Gość Robert1212 Zgłoś #1 Napisano 31 Października 2008 Witam. Mam b5 1,9 110KM z automatyczną skrzynią biegów.Wszystko było ok do momentu kiedy nie wymieniłem paska rozrządu.Po wymianie paska samochód zrobił się mniej zrywniejszy ale to nie o to chodzi. Przed wymianą paska po wlączeniu D czy R camochód ciągnoł dośc mocno prawie 10 km/h bez dodawania gazu teraz jak puszcze hamulec ledwo się toczy czy to do przodu czy do tyłu. Co może być przyczyną takiej zmiany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kujon Zgłoś #2 Napisano 31 Października 2008 Witam.Mam b5 1,9 110KM z automatyczną skrzynią biegów.Wszystko było ok do momentu kiedy nie wymieniłem paska rozrządu.Po wymianie paska samochód zrobił się mniej zrywniejszy ale to nie o to chodzi. Przecież kolega sam sobie odpowiedział. Podłączyć vag i zerknąć co tam słychać w synchronizacji. Skrzynia też to odczuwa bo sporo bierze danych z silnika, jeśli on kuleje mogą pojawić się takie problemy.... np. mogą być mniejsze obroty na biegu jałowym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomcio Zgłoś #3 Napisano 31 Października 2008 Zjawisko ma bezpośredni związek z silnikiem. Poczytaj posty na temat spadku mocy po wymianie paska rozrządu w dieslu (nie pierwszy post na ten temat na forum),i zrób z tym porządek. Ze skrzynią powinno wrócić do normy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jackrally Zgłoś #4 Napisano 31 Października 2008 Sprawdź w TDi Timing początek tłoczenia i ewentualnie go wyreguluj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość lukasz325 Zgłoś #5 Napisano 21 Czerwca 2009 (edytowane) Witam mam duzy problem z automatyczna skrzynia biegów podczas jazdy wyskoczył mi bieg to znaczy jade około 100km/h i nagle obroty wzrastaja a auto chamuje a miałem dzwignie na D po zatrzymaniu samochodu okozało sie ze nie wchodzi żaden bieg ani do tyłu ani do przodu nic nie działa olej nie wyciekł wszystko ok nie ma reakcji jak sie włczy jakis bieg prosze o pomoc co tu robic co mogło sie stac:( Skrzynia to AG4 vw passat 99 rok _scalone Edytowane 21 Czerwca 2009 przez Łysy dodac musze cos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #6 Napisano 21 Czerwca 2009 VAG to podstawa potem jakby cos to napisz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość lukasz325 Zgłoś #7 Napisano 21 Czerwca 2009 jutro podłacze musze teraz cholowac auto do jakiegos serwisu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kujon Zgłoś #8 Napisano 21 Czerwca 2009 prawdopodobnie, a nawet na 99% to konwerter zakończył żywot... najczęściej wieloklin na nim ścina. Po wyjęciu skrzyni wyjmij konwerter i sprawdz to... na obecną sytuację najmniejszy koszt zacząć od tego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
reising25 Zgłoś #9 Napisano 9 Marca 2010 Witam! Mam passata B5 98r.92kW 1,8 Bezyna z silnikiem ADR z automatyczną skrzynią biegów AG4. Problem mój polega na tym, iż nie wyświetlają mi się biegi P i 1( skrajne biegi ) mimo, że je wrzucam i technicznie działają. Gdy wrzucam na P na wyświetlaczu wskazuje mi R i świecą mi się wsteczne światła, ale auto nie jedzie do tyłu i nie mogę odpalić auta. Odpalam na N. Co może być zepsute? Komputer nie wykazuje żadnych błędów. Pomóżcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach