Skocz do zawartości
Gość marek_marek

>> sonda lambda

Rekomendowane odpowiedzi

Gość marek_marek

witam,

passat b3 91r monowtrysk na gazie - po remoncie silnika zaczął palić jak smok (17/100). mechanik nawet nie dotykał instalacji (lovato bez komputera). byłem do sprawdzenia u gazownika czy jest ok-podpiął pod analizator i stwierdził że jest ok. nie chcę się denerwować przed świętami - ale czy nie jest to aby coś z sondą lambda? nie znam się na tym - ale chyba mam takową w aucie??? :?:

czy możecie mi poradzić co należy robić?

marek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość piotrVit
witam,

passat b3 91r monowtrysk na gazie - po remoncie silnika zaczął palić jak smok (17/100). mechanik nawet nie dotykał instalacji (lovato bez komputera). byłem do sprawdzenia u gazownika czy jest ok-podpiął pod analizator i stwierdził że jest ok. nie chcę się denerwować przed świętami - ale czy nie jest to aby coś z sondą lambda? nie znam się na tym - ale chyba mam takową w aucie??? :?:

czy możecie mi poradzić co należy robić?

marek

 

miernik w rękę..szukasz sondy lambda.bywa tuż przed katalizatorem lub za kolektorem wydechowym odpinasz od wtyczki mierzysz napięcie stałe, które wychodzi z sondy (waha się w granicach od 0,2 do 1V) gdy stoi na 1V to zepsuta.na wlączonym silniku sprawdź aby mogła odczytywać spaliny.

nie ma problemu większego jeżeli masz troszkę drygu do technicznych rzzeczy

Piotr

pasatoshi 1,8ABS + LPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siem!!!

odpinasz od wtyczki mierzysz napięcie stałe

Jak odepniesz to co podaje prad na sonde????Czytalem o pomiarach...mierzysz na zasilaniu i masa samochodu!!!Wydawalo mi sie ze pomiar powinien byc zrobiony bez odpinania sondy!!!Napisz piotrVit jak sie to dokladnie robi,krok po kroku!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach