Skocz do zawartości
Gość wojtas w

Pomocy ciepły ciężko pali 1,9 tdi 105 km

Rekomendowane odpowiedzi

Gość wojtas w

Witam wszystkich,mianowicie mam problem z moim autkiem,jak jest ciepły i ma temperature 90 st. wtedy bardzo ciężko zapala a jak temperatura spadnie poniżej 70 st.zapala na dotyk.Sprawdzałem go na vagu i nima żadnego błędu,filtr paliwa wymieniony i dalej to samo,czy możliwe jest że to przez akumulator?Bardzo prosze o wasze opinie na ten temat,pozdrawiam.

Edytowane przez wojtas w

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kobylaklu

Hej. ja mam taki sam problem z moim paskiem. Pytałem 2 mechaników jak jeden tak i drugi podali ten sam powód a mianowicie trzeba wgrać nową ścieżkę do kompa ponieważ silnik jak ma temp 90 stopni to dostarczany jest błędny sygnał i na starcie nie podaje tyle paliwa ile powinien. Jeśli temp. spadnie to niema problemu.

Powiedziano mi że cena naprawy wynosi 400 zł

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marewel

U Ciebie w silniku AHH można spróbować vagiem zwiększyć dawkę startowa.

Natomiast silniki 1.9PD ratuje tylko korekta programu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Witam wszystkich,mianowicie mam problem z moim autkiem,jak jest ciepły i ma temperature 90 st. wtedy bardzo ciężko zapala a jak temperatura spadnie poniżej 70 st.zapala na dotyk.Sprawdzałem go na vagu i nima żadnego błędu,filtr paliwa wymieniony i dalej to samo,czy możliwe jest że to przez akumulator?Bardzo prosze o wasze opinie na ten temat,pozdrawiam.

Miałem podobny przypadek w Seacie. Jak był po nocy to palił na dotyk a wystarczyło, że nabrał temperatury to trzeba było długo kręcić. Diagnozy oczywiście były różne, a komputer nie wykazywał żadnych błędów. Pomogła wymiana akumulatora na nowy z większym prądem rozruchowym. Poszukaj wśród znajomych i podłącz na ich prądzie zanim wydasz pieniądze:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie trochę odświeżę temat od paru dni borykam się z podobnym problemem u mnie też nie chce zapalać gdy jest ciepły , pali tylko jak mu wcisnę gaz do podłogi , czy to może być wina paliwa ? czy może inna przyczyna ? jestem po wymianie uszczelki pod głowicą i rozrządu nie wiem czy to ma jakiś wpływ ale warto wspomnieć. Zawsze palił ok a teraz taki psikus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A więc zbadałem pana paska dzisiaj vagiem i wyskoczyły mi błędy

17958 ( niestety nie pamiętam dobrze opisu ale związany był z turbiną) z którym już sobie poradziłem i to było najprawdopodobniej przyczyną nie zapalania samochodu i jeszcze 18057 ale to związane jest z abs, tyle jeżeli chodzi o błędy.

Natomiast jak dzisiaj jechałem to wskazówka temp. bujała się jak szalona od 0 stopni do 70 i na odwrót, po pewnym czasie już się wcale nie podniosła :( , na vagu nic nie wykazało. gdzie mogę szukać przyczyny ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Natomiast jak dzisiaj jechałem to wskazówka temp. bujała się jak szalona od 0 stopni do 70 i na odwrót, po pewnym czasie już się wcale nie podniosła , na vagu nic nie wykazało. gdzie mogę szukać przyczyny ??

W czujniku temperatury.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale czy nie powinno mi wyświetlić błędu na vagu że coś nie tak z czujnikiem temp. ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam w moim passacie B5FL 1,9 tdi taki problem wystąpił po silnym mrozie ale wymiana filtra paliwa i zalanie nowym paliwem pomogło ponoć przyczyną mogą być też luźne zaciski na wtryskiwaczach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój akurat nie chciał zapalać jak był zimny trzeba był go długo kręcic potem palił od przysłowiowego strzała .diagnoza była ,najprawdopodobniej pompowtryski .no więc co wymontowane sprawdzone no i niestety diagnoza trafna 3 walniete .wymieniłem cztery w poniedziałek odbieram auto napisze co sie zmieniło . były sprawdzane swiece zaciski pompa vakum filtry powymieniane itd .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
w poniedziałek odbieram auto napisze co sie zmieniło .

To żeś napisał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę odgrzeje :)

 

w październiku robiłem uszczelniacze , wymiana wałka rozrządu , zdjęcie i sprawdzenie głowicy tak w skrócie.

 

Od tamtej pory mam problem z rozruchem na ciepłym silniku i to nie zawsze. Przykład:

 

Rozgrzany silnik. Gaszę i zostawiam na około 10 min , wracam i ciężko pali. Zgaszę i przy ponownym rozruchu na dotyk ... tak samo jak ostygnie odpala na dotyk.

 

Jakby to były złe dawki na rozruch to za każdym razem by palił ciężko na ciepłym prawda ?

Dlaczego mi się pojawił ten problem po tak "poważnym" zabiegu jak wywalenie głowy i wymiana niemal wszystkiego u góry ?

Edytowane przez Rosa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jakieś pomysły ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie znam się za bardzo ale wydaje mi się że to wina wtryskiwaczy lub pompy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jakie powinny być dawki paliwa w grupie 5 ? na ciepłym jak i zimynym silniku ? wie ktoś ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.U mnie jest inna sprawa ,po wymianie rozrzadu i zimeringa z czujnikiem połozenia wału auto dziwnie pali jak jest ciepłe ,szarpie cała buda ,zdało by sie że zaraz silnik sie rozleci,przed wymiana bylo wszystko ok.Moze ktoś wie co by mogło to być??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Który simering? Na czujniku? Po co była dokonywana jego wymiana? Były ku temu przesłanki?

 

Być może któraś z pompek straciła kontakt elektryczny, często bywa przy nieumiejętnym zdejmowaniu dekla na klawiaturze - najprościej docisnąć wtyczki. Sam czujnik położenia wału również może mieć wpływ na nieprawidłową pracę silnika.

 

Generalnie należy wziąć jakiś skaner/kabel diagnostyczny i zczytać wszytkie sterowniki w celu odczytu błędów. Zweryfikować je na http://wiki.ross-tech.com/ i na tej podstawie podjąć dalsze kroki.

 

Generalnie jeżeli praca była zlecana w warsztacie/u machera - wracać z reklamacją.

 

PS. Jesteś w dziale B5, w profilu masz B6. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Klawiatura nie była ściagana i przy pompkach nic nie grzebane,simering wymieniłem bo ponoć sie juz pocił,na vagu niema błedów żadnych.samochód pali ale na ciepłym przy odpalaniu strasznie zatrzesie jak by chciał wyskoczyć!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności