to się odbło bezproblemowo a sam miałem stracha. tym to przedrze błoto i inne badziewie przelotowo możesz sprubować preparatem do mycia silników i spłuknąć szlaufem, albo jakimś do mycia felg typu "bezdotyk" - pełno tego na Allegro - wtedy nie trzrba go wyciągać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość zyygi19 Zgłoś #12 Napisano 10 Stycznia 2007 Tez zamierzam zamontowac intercooler w moim PASKU 1.9td:D tylko jestem ciekawy jakie beda wyniki tego:/ moze ktoz juz zakladal??pomozcie!!!!!pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MichalB3TD Zgłoś #13 Napisano 14 Sierpnia 2010 Witam. Też chciałbym założyć sobie ICka Czy do AAZ-ta podejdzie bez problemów icek od B3 1.6 TD z oryginalnymi wężami? Trzeba bedzie kolanko turbiny obracać czy coś?? Dzięki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MichalB3TD Zgłoś #14 Napisano 16 Sierpnia 2010 Up. Nikt nie montował? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
djmaniek3 Zgłoś #15 Napisano 16 Sierpnia 2010 jeżeli ktoś montował to lub ma zamontowane niech wrzuci jakieś foty sam bym się chętnie pobawił z IC. a parę koników przydałoby się Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
b0ss Zgłoś #16 Napisano 17 Sierpnia 2010 U mnie to wyglądało tak, ze cały zestaw IC + rurki kupiłem od B3 1.6 TD natomiast kolektor ssący mam od bodajrze od B4 1.9 TDI ( AFN) najwiecej zabawy było ze zmiana Kolektora bo dostęp do śrubek jest straszny. IC zamontowany w miejscy gdzie siedzi w B3 tylko za akumulatorem wybiłem metalową zaślepkę i teraz w tym miejscu idzie przewód. Aaa i jeszcze bym zapomniał jak zakładacie IC to jeszcze wypadalo by mieć osłonę pod zderzakiem taką z krateczką zeby osłaniał IC od błotka bo niestety jak jej nie mamy strasznie sie on brudzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mcgregor88 Zgłoś #17 Napisano 17 Sierpnia 2010 wszystko byłoby ok ale np jeśli chcemy ic z 1.6td to tam turbiny miały większą średnicę tego "wylotu" niż w 1.9td - czyli przydałoby się inną rurę do ic/ albo coś dorobić sobie żeby średnicą rura pasowała do turbiny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach