artur317 Zgłoś #1 Napisano 22 Listopada 2008 poniewaz nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie postanowilem założyc nowy watek ,postanowilem przeczyścic przepływomierz w moim afn i zauwarzyłem że brakuje w nim czujnika temperatury powietrza (taki drucik z czujnikiem) nie wiem czy ktos go wymontował specjalnie, czy jazda z takim przepływomierzem odbija sie w jakis sposób na prace silnika, po podlączeniu pod komputer nie pokazało zadnego błędy zwiazanego z przepływka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość rogjedrek Zgłoś #2 Napisano 20 Grudnia 2008 Tydzień temu też wymieniałem przepływomierz w moim AWM. Poprzedni padł a czyszczenie nic nie pomogło. Auto było mułowate i spalało więcej paliwa. Teraz mam nowy, kupiony w ASO, auto dostało "kopa" a spalanie trochę się poprawiło. Ja także nie zauważyłem na płytce sensora przepływomierza żadnego drucika o opornikami.W starym też nie było. Być może nie wszystkie mają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
smok Zgłoś #3 Napisano 20 Grudnia 2008 postanowilem przeczyścic przepływomierz po co Poprzedni padł a czyszczenie nic nie pomogło nie pomoże a jeśli już to na dwa dni.........i po przepływke do aso. pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golab21 Zgłoś #4 Napisano 20 Grudnia 2008 nie pomoże a jeśli już to na dwa dni....... wyczyściłem przepływke w afn jakiś rok temu i do dziś hula znakomicie. dodam, że nie czyściłem jej dlatego, że mi się nudziło tylko vag wywalał błąd, a teraz jest OK. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotreklhc Zgłoś #5 Napisano 6 Marca 2009 dołączam sie do pytania, czy tam ma być ten czujnik temperatury czy nie, bo u mnie nie ma a przecież jakby sie oderwał to powinno zassać do komory spalania a wtedy to były by większe kłopoty a takowych niezauwarzyłem. WIEC PROSZE O ODPOWIEDZ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LeVy 83 Zgłoś #6 Napisano 6 Marca 2009 mysle ze nie mozna porownywac tdi z benzyna bo sa inne te przeplywomierze nie wiem czy dobrze mowie ale tak mi sie wydaje..afn ma z takim kwadratowym pudelkkiem od spodu a benzyna ma to wymienne ten wklad pozdrawiam Korzystajac z okazji czy wlasnie ten drucik z afn mozna jakos zregenerowac ?? znajomy ma pierburga chcial go przeczyscic i troszke przesadzil chcial mi go dac czy jest jakas mozliwosc regeneracji tego drucika ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #7 Napisano 8 Marca 2009 (edytowane) Dla tych, którzy chcieliby spróbować wyczyścić (zamiast wymieniać) przepływomierz znalazłem w necie specyfik firmy CRC - robimy to oczywiście na własną odpowiedzialność. EDIT Ja nie polecam ani nie zachwalam tego produktu.Nie znam skutków działania CRC http://www.VAGLinks.com/Docs/Misc/CRC_MassAirFlowCleaner_05110.PDF Edytowane 8 Marca 2009 przez JurekW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #8 Napisano 9 Marca 2009 A tu aukcja: http://www.allegro.pl/item572470707_crc_air_sensor_clean_200ml_do_przeplywomierzy.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paweł ( - ) Zgłoś #9 Napisano 1 Maja 2010 ja też przesadziłem przy czyszczeniu przepływki wcześniej z podłączona przepływką czy z odłączoną bie było różnicy to też wziełem sie za czyszczenie i sie zesrało do końca wkręca sie jak muł do 2 tys dalej lepiej nie mówić max 100km/h nowy już zamówiony jednak bedzie dopiero po świętach nie moę się doczekać =) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #10 Napisano 1 Maja 2010 ja też przesadziłem przy czyszczeniu przepływki wcześniej z podłączona przepływką czy z odłączoną bie było różnicy to też wziełem sie za czyszczenie i sie zesrało do końca wkręca sie jak muł do 2 tys dalej lepiej nie mówić max 100km/h nowy już zamówiony jednak bedzie dopiero po świętach nie moę się doczekać =) No to żeś odkopał wątek sprzed ponad roku A co do czyszczenia-trzeba strasznie uważać,w końcu to delikatna rzecz jak by nie było niestety. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paweł ( - ) Zgłoś #11 Napisano 3 Maja 2010 nie no dobra mogłem kolejny z ..... wątków w tej sprawie założyć ale przynajmniej uniknełem odesłania do szukajki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
august Zgłoś #12 Napisano 4 Maja 2010 jeśli czyścic przepływke to tylko preparatem CRC AIR SENSOR CLEAN delikatnie pędzelkiem poczekać aż odparuje jeśli zrobisz to dokładnie i delikatnie to na pewno pomorze sam sprawdzałem i koszty takiego zabiegu to 30 zeta bo tyle kosztuje ten preparat a nie od 400 do 1000 za nowa przepływke POZDRO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #13 Napisano 4 Maja 2010 jeśli czyścic przepływke to tylko preparatem CRC AIR SENSOR CLEAN delikatnie pędzelkiem poczekać aż odparuje jeśli zrobisz to dokładnie i delikatnie to na pewno pomorze sam sprawdzałem i koszty takiego zabiegu to 30 zeta bo tyle kosztuje ten preparat a nie od 400 do 1000 za nowa przepływke POZDRO Przepływka do ADR firmy Bosch 380PLN już po rabacie A czyszczenie przepływki przedłuża jej żywotność tylko,nie uzdrowi jej niestety do końca-element zużywający się Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nielat Zgłoś #14 Napisano 4 Maja 2010 zauwarzyłem że brakuje w nim czujnika temperatury powietrza (taki drucik z czujnikiem) nie wiem czy ktos go wymontował specjalnie, czy jazda z takim przepływomierzem odbija sie w jakis sposób na prace silnika, po podlączeniu pod komputer nie pokazało zadnego błędy zwiazanego z przepływka na pewno jesteś pewien, że go nie ma ?? Ja także nie zauważyłem na płytce sensora przepływomierza żadnego drucika o opornikami. ponieważ, jest on bardzo cienki i mało dostrzegalny... dołączam sie do pytania, czy tam ma być ten czujnik temperatury czy nie, bo u mnie nie ma a przecież jakby sie oderwał to powinno zassać do komory spalania a wtedy to były by większe kłopoty a takowych niezauwarzyłem. WIEC PROSZE O ODPOWIEDZ Gdyby się oderwał to nie znalazłbyś go w komorze spalania.... chociażby z tego względu, że drucik ten jest stworzony z platyny o ile dobrze pamiętam i jest bardzo wrażliwy na temperaturę więc siłą rzeczy prze temperaturze pracy silnika się ulotni czytaj spali, stopi... Korzystajac z okazji czy wlasnie ten drucik z afn mozna jakos zregenerowac ?? znajomy ma pierburga chcial go przeczyscic i troszke przesadzil chcial mi go dac czy jest jakas mozliwosc regeneracji tego drucika ?? obawiam się, że nie ze względu na jego kruchą budowę i materiał z jakiego jest wykonany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paweł ( - ) Zgłoś #15 Napisano 5 Maja 2010 jest, poperdalam jak dawniej, czujnik g71-190zł, n75-165zł, przepływomierz 260zł ale efekt bezcenny. Tylko teraz na początku nowy n75 wali ciągle az słychać go z pod zamkniętej maski chwile się przejedzie to odzywa się tylko przy srednio mocnym operowaniem pedału gazu, i hardkorowym tak powinno być? na serio jest głośny.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach