Gość ralfi1.9 Zgłoś #1 Napisano 9 Listopada 2008 Witam dwa miesiące temu kupiłem od posrednika passata TDI (DI czerwone) z pod HAMBURGA passata b5 FL 2001 problem polega natym że w brifie małym i duzym w tabelce o mocy miał skreslone 75 kw (niepamienyan dokładnie ale cos koło tego dwie lub trzy jednostki wtom czy wtom) i wpisane 96kw oczywiscie przy kazdej zmianie w brifie pieczątka danego organu wszystko na legalu jak to a Nienczech diagnosta stwierdził ze silnik według oznaczen bodajże AVB katalog pokazał 101 koni prawdopodobnie była zmiana mocy CHipowanie w serwisie mam problem przy zakupie filtra oleju klosków chamulcowych swiec zarowych filtra paliwa itp. bo wszedzie pytajom sie o moc to wychodzi z specyfiki silnika standard ok.75kw-101koni 96kw-131koni a muj według opisu silnika 75kw-131 koni i jakie czesci co mam mówic w sklepie przy kupnie prosze o pomoc moze zwrucic sie do serwisu o przeszłosc auta w Niemczech niewiem czy to możliwe!!!!!!!!!!!!!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Krawcol Zgłoś #2 Napisano 9 Listopada 2008 (edytowane) Sprawdz oznaczenie literowe silnika i bedziesz wiedzial, do jakiego silnika kupic elementy... Jesli to jest AVB, to kupujesz czesci do AVB. wtom czy wtom (...) chamulcowych (...) pytajom (...) muj (...) zwrucic Popracuj tez nad ortografia, bo az oczy bola Przy okazji naucz sie uzywac przecinkow i kropek. Edytowane 9 Listopada 2008 przez Krawcol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ralfi1.9 Zgłoś #3 Napisano 9 Listopada 2008 silnik ma oznaczenie AVB Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Krawcol Zgłoś #4 Napisano 9 Listopada 2008 silnik ma oznaczenie AVB No to juz wiesz, do jakiego silnika kupowac czesci. POza tym poprzegladaj sobie forum, uzywaj wyszukiwarki i zapoznaj sie z regulaminem forum, bo temat w zlym dziale zamiesciles. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #5 Napisano 9 Listopada 2008 silnik ma oznaczenie AVB Czyli jest to 101 KM po dłubnięciu i taki silnik podawaj przy szukaniu części w katalogu A te oznaczenie sprawdzałeś na bloku silnika czy tylko w kwitach ? Bo możliwe że AVB wyzionął ducha i w serwisie wrzucili mu AWXa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szklana Zgłoś #6 Napisano 9 Listopada 2008 Czyli jest to 101 KM po dłubnięciu i taki silnik podawaj przy szukaniu części w katalogu A te oznaczenie sprawdzałeś na bloku silnika czy tylko w kwitach ? Bo możliwe że AVB wyzionął ducha i w serwisie wrzucili mu AWXa no wiesz co Marcin, czy widziałeś kiedyś AVB który wyzioną ducha :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #7 Napisano 9 Listopada 2008 czy widziałeś kiedyś AVB który wyzioną ducha Hahhahahh, no nie widziałem ale wszystko jest możliwe Niech kolega zajrzy do silnika i poda kod Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ralfi1.9 Zgłoś #8 Napisano 9 Listopada 2008 ma orginalnom nalepke AVB koło osłont paska rozrzondu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #9 Napisano 9 Listopada 2008 Czyli podawaj AVB przy szukaniu części Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ralfi1.9 Zgłoś #10 Napisano 9 Listopada 2008 to by wychodziło że 101 konny od 131 niczym sie nie różni oprucz mocy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #11 Napisano 9 Listopada 2008 to by wychodziło że 101 konny od 131 niczym sie nie różni oprucz mocy ? Różni się ale skoro wiesz na pewno że masz AVB to szukaj części podając jego kod silnika a wzmianka w briefie to nic innego jak ingerencja elektroniczna w serwisie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
caladan_brood Zgłoś #12 Napisano 9 Listopada 2008 Witam dwa miesiące temu kupiłem od posrednika passata TDI (DI czerwone) z pod HAMBURGA passata b5 FL 2001 problem polega natym że w brifie małym i duzym w tabelce o mocy miał skreslone 75 kw (niepamienyan dokładnie ale cos koło tego dwie lub trzy jednostki wtom czy wtom) i wpisane 96kw oczywiscie przy kazdej zmianie w brifie pieczątka danego organu wszystko na legalu jak to a Nienczech diagnosta stwierdził ze silnik według oznaczen bodajże AVB katalog pokazał 101 koni prawdopodobnie była zmiana mocy CHipowanie w serwisie mam problem przy zakupie filtra oleju klosków chamulcowych swiec zarowych filtra paliwa itp. bo wszedzie pytajom sie o moc to wychodzi z specyfiki silnika standard ok.75kw-101koni96kw-131koni a muj według opisu silnika 75kw-131 koni i jakie czesci co mam mówic w sklepie przy kupnie prosze o pomoc moze zwrucic sie do serwisu o przeszłosc auta w Niemczech niewiem czy to możliwe!!!!!!!!!!!!!!!! Wszystkie silniki 1,9 PD w passatach mają te same filtry, za wyjątkiem filtra paliwa. Do numeru podwozia 3B-2 400 000 filtr jest przykręcany, czyli np knecht KC80. Od numeru podwozia 3B-2 400 001 filtr jest na cybanty, czyli np knecht KL 147D. Klocki przód i tył od 2000 r wszystkie modele miały te same. Podobnie jest z rozrządem, zmiana była od stycznia 2003. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
caladan_brood Zgłoś #13 Napisano 9 Listopada 2008 Różni się ale skoro wiesz na pewno że masz AVB to szukaj części podając jego kod silnika a wzmianka w briefie to nic innego jak ingerencja elektroniczna w serwisie Różni się np turbinką, kolektorami, EGR- em Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ralfi1.9 Zgłoś #14 Napisano 9 Listopada 2008 dzieki za pomoc !!!!!!!!!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szklana Zgłoś #15 Napisano 10 Listopada 2008 Różni się np turbinką, kolektorami, EGR- em i oczywiście pompkami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #16 Napisano 10 Listopada 2008 pompki, turbo, to wszystko malo wazne. dol silnika jest inny, slabszy niestety. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
caladan_brood Zgłoś #17 Napisano 14 Listopada 2008 E tam słabsze, znam takiego co ma polo 1,9 ATD i w serii wyszło 124, a po zawirusowaniu 164. i tylko program!!!!! Reszta nie tykana!!! Hula jak ta lala już 60 000. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach