Skocz do zawartości
matviey

Czujnik Temperatury Paliwa

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc

 

Czy ktoś wie dokładnie gdzie jesteczujnik temperatury paliwa ?

mam na VAG-u kod błędu:

 

17571 Czujnik temperatury paliwa - zwarcie do plusa, otwarty obwod

 

Chce to sprawdzic. Jakies zdjecia lub namiary gdzie znajde ten kabelek i czujnik ?

moj email to: [email protected]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

matviey

 

038 906 081 B - czujnik temperatury paliwa=>element 27.

Element 25 - pompa paliwa i podciśnienia.;)

 

b5czujkatemppaliwapdnz4.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
matviey

 

038 906 081 b - czujnik temperatury paliwa=>element 27.

Element 25 - pompa paliwa i podciśnienia.;)

 

b5czujkatemppaliwapdnz4.png

wielkie dzięki nareszcie znalazłem ten czujnik

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też mam błąd 17571 więc szukam patrze i mam gnoja i widzę że do wtyczki kable które wchodza to jeden upierdzielony :)

teraz pytania:

1.czy da radę uciąć te dwa przewody i osadzić je na nowo we wtyczce?

2.dokąd idzie ten kabel od wtyczki bo ktoś przy nim kombinował już bo jest oklejony izolacją i nie wygląda najlepiej

2.co odkręcić aby mieć łatwiej się do niego dostać ???

 

utrudniony mam tam dostęp i nie mogę nawet bardzo ręki włożyć aby go wypiąć bo przeszkadza ta gumowa rura co idzie od IC chyba

 

3.co odkręcić aby mieć łatwiej się do niego dostać czy muszę kupić nowy czujnik (w skodzie 59 pln wiec nie ma tragedii)

 

foto jest z forum fabii ale u mnie też w izolacji jest ten przewód tylko dostęp kijowy

 

EDIT;

a czy samą wtyczkę da radę wymienić?

G81.jpg

Edytowane przez BartekP

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kupiłem w skodzie wtyczke 2-pinowa (22 pln) i kabelek do niej (22 pln sic!) podłączyłem do przetartych i urwanych kabli i wskazania temp na VAGu wg norm i teraz na jałowym 0,7 l/h pokazuje gdzie przy urwanym kabelku od czujnika 1,0 - 1,1 l/h pokazywał i w dodatku jakby ciszej chodził.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Vag pokazał błąd: czujnik temperatury paliwa - G81 " przerwa/zwarcie z plusem. Próbowałem zlokalizować ten czujnik po fotkach z forum, ale ...chyba coś mi się urwało przy tym lub innym czujniku. Postaram się zamieścić fotki, tylko zejdę do garażu. To taki czujnik przy końcu silnika a pod jakąś grubą rurą. Nie rozkminiam tego jeszcze...Widzę tu tematy podobne, ale dotyczące B5 3b i po zdjęciach widzę, że ten czujnik musi u mnie być w innym miejscu

 

 

_scalone

Edytowane przez plecak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[ATTACH]47801[/ATTACH] tu jest twój czujnik paliwa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no tak. To powiedz mi co może być na przewodzie(rurce), pod taką grubą rurą z tyłu silnika. Z wierzchu jest jakaś wtyczka a w głębi na właśbie jakiejś rurce podobna wtyczka , może czujnik połączony dwoma przewodami cienkimi. Bo właśnie jeden z tych przewodów mi się zerwał. Jutro postaram się zrobić fotki. Dziś już nie dam rady

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, poniżej zdjęcia czujnika temperatury, znajduje się za filtrem paliwa. Ja też miałem zerwane te dwa kabelki przy wtyczce. Skutkowało to zwiększonym zużyciem paliwa.

20100213.jpg

20100201.jpg

20100213(001).jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rycho jesteś boski. Właśnie po twoich fotkach już wiem, że u mnie też to właśnie czujnik temp paliwa ma zerwany drut. W sumie to nawet chyba ja go zerwałem do końca jak tam gmarałem. 1. Czy aby go wymienić trzeba odkręcić te wszystkie rury i rureczki utrudniające dostęp? 2. Czy te przewody się jakoś łączy, cz trzeba kupić nowy czujnik łącznie z przewodami? 3. Jeżeli nowy, to gdzie się ten przewód kończy zakładając, że zaczyna się na czujniku? :)

 

---------- Post added at 18:17 ---------- Previous post was at 18:14 ----------

 

u mnie na zerwanym pokazuje 0.6l/km...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rycho jesteś boski. Właśnie po twoich fotkach już wiem, że u mnie też to właśnie czujnik temp paliwa ma zerwany drut. W sumie to nawet chyba ja go zerwałem do końca jak tam gmarałem. 1. Czy aby go wymienić trzeba odkręcić te wszystkie rury i rureczki utrudniające dostęp? 2. Czy te przewody się jakoś łączy, cz trzeba kupić nowy czujnik łącznie z przewodami? 3. Jeżeli nowy, to gdzie się ten przewód kończy zakładając, że zaczyna się na czujniku? :)

 

---------- Post added at 18:17 ---------- Previous post was at 18:14 ----------

 

u mnie na zerwanym pokazuje 0.6l/km...

zdejmujesz wtyczkę rozbierasz ją wyjmujesz piny z niej i podłączasz do przewodów obojętnie jak podłączysz chyba aczkolwiek nie jestem pewien

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego dużą palstikową rurę warto odkręcić, będziesz miał lepszy dostęp, uważaj aby nie rozłączyć wężyków podciśnienia. Czujnika nie warto kupować nowego jeżeli stary jest sprawny. Wypnij tylko wtyczkę zaznaczoną niebieską strzałką, jej górna część zaznaczona czerwoną strzałką jest z gumy, wystarczy przyciąć ostrożnie ten gumowy kapturek i masz dostęp do kabelków, które możesz zlutować i przedłużyć.

Powodzenia!

20100213(002).jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No a ja wreszcie uporałem się z czujnikiem temperatury paliwa. W sumie to byłem z tym u mojego znajomego mechanika i sam nie wiem czy jak bym to robił a garażu to bym dał radę, bo miejsca, żeby zlutować wtyczkę było jak....nie napiszę gdzie:). Co mnie zdziwiło na plus to spalanie. Komputer pokazuje mi teraz zasięg na pełnym baku 1100km a wcześniej 880. Spalanie na odcinku 17km było 5,5l/100km a wcześniej 6,4l/100km. W weekend jadę w dłuższą trasę to dokładnie wyczaję. Wkurzę się, jak się okaże, że spalanie faktycznie mocno spadło, bo w wakacje zrobiłem ponad 5tys km w 3 tygodnie...spalanie około 7l/100km (pełne auto i ludzi i gadżetów) i to podobno było ok. Ale jak mogło być mniejsze to będę zły.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ma ktoś może schemat gdzie te kabelki idą od czujnika? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kabelki idą bezpośrednio do sterownika silnika, dokładnie na które piny to zależy o jakim silniku rozmawiamy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chodzi mi o silnik 1.9 TDI 101 KM 2004r od Skody Fabii

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W passacie 1.9 101km AVB sa to piny 103 i 111 złącza sterownika silnika, wieczorem sprawdzę czy tak samo jest przy tym ATD.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mógłby ktoś podać namiary na stronkę www gdzie takowy czujnik g81 można kupić (do takiego passat'a jak w moim profilu) ??

Edytowane przez bart_b5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A dziękuję :) Nie mogłem znaleźć a tu proszę:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności