Gość robek Zgłoś #1 Napisano 24 Grudnia 2005 Gdzie w pasacie znajduje się urządzenie odpowiadające za wydawanie sygnału gdy zostawi się właczone światła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shade_ Zgłoś #2 Napisano 24 Grudnia 2005 Gdzie w pasacie znajduje się urządzenie odpowiadające za wydawanie sygnału gdy zostawi się właczone światła. na skrzynce z bezpiecznikami, jest to jeden z tych przekaznikow, tylko teraz nie wiem ktory, bo ksiazke obslugi mam w firmie, ale jak jutro wsiade do auta to Ci powiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość schak Zgłoś #3 Napisano 30 Grudnia 2005 Piszecie gdzie to powinno być. A jeżeli ja takiego brzęczyka nie mam to gdzie go można podłączyć? Czy musze dwa zakładać jeżeli pod kierunkami na postoju mam pozycyjne raz jedno raz drugie? : Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość misiek vw Zgłoś #4 Napisano 11 Stycznia 2006 a czy w B3 w wersji CL tesh powinno bzykac przy właczonych swiatłach?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jedrus Zgłoś #5 Napisano 11 Stycznia 2006 wg moich obliczeń ten pasek nie bzyka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Bula02 Zgłoś #6 Napisano 11 Stycznia 2006 a czy w B3 w wersji CL tesh powinno bzykac przy właczonych swiatłach?? w passatach b3 cl (sam mam takiego) seryjnie nie montowali brzęczyka ale ja go sobie sam zamontowłem. Koszt takego bzyka to ok. 5 zł na jakimś szrocie. Możesz go wyciągnąć z jakiego kolwiek auta ale oczywiście z passata na b4 byłby wskazany. Kabel prądowy podłączasz do przełącznika świateł a minusowy dokręcasz do jakiejś śrubki któa jest przykręcona do katoserii auta i wtedy ci bzyka. Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość misiek vw Zgłoś #7 Napisano 12 Stycznia 2006 moze to i lepiej,że nie bzyka.Nie lubie jak samochód wydaje jakies inne dzwieki niz normalkna praca silnika:-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GoBo Zgłoś #8 Napisano 27 Lipca 2006 No właśnie też szukam gdzieś informacji na temat brzęczyka do świateł do Passata B3 z 1989 roku. Miałem nadzieję iż wystarczy wpięcie "jakiegoś" przekaźnika w skrzynkę bezpieczników i z głowy. Niestety nigdzie nie mogę znaleść opisu poszczególnych przekaźników. (wyczytałem na temat nr 99 że to od programowania wycieraczek). POZDRAWIAM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Waldek Zgłoś #9 Napisano 27 Lipca 2006 Witam ja mam w ręce przekaźnik nr 36 który jest buzerem. Mam go z B4. Ma on 4 nóżki i pasuje w złącze koło przekaźnika wycieraczek (na prawo od 19 lub 99) Niestety w moim pasku nie ma w tym miejscu właściwych napieć. Wybadałem ze działa on jak zanika napiecie ze stacyjki (np ze złączki radia które gasi sie po wysunieciu kluczyka) oraz pojawia sie masa np. po otwarciu drzwi kierowcy. Musi jeszcze pojawić sie prąd na jednym z dwóch złączek od pozycyjnych. W tablicy z przekaźnikami w/w nie mam. Jesienią podłącze sobie w osobnej kostce bo teraz nie zapominam o wył. świateł , czasem tylko kierunek zostawie włączony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GoBo Zgłoś #10 Napisano 28 Lipca 2006 Teraz pozostaje nic innego jak sprawdzić w moim pasku opisywane przez Ciebie gniazdo i zakup przekaźnika nr 36. Jesteś na 100 % przekonany iż ten przekaźnik jest buzerem ? Pozdrawiam i jak tylko będę miał chwilę wolną to sprawdzę gniazdo obok przekaźnika nr 19 (99) i napiszę na forum o wynikach mojego "śledztwa". POZDRAWIAM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Waldek Zgłoś #11 Napisano 28 Lipca 2006 Jest buzerem bo go rozebrałem (jest na zatrzaski) i widac w nim poza elektroniką taką cewkę jak w starych dzwonkach do drzwi (dlatego tak skrzecząco piszczy) i część obudowy jest pudłem rezonansowym. Na obudowie jest napisane " Summer". Dodaję foto: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GoBo Zgłoś #12 Napisano 28 Lipca 2006 Faktycznie przekaźnik nr 36 jest zarazem buzzerem ponieważ miałem okazję wyciagać go dzisiaj od znajomka z Paska B4. NIestety po włożeniu do B3 buzzer nie działa . Sprawdziłem napięcia na gnieździe w Pasku B3 i nie mam napieć na górnych nóżkach na których pojawia się "+" w momencie otwarcia drzwi. Coś takiego też pisał Waldi jak się ne mylę , więc nie walczyłem dalej i wychodzi na to że będę skazany na buzer na 5 zeta ale mi się strasznie nie podoba w jaki sposób on "brzęczy". Może ktoś u siebie zaadoptował w/w przekaźnik 36?. POZDRAWIAM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hotair Zgłoś #13 Napisano 11 Kwietnia 2007 odświeżam temat przekaźnika buzzera[/scroll:ea104c17fe] ma on 3 nóżki z jednej strony i jedną po drugiej. na tej jednej podawana jest masa w momencie otworzenia drzwi kierowcy, po stronie gdzie są 3 nóżki to zewnętrzne podają +12 w momencie świecenia pozycyjnych a środkowa jeżeli mamy włączony zapłon. inaczej mówiąc jak na środkowej jest +12 to nam nie zabrzęczy. mój buzzer dzisiaj zmartwychwstał. Wybadałem że niezależnie od położenia stacyjki i włożenia kluczyka na środkowym mam cały czas +12. Powodem było skręcenie kabli w kostce od radia żółty z czerwonym na iso od strony instalacji samochodu. Czyli wyjście napięcia po kluczyku było zwarte ze stałym plusem przez co cały czas utrzymywało się stałe napięcie. Piszę dla potomnych z tym problemem w B4 i dla tych co klonują przekaźnik buzzera do b3. U mnie siedzi w 3 polu od lewej w dolnym rzędzie, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość gacek Zgłoś #14 Napisano 12 Kwietnia 2007 Ja u siebie mam takie cós chyba dorabiane kwiczy jak zostawie światła lub otworzone są drzwi i nie jest to przekażnik wyglada jak głośnik od jakiejs zabawki-kataryny (jak będe podłanczał centralny pod alarm to zerknę jak to jest podłaczone) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
melonchio Zgłoś #15 Napisano 22 Kwietnia 2007 Powodem było skręcenie kabli w kostce od radia żółty z czerwonym na iso od strony instalacji samochodu. witam u mnie przy kostce ISO byly polaczone czerwono-brazowy z czerwonym i przez to nie brzeczal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mariku Zgłoś #16 Napisano 9 Lutego 2008 witamu mnie przy kostce ISO byly polaczone czerwono-brazowy z czerwonym i przez to nie brzeczal ale rodzielimy te 2 kable, to radia na postoju już nie posłuchamy sobie...?? czy jest na to jakaś solucja..? poza ciągnięciem od aku napięcia dla radia) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damianko Zgłoś #17 Napisano 9 Lutego 2008 witamu mnie przy kostce ISO byly polaczone czerwono-brazowy z czerwonym i przez to nie brzeczal ja też cos podobnego miałem ale wyjęcia ostatniego bezpiecznika po prawej stronie pomogło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mariku Zgłoś #18 Napisano 9 Lutego 2008 ja też cos podobnego miałem ale wyjęcia ostatniego bezpiecznika po prawej stronie pomogło sprawdzę... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mariku Zgłoś #19 Napisano 13 Lutego 2008 Ok. wyciągnąłem bezpiecznik i brzęczyk działa jak nowy.. tylko że za każdym razem jak wyjmę kluczyk to resetują mi się ustawienia w radiu... a z tym fantem co zrobić? Ciągnąż kabel od aku bezpośrednio do radia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hotair Zgłoś #20 Napisano 13 Lutego 2008 Wyciągając ten bezpiecznik odcinasz zasilanie na radio, twój problem tkwi w kostce idącej do radia i sposobie podłączenia zasilania radia!!!. Radio ma przewód wymagający stałego plusa i przewód podtrzymania zasilania standby. Przeważnie z radia wychodzą przewody żółty i czerwony a z instalacji passata czerwony i brązowy z czerwonym paskiem. Nie możesz złączyć ze sobą tych przewodów więc najlepiej wszystko odepnij, sprawdź na którym przewodzie masz stały plus i na którym plus po przekręceniu kluczyka. Przy odłączonych kablach kostki radiowej i rozkręconych kablach wychodzących z instalacji samochodowej buzer tobie powróci. Podłącz prawidłowo radio, jeżeli coś nie idzie to możesz zamienić żółty z czerwonym wychodzący z kostki radia miejscami. Prawidłowo podłączone radio działa po przekręceniu kluczyka o jeden skok w pozycje acc gdzie zapalają się kontrolki, cofnięcie kluczyka do stanu spoczynku nie powoduje odłączenia radia (taka konstrukcja stacyjki) Radio gaśnie po wyjęciu kluczyka. Druga opcja to montaż radia ze stałym plusem czyli podpinasz pod przewód na którym masz plus cały czas nawet bez kluczyka w stacyjce, wtedy przewód z kostki radiowej żółty z czerwonym łączysz ze sobą i podpinasz pod te stałe zasilanie ale pamiętaj że z instalacji fabrycznej wychodzi tez przewód na którym pojawia się napięcie przy przekręceniu kluczyka w pierwszą pozycję (acc) i ten przewód wtedy izolujesz nigdzie go nie dopinając. A bezpiecznik ten ostatni ma być wsadzony:p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach