Skocz do zawartości
pasek007

1J0 906 627A i 1H0 906 627A Czy jest jakaś różnica.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jeśli temat identyczny był poruszany to przepraszam, ale ja nie znalazłem.

Stwierdzono u mnie padnięty zawór N75, w swoim pasku mam numer 1H0 906 627 A. Więc zamówiłem nowy, niestety sprzedający sprowadził mi 1J0 906 627 A. Zauważyłem że różni się tylko kostką ja mam kwadratową, a nowy półokrągłą. Kość zamienić to nie problem. I stąd moje pytania:

Czy różnią się od siebie te zaworu pomijając tą kostkę elektryczną.

Czy są może jakieś inne parametry tych zaworów??

Czy mogę zastosować ten nowy, czy nie będzie mi silnik czasami mulił, albo niewłaściwie pracował?

Wszystkie sugestie i rozważanie proszę pisać.:D:D:D:D

A jeszcze jedno jak przyśpieszam tak dosyć gwałtownie od 1,5tyś do 2,5tyś z silnika słychać dziwne syczenie (jest to dosyć głośne w kabinie słyszę wcześniej tak nie syczało głośno). Mechanik mówi że to syczenie jest właśnie przez ten zawór ale czy na pewno??? A mogę dodać powyżej 2,5tyś.obr znika syczenie. Pozdrawiam i czekam na JAKIEKOLWIEK ODPOWIEDZI.:):):)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodiz o to oznaczenie J i H to to jest ta różnica ze jedna kosta taka a druga taka. A ogólnie zecz biorąc to to samo. Jesli chodzi o przeróbke to pewnie też nie ma problemu tylko trzeba wiedzieć co z czym połączyc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Semi1 Mam nadzieję, że się nie mylisz. Tylko zastanawia mnie jeśli to tylko kostką się różnią to dlaczego z kodem 1J0... kosztuje 130zł a z kodem 1H0 260zł. Trochę nie chce mi się wierzyć że zmiana profilu kostki kosztowała by 2 razy tyle ceny. Co na ten temat sądzisz. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U nie wiedzialme ze taka różnica w cenie o_0 Trzeba by w etce sprawdzić.

 

z googli:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=58305 wyhodzi na to ze ten z literka H jest do AFN

 

Alno sie tym wzorować z linka powyżej:

1H jest golf do 1998

1J jest w golfa od 1998 roku

 

Więc wycjodzi z tego co znalazłem ze powiniennes miec raczej tn 1H

 

Najepej przedzwoń do aso jakiegos i zapytaj o tę cześc do twojego samochodu, rocznik i silnik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U nie wiedzialme ze taka różnica w cenie o_0 Trzeba by w etce sprawdzić.

 

.

 

Roznica jest dokladnie dwukrotna, wydaje mi sie jesli oba zawory proacuja na podcisnieniu to roznica moze byc tylko w kocowwce, kiedys na allegro gosc mi oferowal 1J0 ( ja mam 1 H0) ze specjalna przejsciowka, cena zaworu 1J0 z przejsciowka do 1H0 ok 145zl.

 

A czy moga zastapic zawor N18 (sterowanie EGR), zaworem N75 (sterowonie) wygladaja tak samo, rozni je tylko kolor lba?????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hoinka

No to jak, jest różnica, czy nie? :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

dzisiaj wieczorem trochę pogrzebałem w aucie. ale od poczatku...

kupilem auto nie tak dawno i sie okazalo, ze lapie notlaufa, blad 00575 (17-10), dzisiaj zamienilem ze soba N75 <-&gt; N18 i smiga az milo, ciagnie po 4,5 tysia - wiecej nie mialem serca cisnac.

a wczesniej... przekroczyl 3 tysie albo kolo 100kmh i muuuul.

wiec wydaje się, ze oba zawory są dokładnie takie same.

 

mam tez pytanie, na poczatku zapomnialem podlaczyc wtyczkę do zaworu N18 to wtedy jechalem z odetkanym egrem czy przytkanym?

 

pozdrawiam

 

Daniel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o wtyczki to VW jakiś czas temu wycofał ze swoich wiązek kostki kwadratowe a w to miejsce weszły z zaokrąglonym jednym bokiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pasek007 one różnią się tylko kostkami, a niestety właśnie jest taka różnica w cenie tylko z powodu kostki:D Jest chyba na forum jakiś manual, jak to przerobić, bo kiedyś go czytałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość tomaszmibm

Witam wszystkich,

 

Oryginalna półokrągła wtyczka do zaworu sterującego pracą turbiny o symbolu 1J0 906 627 A ma nr katalogowy 1J0 973 722 w serwisie vw, piny można sobie również dokupić w salonie lub spróbować przełożyć ze starej kostki, oryginalna półokrągła kostka kosztuje w salonie 32 zł. Jeśli ktoś chce zamienić zawór o oznaczeniu 1H0 906 627 A na 1J0 906 627. Dla niewtajemniczonych to ten sam zawór, różni się jedynie wtyczką i jest o połowę tańszy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zawory 1J0 906 627A i 1H0 906 627A niczym od siebie się nie różnią oprócz wtyczki i ceny.

JA swój przerobiłem tak.Opis jest chyba zbędny bo zdjęcie wszystko mówi za siebie.

 

DSC_0051.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak kupiłem używkę jak nową Pierburga z 2009 (wybite na nim) o oznaczeniu 1K0 czyli z passata B6 i też myślę jest to samo, wtyczka jak w 1J0 a przecież konstrukcja i działanie też powinno być takie samo, u mnie w pełnym zakresie obrotów ciągnie i ładnie przyśpiesza.

A najdziwniejsze jest to że te 1K0 na allegro chodzą najtaniej ja dałem za niego 23zł i podkreślam jest jak nowy z 11.09. oryginał Pierburga.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności