Gość slawa Zgłoś #1 Napisano 23 Listopada 2008 (edytowane) Witam. Jak w temacie jest napisane podniosłem zawieszenie w passacie b5 4x4 o około 30 mm.Czy konieczne jest ustawianie ponowne geometrii kół? Samochód prowadzi się dobrze, przewidywalnie ,nie ściąga . Dodam tylko że fabrycznie posiadał zawieszenie sportowe utwardzone niższe o około 20mm.Proszę o pomoc . Edytowane 23 Listopada 2008 przez slawa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #2 Napisano 23 Listopada 2008 teoretycznie tak,bo powinno się się sprawdzić,po zmianie wysokości Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość slawa Zgłoś #3 Napisano 23 Listopada 2008 (edytowane) Oryginalny symbol zawieszenia na wlepie to 1BE. Teraz około 30 mm do 40mm wyżej. A czy ktoś z was może polecić dobry zakład który znajduje się w okolicy Rybnika. Jest to troche nietypowa sprawa więc osoba która by się tego podjeła musi mieć troche oleju w głowie no i odpowiedni sprzęt . Edytowane 23 Listopada 2008 przez slawa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek85 Zgłoś #4 Napisano 23 Listopada 2008 Auto Walke, ostropa koło Gliwic, pracowalem tam i naprawde moge polecic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość slawa Zgłoś #5 Napisano 23 Listopada 2008 (edytowane) Marek85 dzięki za info.Jeszcze jedno ile może kosztować taka usługa? Edytowane 23 Listopada 2008 przez slawa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek85 Zgłoś #6 Napisano 23 Listopada 2008 nie wiem jak jest w 4x4, jak tyl jest regulowany to 100zł, jak nie to 60 ps. naprawde polecam ten warsztat, szef moze sie wydaje troche antypatyczny ale fachowiec 1 klasa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość slawa Zgłoś #7 Napisano 23 Listopada 2008 nie wiem jak jest w 4x4, jak tyl jest regulowany to 100zł, jak nie to 60 Tył ma regulacje. Dzięki za info jak będę miał czas to podjadę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość slawa Zgłoś #8 Napisano 8 Grudnia 2008 Witam. Po zmianie wysokości samochodu zauważyłem że passat ma dziwną reakcję na szybki ruch kierownicy w prawo lub w lewo a mianowicie tył auta ma dosyć duże opóźnienie przy zmianie toru jazdy .A gdy wykonuje szybkie ruchy kierownicą prawo - lewo tył zaczyna pływać.Podczas jazdy na wprost i w koleinach samochód jedzie poprawnie. Ostatnio pojechałem na ustawienie geometrii zawieszenia. Ustawiono mi zbieżność, kąty podobno w normie, lecz autko dalej zachowuje się podobnie. Gdy samochód miał fabryczną wysokość takie zachowanie raczej nie miało miejsca. Macie jakieś pomysły? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #9 Napisano 8 Grudnia 2008 Witam. Po zmianie wysokości samochodu zauważyłem że passat ma dziwną reakcję na szybki ruch kierownicy w prawo lub w lewo a mianowicie tył auta ma dosyć duże opóźnienie przy zmianie toru jazdy .A gdy wykonuje szybkie ruchy kierownicą prawo - lewo tył zaczyna pływać.Podczas jazdy na wprost i w koleinach samochód jedzie poprawnie. Ostatnio pojechałem na ustawienie geometrii zawieszenia. Ustawiono mi zbieżność, kąty podobno w normie, lecz autko dalej zachowuje się podobnie. Gdy samochód miał fabryczną wysokość takie zachowanie raczej nie miało miejsca. Macie jakieś pomysły? Witaj,pomysł jest taki że zmieniłeś środek ciężkości i niestety nic nie poradzisz,ani szerokością opon ani niczym innym poza "obniżeniem" do seryjnego zawieszenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #10 Napisano 9 Grudnia 2008 ...witamy wśród dostojnie zmieniających pasy kierowców ciężarówek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość slawa Zgłoś #11 Napisano 9 Grudnia 2008 ...witamy wśród dostojnie zmieniających pasy kierowców ciężarówek dobrze powiedziane:D ja na codzień jeżdżę zawodowo autobusami , tak że do zachowania passata po podniesieniu zawieszenia przyzwyczajać się nie muszę. Zimę to tak sobie pośmigam (chyba że cosik mnie prędzej zdenerwuje) ale na wiosnę to raczej wrócę do obniżonego fabrycznie zwieszenia, tylko zainwestuję w nowe amortyzatory. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach