Skocz do zawartości
Gość alunia822

PASSAT B5 KOMBI 2,5 TDI V6 !!!!

Rekomendowane odpowiedzi

Gość alunia822

WITAM!!!

 

 

MAM PYTANIE CO DO POSIADACZY PASSAT B5 2,5 TDI V6 !!!!!

CZY JEST TO NORMALNE ZE BARDZO MOCNO DYMI PO ODPALENIU NA ZIMNYM I CIEPLYM SILNIKU ?????

 

//Caps Lock - Kubelt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość jaszczur28

Powiem tak kolego mam taki sam silnik tylko że w sedanie ale z tego co wiem to przyczyn dymienia może być kilka ja w swoim nie zauważyłem dymienia oprócz oczywiście zimy.W zimie gdy go odpalam to troszke podymi na dzień dobry ale później wszytko jest ok z tego co słyszałem każdy diesel w zimie dymi jeden mniej drugi wiecej co do dymienia w okresie letnim to u mnie nie ma czegoś takiego a co do przyczyn to może być coś z turbosprężarką jeśli auto nie ma mocy na dodatek, zużycie silnika drugi powód ale najlepiej będzie jak go po prostu podepieniswz pod komputer wtdy może coś wykaże jak nie to szukaj jakiegoś magika który zna sie na dieslach.Mam nadzieje że naprowadziłem cie jakoś na trop twojej usterki jeśli owaka jest ale życze bezawaryjności.Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość alunia822

No autko przeszło wszelka inspekcję VAG, która nie wykazala zadnych błędów i uchybień. Poza tym wszelkie filtry zostały wymienione jak również olej. Staram się tankować ropę na stacjach ORLEN więc myślę, że byle czego też sobie do baku nie wlewam ale mimo wszystko problem był i nadal jest pasek dymi nawet w ciepłe dni i nawet przy rozgrzanym silniku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość jaszczur28

Kurde stary to nie wiem jak ci pomóc na twoim miejscu bym na razie jeździł i sie nie przejmował chyba że naprawde kopci ci tak że nie widzisz kto za tobą.A najlepiej to jedź do Salonu VW i tam powinni ci powiedzieć czy to normalne czy nie.Pozdrawiam.[/scroll]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość olred

Zatankuj na Statoil bez siarkowej super sprawa auto nie do poznania jak zrobisz 100 km daj znać czy już nie dymi.

Powiedzcie mi ile wasze auta pala? I jak wogóle się tym jeździ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Primera

Dymi tylko na zimno tuz po odpaleniu a potem nie? Na czarno czy na szaro?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość alunia822
Dymi tylko na zimno tuz po odpaleniu a potem nie? Na czarno czy na szaro?

 

Dymi i tuż po odpaleniu i potem też nawet jak przejadę nim jakieś 100 KM no i w tym problem, że dymi na czarno niestety :/ na zegarze ma przejechane 107 tys km ale może miec duzo wiecej skoro tak sie zachowuje ale kolega ma AUDI tez V6 i tez mu dymi wiec nie wiem co moze byc tego wynikiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja stawiałbym na to, ze pierścienie sa popękane. Skoro na czarno dymi, to pali olej prawdopodobnie. :evil::cwaniak:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Primera

Nie no co Ty? Jakby miał piersciene popekane to by dymil na niebiesko. No i były by problemy z rozruchem z uwagi na słabe spreżanie.

Tutaj to mi ewidentnie wyglada na jakies dławienie dolotu albo dziure w układzie dolotowym. Ew przywieszony zaworek układu EGR. Tak wiec zaczał bym od sprawdzenia czy:

1. filtr powietrza był wymieniony

2 nie ma nieszczelności na przewodach pomiedzy turbospręzarka a IC i pomiedzy IC a kolektorem dolotowym. Czy wszystkie cybanty sa dobrze zacisniete.

3 Jezeli ok sprawdził (to juz w serwisie) zawór EGR .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość lukasz20

Witam. Jestem "nowym" na forum więc dopiero się ucze jak z niego sprawnie korzystać. Posiadam VW PASSATA KOMBI - 2.5TDI TIPTRONIC 1999r. Mam problem przed wczoraj jezdziłem cał dzien passatem na noc odstawiłem go do garażu wczoraj rano go odpaliłem, ładnie odpalił tak jak zawsze jade i zaczoł mi przerywać , dławić się. Czego to moze być przyczyna? Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam. Łukasz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość alunia822
Witam. Jestem "nowym" na forum więc dopiero się ucze jak z niego sprawnie korzystać. Posiadam VW PASSATA KOMBI - 2.5TDI TIPTRONIC 1999r. Mam problem przed wczoraj jezdziłem cał dzien passatem na noc odstawiłem go do garażu wczoraj rano go odpaliłem, ładnie odpalił tak jak zawsze jade i zaczoł mi przerywać , dławić się. Czego to moze być przyczyna? Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam. Łukasz.

 

Moze odzywają sie pompowtryski ????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź:

1. Filtr paliwa

2. Filtr powietrza

 

Mo po zmianie obu nic a nic nie dymi, a było ciężko!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość raffthorn

Powiem jedno , kolega powyżej miał rację . Podpięcie kompa da swoje. Znajdz speca co nieweźmie tyle jak parszywa A.S.O a prawdę ci powie.Posiadając ten sam model

2,5 TDI V6 rok 99 też miałem problemy (sprawdź końcówki wtrysku) (recyrkulacja spalin).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość biedrona

alunia nie rozdawaj na lewo i prawo punktów "pomógł"

 

Dowiedziałaś się czegoś nowego? Według mnie albo leją Ci wtryski albo pada uszczelnienie turbiny - zacząłbym od tego drugiego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość alunia822

VW PASSAT 2,5 TDI V6 150 KM ....

 

 

To chyba duza pomyla ze strony VW !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:cisza::vw:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

alunia822, :krzeslem: i jeszcze :wpale: za takie oszczerstwa ;) .

Poza wałkami jest OK :vw:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość alunia822
alunia822, :krzeslem: i jeszcze :wpale: za takie oszczerstwa ;) .

Poza wałkami jest OK :vw:

 

Podaj mi tego plusy tego auta co prawda jestem kobieta ale tez sie znam na samochodach!!!!

 

moj plus to : tiptronic i moc przy wyprzedzaniu

a minus to - silnik !!!

 

 

:wpale:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale właśnie ta moc bierze się z silnika. W Audi ta sama jednostka ma 180 KM (możesz sobie silnik podkręcić). A przecież napisałem, że poza wałkami jest :ok:

 

Dla mnie BOMBA :hurra:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość arti

Witam, ja też mam taki silnik, przebieg 210 tys. km. Dymi, ale w momencie jak wcisnę pedał gazu i silnik dostaje obrotów, wtedy za samochodem zostaje chmurka. Przy spokojnej jeździe i bez gwałtownych przyspieszeń, dymi bardzo umiarkowanie. Niestety to jest diesel i będzie dymił, chyba że jest filtr cząstek, ale to dopiero w nowych wersjach. Jeżeli na kompie jest ok to tylko jeździć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość dayv

dymic na czarno to on zasadniczo nie powinien...nie wiem co Wy tutaj mowicie wogule..

jak dymi w czasie jazdy na cieplym to koncowki wtryskow leja .. spr. olej .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności