Skocz do zawartości
Rambo

Bardzo źle pali 1.8T HELP !!!

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Przeszukałem już chyba całe forum i nie znalazłem dokładnie tego co szukam wiec :

Na zimnym silniku na benzynie i na gazie bardzo słabo pali muszę go kręcić z 10s. aż wyskakuje lampka oleju i pika. Nie ma różnicy czy zgaszę go na benzynie czy na gazie. Na ciepłym silniku na benzynie odpala praktycznie odrazu, na gazie muszę go kręcić ok 5-7s. ( ale myślę że to wina gazu musze jechać go dokłądnie posprawdzać ). Problem się teraz nasila ponieważ pogoda nie jest fajna :-( Co to może byc?? Świece?? Kable wysokiego napięcia ?? Byłem już u kilku mechaników i każdy rozkłada ręce i wymyśla nowe historie. Komputer nie ma błędów. Pasacik b5 1.8T 98r Gaz BRC.....:633:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ponawiam prośbę o pomoc !!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=15382&highlight=problem+odpalaniem+1.8t

 

Tak czy inaczej to problem gazu.Miałem dwa zagazowane auta i bez wzgledu na jakośc instalacji jest z tym problem.Trzeba dobrze to wszystko dostroic,wieksza częstotliwość wymian kabli i świec,większa kontrola nad wozem.Pamietaj że autko czasem trzeba na benzynie przegonić,auto odpalać i gasic na benzynie to ma tez wpływ na pracę silnika.I tankuj na dobrych stacjach bo z doświadczenia wiem ze jest to lepszej jakości paliwo (orlen ,bp,shell)

 

Jak sie uporasz...daj znać!

Edytowane przez Marijan34

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki wszystko musze posprawdzać . Dzisiaj niestety mi nie odpalił ... :( Po tym jak go kręciłem zajrzałem pod maske i był jeden przewód z hmmm takim czymś ( nie wiem jak to się nazywa ) dosłownie zamrożony ( szron ). Zawsze tankuje w jednym miejscu ( benz. i gaz ), stacja mała ale wacha z orlenu.Musze jechać do mechanika i sie umówić na wymiane świec i całej reszty niech go obejrzy dokładnie, potem gazownik ... Dam znać co i jak. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Małe pytanko: jak przy odpalaniu mogło ci zmrozic przewód. Przecież nie mógł się od razu przełączyc na gaz??? Co ty sekwencji nie masz??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie o to chodzi że mam ... i zawsze odpala mi sie na benzynie i po osiągnięciu jakiejś temperatury włącza się gaz. I dzisiaj rano długo go kręciłem aż myślałem że zalałem świece i tak sobie odniechcenia podniosłem maske a ja matrze a tam kabel biały .... Jak to możliwe nie wiem. Zdaje mi się że mam coś pop.......ne w gazie. Żeby było śmieszniej po ok 2-3 godzinach odpalił ... musiałem go kręcić z 10-15 s ale odpalił. Zrobiłęm taki manewr że zakręciłem całkowicie gaz bo gdzieś wyczytałem że może sie ulatniać do silnika...... Zobacze efekt jutro czy odpali normalnie czy znowu będzie padlina... W środe jestem umówiony do ''specjalisty'' od takich rzeczy zobacze co powie. Chyba że jutro nie odpali to bede pewny że to wina gazu i kłania się gazownik.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co piszesz to napewno masz cos z instalacją. Jak ci sie mógł otworzyć zawór podczas palenia. Zakręć zaworek na butli ( zeby odciąć gaz) i zobaczysz czy bedzie poprawa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnio to uczyniłem wsio zakręciłem jeszcze go odpaliłem przerzuciłem na gaz żeby z przewodów się go pozbyć .... Jutro zobacze jakie będą efekty i napisze ... Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i jak? odpalił? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Kurde jeszcze mi tak ładnie nie palił :) Niezdąże kluczyka przekręcić a on już pali :) Byłem u gazownika ..... Diagnoza PAROWNIK... Koszt 300zł plus wymiana 50zł. Już się umówiłem na poniedziałek wiec jest dobrze :) Dzieki za pomoc wszystkim. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

prawda jest taka, że tydzień po założeniu nowego parownika będzie ok. Później co drugi dzień będzie się krztusił, po miesiącu zaczniesz go męczyć po 2-3 sekundy kręcąc w kółko rozrusznikiem, aż po dwóch miesiącach zrobi Ci się dokładnie tak jak było :|

 

To był czarny scenariusz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No mam nadzieje że aż tak źle nie będzie ... :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Po dłuższym czasie napisze mniej wiecej co i jak .... Niestety dupa zyzol ... Koszt naprawy 1000 zł trzeba wszystko wymieniać coś tam walneło a to niby starsza sekwencja i mechanik ( znajomy ) mówi że szkoda dawać 500-600 zł żeby to naprawić lepiej dać 1000 1200 i polepszyć ... Nie wiem dokłądnie co sie popsuło bo nie pamiętam ... sterownik czy coś ... w każdym bądz razie gaz cały czas dostaje mi się do silnika czyli jak jeździłem na benzynie to miałęm mieszanke ... Dlatego też nie mogłem odpalić bo się tego nazbierało przez noc ... Narazie czeka mnie benzynka bo do matki boskiej pieniężnej jeszcze troszkę a i tak jest przeznaczona na nowe sprzęgło itd... <zniesmaczony>. Jak nie urok to ....... .< buuuu:( >

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Same oszczędności z tym lpg... Nie możesz zakręcić kurka w baku i pojeździć przez miesiąc na Pb?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kto zakłada jeszcze instalacje LPG na parowniku do takich samochodów ?? :) Ja posiadam sekwencje i wszystko przez ponad rok chodzi jak powinno ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam podobny problem. Auto od jakiegoś czasu zwłaszcza rano bardzo źle odpala. Kręcę go 5-10 sekund. Później w trakcie dnia jest już lepiej. Świece wymieniłem, aku sprawdzony, gaz na butli też zakręcony już był i nic ciągle to samo. Co o tym myślcie gdzie szukać przyczyny ?

P/S Instalacja LPG ma dopiero 7 tys. km filtry już raz były zmieniane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sorry, this is not possible with your browser.
Witaj!

Miałem to samo, jak zimny słabo palił, nawet na zakręconym zbiorniku gazu.

Nie zauważyłeś takiego objawu, że im paliwa w zbiorniku mniej tym gorzej pali.

Ja tak miałem i pompa paliwa do wymiany. Od tamtej pory pali od dotyku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zalałem wcześniej 3/4 baku i nic, to samo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może czujnik temp. cieczy chłodzącej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można go jakoś sprawdzić Vag-iem ??

Dzięki.

"Czujnik temperatury cieczy.Podpiąć vag i sprawdzić temp z czujnika bez zapalania.Jeżeli temperatura będzie zbliżona do temp. otoczenia jest ok jeżeli nie będzie niesprawny będzie wskazywał -44 stopnie.Lub przekłamywał." ?

Dodam screeny z Vag-a może coś pomogą:

capture03022009182938.png

capture03022009183702.png

w800.png

capture03022009184105.png

w800.png

Edytowane przez aswywiadu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności