Skocz do zawartości
Gość aamichu

W trakcie jazdy traci moc - B6 2.TDI 2006 120KM

Rekomendowane odpowiedzi

Gość aamichu

Witam

W trakcie jazdy samochód traci (tryb awaryjny?) moc zapala się kontrolka ESP i zaczyna mrógać kontrolka świec żarowych.

Czy ktoś spotkał się z takim problemem.

Pozdrawiam

 

mrugać-sorka

 

Scaliłem 2 posty. Używaj opcji 'edytuj'. Dzięki.

Edytowane przez Du?y

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bledy sprawdziles na vagu? przydalaby sie diagnoza dynamiczna i wyjdzie szydlo z worka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość zibi55

Przy podobnych objawach B6 2.0 TDI 140 KM stwierdzono pęknięcie rury powietrznej ciśnieniowej. Koszt naprawy w serwisie WW Szczecin 739.58 złotych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może to nie ten model ale w B5 jak pękła mi rura dolotowa koło kolektora dolotowego to nawet fajnie gwizdało.

Zanim znalazłem że to rura wymieniłem intercooler (miał nieszczelność) Koszt całkowity 250zł. Ale ile nerwów że to nei intercooler...

 

Nowa rura w intercars chyba 60zł.

 

I chyba właśnie dlatego autoryzowany serwis VW w Jeleniej Górze przestał istnieć bo ceny jak wszyscy a łepskie chłopaki zaczęli robić na własny rachunek...

 

Tak jak souler prawi wiele się wyjaśni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Hubuus

Witajcie.

 

Proszę o wyrozumiałość ponieważ jest to mój pierwszy post na forum.

 

Od dłuższego czasu mam problem z moim Passatem b6 2.0 140 km. Silnik przechodzi nagle w tryb awaryjny w następujących okolicznościach:

- jadę na luzie (np. hamuję silnikiem)

- pedał gazu wciśnięty, wjazd na wyboje, tryb awaryjny

- włączam silnik i od razu mam tryb awaryjny

- problem nasila się gdy jadę z pasażerem + nie włączam się czasem tryb awaryjny lecz czuję iż samochód traci moc, szarpie

 

Byłem u mechanika i oznajmił mi, iż zapisany jest błąd (przepraszam jeżeli przekręce): błąd pozycji pedału przyspieszenia.

Czy ktoś spotkał sie z takim problemem? Czy wymienić pedał przyszpieszenia czy może jest to problem z łączeniem już do sterownika (na wybojach coś nie łączy)

 

Bardzo proszę o pomoc ponieważ już tracę cierpliowość do tego samochodu a jeżdze nim stosunkowo krótko..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co ja miałem podobny problem. Dostawałem szału bo były podobne sytuacje jakieś wyboje oraz większa groza i tu nie żartuje, wyprzedzam jakąś ciężarówkę tak widzę że na styk się zmieszczę. Ale palnik na lewy i tu:zeco buuuu brak mocy i ten komunikat. Faktem jest że mam benzynę i troszke inaczej ale przekopałem instalację,wymieniłem świece i jakoś niechcący trafiłem. Okazało się żę to taka pierdoła że aż ręce opadają- styki na wtyczce do przepływomierza. Delikatnie je po doginałem WD 40 i problem ustał. Sprawdź to i pamiętaj że na początku wydawało się że powinny stykać. Odpal auto i poruszaj wtykami jak to to szybko znajdziesz problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam.

mi też się przełączał w tryb awaryjny.

po podjechaniu do mechanika i podpięciu do kompa okazało się że był pęknięty gumowy wężyk koło turbiny.

pomogło skrócenie wężyka i założenie na króciec.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Passat b6 DIESEL 170KM . Witam od roku borykam sie z takim problemem jadąc przeważnie pod gore przy około 2000 obrotów silnik przechodzi w tryb awaryjny po wyłączeniu auta wszystko wraca do normy, dziś zauważyłem ze jak wcisnę gaz na max i tak trzymam to silnik wejdzie na 5200 obrotów i trzymając gaz do dechy obroty zaczęły spadać i zrobił się bardzo mułowaty proszę o jakies porady moze mial ktos podobny problem błędy były sczytane był jakiś błąd związany z ciśnieniem turbo ale turbina na komputerze pokazywała na komputerze wszystkie wartości turbo są ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Przy wymianie zaworu egr prawdopodobnie za bardzo odchylilem rure od intercoolera 5N0145770A, przy przyspieszaniu slychac charakterystyczny gwizd. Mam uszkodzony zaczep od tej rury i obstawiam, że tam mam nieszczelność.

Ktoś wymieniał ten przewód i podpowie jak najprościej go wymienić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności