Gość wojtas w Zgłoś #1 Napisano 20 Listopada 2008 (edytowane) Witam wszystkich,mianowicie mam problem z moim autkiem,jak jest ciepły i ma temperature 90 st. wtedy bardzo ciężko zapala a jak temperatura spadnie poniżej 70 st.zapala na dotyk.Sprawdzałem go na vagu i nima żadnego błędu,filtr paliwa wymieniony i dalej to samo,czy możliwe jest że to przez akumulator?Bardzo prosze o wasze opinie na ten temat,pozdrawiam. Edytowane 20 Listopada 2008 przez wojtas w Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kobylaklu Zgłoś #2 Napisano 29 Listopada 2008 Hej. ja mam taki sam problem z moim paskiem. Pytałem 2 mechaników jak jeden tak i drugi podali ten sam powód a mianowicie trzeba wgrać nową ścieżkę do kompa ponieważ silnik jak ma temp 90 stopni to dostarczany jest błędny sygnał i na starcie nie podaje tyle paliwa ile powinien. Jeśli temp. spadnie to niema problemu. Powiedziano mi że cena naprawy wynosi 400 zł Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #3 Napisano 30 Listopada 2008 U Ciebie w silniku AHH można spróbować vagiem zwiększyć dawkę startowa. Natomiast silniki 1.9PD ratuje tylko korekta programu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #4 Napisano 1 Grudnia 2008 Witam wszystkich,mianowicie mam problem z moim autkiem,jak jest ciepły i ma temperature 90 st. wtedy bardzo ciężko zapala a jak temperatura spadnie poniżej 70 st.zapala na dotyk.Sprawdzałem go na vagu i nima żadnego błędu,filtr paliwa wymieniony i dalej to samo,czy możliwe jest że to przez akumulator?Bardzo prosze o wasze opinie na ten temat,pozdrawiam. Miałem podobny przypadek w Seacie. Jak był po nocy to palił na dotyk a wystarczyło, że nabrał temperatury to trzeba było długo kręcić. Diagnozy oczywiście były różne, a komputer nie wykazywał żadnych błędów. Pomogła wymiana akumulatora na nowy z większym prądem rozruchowym. Poszukaj wśród znajomych i podłącz na ich prądzie zanim wydasz pieniądze:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Peter87 Zgłoś #5 Napisano 1 Grudnia 2008 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=191242&start=0&sid=1c9f08bfe78eb673f0398815198ff54b tutaj jest opisany problem, niestety nie dotyczny juz PD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość miro_1973 Zgłoś #6 Napisano 6 Stycznia 2009 mają na ten problem sposób zobacz http://www.detech.pl odpalanie gdy silnik ciepły, potem pali na dotyk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
goldii27 Zgłoś #7 Napisano 29 Stycznia 2010 Panowie trochę odświeżę temat od paru dni borykam się z podobnym problemem u mnie też nie chce zapalać gdy jest ciepły , pali tylko jak mu wcisnę gaz do podłogi , czy to może być wina paliwa ? czy może inna przyczyna ? jestem po wymianie uszczelki pod głowicą i rozrządu nie wiem czy to ma jakiś wpływ ale warto wspomnieć. Zawsze palił ok a teraz taki psikus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
goldii27 Zgłoś #8 Napisano 30 Stycznia 2010 A więc zbadałem pana paska dzisiaj vagiem i wyskoczyły mi błędy 17958 ( niestety nie pamiętam dobrze opisu ale związany był z turbiną) z którym już sobie poradziłem i to było najprawdopodobniej przyczyną nie zapalania samochodu i jeszcze 18057 ale to związane jest z abs, tyle jeżeli chodzi o błędy. Natomiast jak dzisiaj jechałem to wskazówka temp. bujała się jak szalona od 0 stopni do 70 i na odwrót, po pewnym czasie już się wcale nie podniosła , na vagu nic nie wykazało. gdzie mogę szukać przyczyny ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #9 Napisano 30 Stycznia 2010 Natomiast jak dzisiaj jechałem to wskazówka temp. bujała się jak szalona od 0 stopni do 70 i na odwrót, po pewnym czasie już się wcale nie podniosła , na vagu nic nie wykazało. gdzie mogę szukać przyczyny ?? W czujniku temperatury. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
goldii27 Zgłoś #10 Napisano 30 Stycznia 2010 ale czy nie powinno mi wyświetlić błędu na vagu że coś nie tak z czujnikiem temp. ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bizon77 Zgłoś #11 Napisano 30 Stycznia 2010 Witam w moim passacie B5FL 1,9 tdi taki problem wystąpił po silnym mrozie ale wymiana filtra paliwa i zalanie nowym paliwem pomogło ponoć przyczyną mogą być też luźne zaciski na wtryskiwaczach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
REMO Zgłoś #12 Napisano 30 Stycznia 2010 Mój akurat nie chciał zapalać jak był zimny trzeba był go długo kręcic potem palił od przysłowiowego strzała .diagnoza była ,najprawdopodobniej pompowtryski .no więc co wymontowane sprawdzone no i niestety diagnoza trafna 3 walniete .wymieniłem cztery w poniedziałek odbieram auto napisze co sie zmieniło . były sprawdzane swiece zaciski pompa vakum filtry powymieniane itd . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koczownik Zgłoś #13 Napisano 9 Kwietnia 2010 w poniedziałek odbieram auto napisze co sie zmieniło . To żeś napisał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #14 Napisano 2 Marca 2013 (edytowane) Trochę odgrzeje w październiku robiłem uszczelniacze , wymiana wałka rozrządu , zdjęcie i sprawdzenie głowicy tak w skrócie. Od tamtej pory mam problem z rozruchem na ciepłym silniku i to nie zawsze. Przykład: Rozgrzany silnik. Gaszę i zostawiam na około 10 min , wracam i ciężko pali. Zgaszę i przy ponownym rozruchu na dotyk ... tak samo jak ostygnie odpala na dotyk. Jakby to były złe dawki na rozruch to za każdym razem by palił ciężko na ciepłym prawda ? Dlaczego mi się pojawił ten problem po tak "poważnym" zabiegu jak wywalenie głowy i wymiana niemal wszystkiego u góry ? Edytowane 3 Marca 2013 przez Rosa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #15 Napisano 3 Marca 2013 jakieś pomysły ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Radek1 Zgłoś #16 Napisano 3 Marca 2013 Nie znam się za bardzo ale wydaje mi się że to wina wtryskiwaczy lub pompy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #17 Napisano 3 Marca 2013 a jakie powinny być dawki paliwa w grupie 5 ? na ciepłym jak i zimynym silniku ? wie ktoś ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemo8383 Zgłoś #18 Napisano 24 Czerwca 2015 Witam.U mnie jest inna sprawa ,po wymianie rozrzadu i zimeringa z czujnikiem połozenia wału auto dziwnie pali jak jest ciepłe ,szarpie cała buda ,zdało by sie że zaraz silnik sie rozleci,przed wymiana bylo wszystko ok.Moze ktoś wie co by mogło to być?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
XaVeR Zgłoś #19 Napisano 24 Czerwca 2015 Który simering? Na czujniku? Po co była dokonywana jego wymiana? Były ku temu przesłanki? Być może któraś z pompek straciła kontakt elektryczny, często bywa przy nieumiejętnym zdejmowaniu dekla na klawiaturze - najprościej docisnąć wtyczki. Sam czujnik położenia wału również może mieć wpływ na nieprawidłową pracę silnika. Generalnie należy wziąć jakiś skaner/kabel diagnostyczny i zczytać wszytkie sterowniki w celu odczytu błędów. Zweryfikować je na http://wiki.ross-tech.com/ i na tej podstawie podjąć dalsze kroki. Generalnie jeżeli praca była zlecana w warsztacie/u machera - wracać z reklamacją. PS. Jesteś w dziale B5, w profilu masz B6. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemo8383 Zgłoś #20 Napisano 27 Czerwca 2015 Witam.Klawiatura nie była ściagana i przy pompkach nic nie grzebane,simering wymieniłem bo ponoć sie juz pocił,na vagu niema błedów żadnych.samochód pali ale na ciepłym przy odpalaniu strasznie zatrzesie jak by chciał wyskoczyć! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach