Skocz do zawartości
Gość rafbud1986

Tuleje poliuretanowe - Passat b3

Rekomendowane odpowiedzi

Gość rafbud1986

Czesć!!!

Firma JC TUNING jest przedstawicielem handlowym firmy POWER FLEX ktora specjalizuje sie w produkcji poliuretanowych elementów zawieszenia...Jest tam napisane ze wytrzymuja o wiele dłużej niz standardowe tuleje gumowe...ze sprawdza sie to szczególnie w autach urzytkowanych w duzych miastach (ja jestem z Wawy) bo sporo dziur i tak dalej...

 

Jak myslicie czy warto sie rozejrzec za takimi do mojego badz waszych VW...

 

Prosze o szczere opinie ew. wasze opinie bo może zetkneliscie sie z tym

strona_34_kopia.jpg

Edytowane przez rafbud1986

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ponoć bardzo poprawia prowadzenie samochodu. Ale raczej przewidziane jest to dla samochów z mocniejszymi silnikami i utwardzonym zawieszeniem.

Na pewno będzie trochę sztywniej, i co jakiś czas trzeba przesmarować, bo zaczynają skrzypieć.

A i zamiast PowerFlex'a polecam: http://www.poliuretan.olkusz.pl/

Edytowane przez John

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale czy ktos produkuje takie do b3 lub b4?

bo jakos nie moglem znalezc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość rafbud1986

To ze beda skrzypiały to pol bidy bo lubie podlubac przy tym samochodzie mi bardziej by zalezalo by na tym aby były bardziej wytrzymale bo na standardowych to co jakies 3 miechy wymieniam te wieksze pomimo ze staram sie jak naj mniej wyłapywac dziur..

na tej ulotce jest podany przyklad golfa 2 czyli powinno byc i do pasków...kwestia zapytania postaram sie wysłac @ do tej firmy i zapytac

 

a ty John miałes juz z tym doczynienie czy tak raczej ze słyszenia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

troszke szperalem przed chwila w necie i z tego co zobaczylem to faktycznie do golfow sa i to do roznych rocznikow (II, III, I) a nawet do B5fl jak dobrze pamietam ale nic nie bylo o B4 czy tez B3 :[

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O ile wiem to w Olkuszu robią poliuretany pod zamówienie albo idzie u nich kupic sam pręt i wytoczyc sobie u tokarza w swojej okolicy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a ty John miałes juz z tym doczynienie czy tak raczej ze słyszenia?

 

znajomy to miał w golfiku 2 właśnie, którym startował w różnych wyścigach, cięzko mi powiedzieć, jaka jest różnica z czy bez tych wynalazków, bo miał dość sporo modyfikacji w zawieszeniu. Niemniej jednak jeździł on jak przyklejony. Większość polskich firm dorabia takie elementy na zamówienie.

 

Ale moim zdaniem, jak włożysz to do naszego poczciwego paska, to nie wytrzyma tego buda. Elementy gumowe, sę po to by niwelować wszelkie drgania od zawieszenia, a jak ty je wymienisz na twardy poliuretan to po dłuższym czasie może zacząć coś pękać (przednia szyba, skrzypieć deska rozdzielcza) zwłaszcza, że dużo jeździsz. Takie moje skromne zdanie...

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak ci sie rwą te duze tuleje to moze kup bardziej firmowe nastepnym razem - lemforder nie jest wcale drogi a jakością deklasuje inne ;) -u ojca trzymaja sie juz 30 tysiecy kilometrow i nie widac oznak zuzycia ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja na febi wylatałem już 60 tys po polskich drogach na oponach 215/45R16 i przedwczoraj byłem na szarpakach i jest gitara.... lemfordów nie mogłem dostać... więc po co ten poliuretan?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

HEJka

 

poliuretan raczej stosuje sie do aut sportowych takie tuleje są bardzo sztywne i mają mniejszy zakres pracy a co za tym idzie auto jest stabilniejsze ale na nasze dziurawki raczej są za sztywne to jest dobra sprawa na płaskie drogi no i najlepiej jak wtedy zawieszenie jest spięte rozpórkami wiek naszych pasków zrobi swoje moga pojawić sie pęknięcia kołyski a najszybciej będą siadać poduszki amortyzatora które w b4 i tak sie często uklepują tak więc ja bym nie polecał ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość rafbud1986

aha no to wporzadku w takim razie kupie nastepnym razem te lepszej firmy kupie a ze to az takie sztywne jest nie niewiedziałem ... lepiej nieryzykowac zdrowia mojego vw mam ze 3 pląby i pewno by mi powypadały jak bym przez torowisko przejezdzal...dzieki za sporo odp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

posiadam takie tuleje gorąco polecam samochód jest dużo sztywniejszy ;) lepiej niż na seryjnych czy oryginałach :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
znajomy to miał w golfiku 2 właśnie, którym startował w różnych wyścigach, cięzko mi powiedzieć, jaka jest różnica z czy bez tych wynalazków, bo miał dość sporo modyfikacji w zawieszeniu. Niemniej jednak jeździł on jak przyklejony. Większość polskich firm dorabia takie elementy na zamówienie.

 

Ale moim zdaniem, jak włożysz to do naszego poczciwego paska, to nie wytrzyma tego buda. Elementy gumowe, sę po to by niwelować wszelkie drgania od zawieszenia, a jak ty je wymienisz na twardy poliuretan to po dłuższym czasie może zacząć coś pękać (przednia szyba, skrzypieć deska rozdzielcza) zwłaszcza, że dużo jeździsz. Takie moje skromne zdanie...

Pozdrawiam

 

Zmieniam zdanie :)

 

 

2 lata mam w passacie i transporterze poliuretan o twardości 72 sh. Nie jest to jakość znacząco twardsze od oryginalnej gumy. Od chwili zamontowania takich tulei w aucie, zapominałem o wszystkich problemach z gumowymi tulejami, łącznikami itp...

 

Jeśli ktoś robi dużo kilometrów to uważam, że warto zainwestować w taki komplet.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ile kosztuje kpl zestaw do passata?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja płaciłem 100 za materiał i 50 za robotę. A ceny gotowych produktów masz na allegro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak to niby wcisnąć w wahacz nie niszcząc tulei.

2114422876

Są tylko komplety a ja bym chciał tylko pionowe tuleie..przednie są wieczne nawet z gumy.

a co do ceny to trochę zniechęca.

 

 

PS

Dodam tylko że wyglądaja jakby je pan Zdzisiu odlał w garażu..

...jedna strona tulei powinna być zaokrąglona.

Głupio wydać dwie stówy za przetopione stare znicze.

Edytowane przez lebow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Musiałbym się przejechać autem z takimi tulejkami zamiast gumy, są różne twardości tego wynalazku?

No i tak jak Włodek jestem ciekawy jak to się montuje, czy to jest na tyle elastyczne żeby się poddało?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Musiałbym się przejechać autem z takimi tulejkami zamiast gumy

Daniel jeździłem i jest bajka...tylko że tam były fabryczne plastiki, troszkę kiepsko bo auto nie miało belki, wahacze mocowane bezpośrednio do podwozia i bywało niewygodnie na np. "tralce" przed skrzyżowaniami...cała zawartość popiołki była na podłodze....:lol ... ale...170 i paluszkiem trzymałem kierownice...żadnej gumy w wahaczach sam plastik...podkreślam plastik....jak się lekko wytłukł to była bida ale całe wahacze (żeliwne) grosze kosztowały...a co najśmieszniejsze była to technologia z '80 lat....zatem nikt ameryki nie odkrył....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
cała zawartość popiołki była na podłodze....

 

No właśnie, czy moja buda która nie jest nowa wytrzyma takie trzęsiawki? Żeby potem nie było że się rozchodzi na łączeniach ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności