Gość bigkamil Zgłoś #1 Napisano 25 Sierpnia 2006 gdzie w moim passacie znajduje się moduł komfortu. pod tylna kanapą go niema jest tam tylko komputer od absu. moduł komfortu mam napewno poniewarz szyby domykają mi sie z kluczyka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JAFO Zgłoś #2 Napisano 25 Sierpnia 2006 I długo jeszcze byś szukał. W Twoim Passku nie ma modułu komfortu, natomiast domykanie szyb i sprawy okołoszybowe realizowane są za pomocą modułów el.szyb znajdujących się po jednym przy każdym silniczku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bigkamil Zgłoś #3 Napisano 25 Sierpnia 2006 i mam równierz domykany szyber dach z kluczyka. to co wogule daje ten moduł komfortu? muślałem ze to on odpowiada za domykanie szyb? możesz mi to wyjaśnić. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JAFO Zgłoś #4 Napisano 25 Sierpnia 2006 Typowy moduł komfortu odpowiada za szyby, szyberdach, drzwi, etc. Natomiast moduł el szyb robi to, co napisałeś, a wiec kluczykiem można otworzyć szyby, zamknąć szyby i szyberdach. To wszystko, co ten moduł potrafi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bigkamil Zgłoś #5 Napisano 25 Sierpnia 2006 ok. dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Koniu Zgłoś #6 Napisano 25 Sierpnia 2006 I długo jeszcze byś szukał.W Twoim Passku nie ma modułu komfortu, natomiast domykanie szyb i sprawy okołoszybowe realizowane są za pomocą modułów el.szyb znajdujących się po jednym przy każdym silniczku. No niekoniecznie JAFO. W B4 występuje coś takiego jak moduł komfortu, pod warunkiem nie posiadania sterownika ABS pod tylnym siedziskiem (tak jest u mnie). Steruje on róznymi pier.dołami m.in. ABS-em, szyberdachem. Znajduje sie głeboko na podszybiu za kierownicą i ma tradycyjny wygląd sterownika komfortu jak te w nowszych modelach wszelkiej maści VW wyposażonych w owo ustrojstwo. BTW: Cały czas się zastanawiam, skąd w B4 są tak duze rozbiezności "sprzętowe" w obrębie tych samych modeli i roczników. Mam znajomego który posiada identycznie wyposażony samochód, ale u niego przykładowo nie ma modułu komfortu. Czyzby do tego modelu Niemcy upychali wszystko co popadnie, aby tylko auto odjechało od dilera??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JAFO Zgłoś #7 Napisano 25 Sierpnia 2006 Jeśli jest tak, jak piszesz, to może to być jeden z ostatnich B4. Tak mi się wydaje. Natomiast co do rozbieżności to może to być montowane pod konkretne zamówienie klienta. Takowe są przecież realizowane. Jednakże pierwszy raz czytam o typowym module komfortu w B4. Ciekawe, co widzi VAGmaszynka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bigkamil Zgłoś #8 Napisano 26 Sierpnia 2006 ja mam sterownik od absu pod tylną kanapą. czyli u mnie jest tak jak pisze jafo domykaniem szyb sterują te przekaźniki koło silniczków w drzwiach? mam jeszcze jedno pytanie da się te przekaźniki jakoś naprawić bo u mnie nie działają z tyłu elektryczne szyby gdy nacisne guzik to słychać w drzwiach podwujny stuk a szyba nie reaguje. sprawdzałem wszystkie kable i są wporządku silniki podpinałem na krutko i działają czyli wychodzi na to że te przekaźniki padły. tylko jest to dziwne że w dwuch drzwiach z tyłu stało się to samo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JAFO Zgłoś #9 Napisano 26 Sierpnia 2006 Nie ma żadnych przekaźników. To, co wydaje podwójny stuk, to jest wyłącznik przeciążeniowy. Działa on w momencie dosunięcia szyb do skrajnej pozycji. Jeśli przyciśniesz przycisk otwierania/zamykania i przytrzymasz go dłużej a w międzyczasie szyba osiągnie skrajne położenie, to po jej zatrzymaniu usłyszysz podwójny stuk. Gdy szyba zatrzyma się (niekoniecznie w skrajnej pozycji) a Ty nie zwolnisz przycisku, to w tym momencie silnik pobiera znacznie więcej prądu. Wartość prądu płynącego w tym momencie przez silnik jest znacznie wyższa od prądu znamionowego wyłącznika przeciążeniowego i stąd jego zadziałanie. Jak widać problem rozbija się o jakieś opory przesuwu szyb lub kombinowane podłączenia modułów el. szyb. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bigkamil Zgłoś #10 Napisano 26 Sierpnia 2006 nie nic nie było kombinowane z kablami wszystko jest podłączone orginalnie nikt tam nie grzebał. u mnie mechanizm chodzi normalnie lekko nawet gdy wymontowałem silnik to nawet bez szyby nie chciał działać tylko przy naciśnięciu guzika słychać ten podwujny stuk. a gdy podepne silniczek bezpośrednio z akumlatora to działa. wychodzi na to że niepotrzebnie włącza się to zabespieczenie przeciw przeciążeniowe. dzieje się tak samo w obydwu tylnych szybach. dziwne??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JAFO Zgłoś #11 Napisano 26 Sierpnia 2006 Kupiłeś Passka w takim stanie, czy pojawiło się to samorzutnie jakiś czas temu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bigkamil Zgłoś #12 Napisano 27 Sierpnia 2006 kupiłem samochód i już szyby z tyłu nie działały. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JAFO Zgłoś #13 Napisano 27 Sierpnia 2006 nie nic nie było kombinowane z kablami wszystko jest podłączone orginalnie nikt tam nie grzebał.... kupiłem samochód i już szyby z tyłu nie działały. W takim razie skąd masz pewność, że nic wcześniej nie było kombinowane? Dałbyś za to głowę? Teraz to powinieneś ściągnąć schemat el.szyb, posprawdzać połączenia pod kątem obecności napięć, mas oraz kolorów przewodów we wtyczkach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bigkamil Zgłoś #14 Napisano 27 Sierpnia 2006 na pewno nic nie było kombinowane poniewarz to ja pierwszy raz rozbierałem drzwi zauwarzyłem to po tym że nigdy nie były odklejane te maskownice pod tapicerką w drzwiach. kable terz są wszędzie całe nie było nic odcinane więc jest wszystko podłączone dobrze instalacja jest orginalna. wychodzi na to że niepotrzebnie włącza się to zabespieczenie przeciwprzeciąrzeniowe. dziwi mnie tylko to że stało się tosamo w obydwu drzwiach z tyłu. i w jednych i w drugich drzwiach słychać podwujny stuk przy nacśnięciu guzika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość aro Zgłoś #15 Napisano 25 Maja 2008 Zrobię mału update tematu. U mnie np nie domykanie szyb działa tylko z tyłu. PRzednie szyby się nie domykają. Macie jakieś pomysły? pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAGNUM-DXi12 Zgłoś #16 Napisano 30 Czerwca 2008 Witam. Ja mam passata B3 1.6TD SB i "mam" domykanie szyb, ale jakoś nie chce działąć... Tzn kilka razy udało się że np domknął tylną szybę (zamykanie kluczykiem albo alarmem) i KONIEC! Powiedzcie mi czy jakbym np kupił na allegro MODUŁ DOMYKANIA SZUB (4 szyby) to podłaczę go bez problemu? Czy będą problemy? Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adiadrian Zgłoś #17 Napisano 30 Czerwca 2008 ja ostatnio zamontowalem elektryke szyb na tly i nie dziala mi domykanie w nich.w przednich mam ale tyl niet. instalacje przelozyzlem oryginalana. da sie to przerobic-przeprogramowac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAGNUM-DXi12 Zgłoś #18 Napisano 30 Czerwca 2008 co myślicie o tym: http://www.allegro.pl/item388157355_modul_domykania_domykanie_4_szyb_elektr_42zl.html będzie to grało...? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
P-Bolo1 Zgłoś #19 Napisano 1 Lipca 2008 Panowie - obciąć, urwać i wyrzucić... Ja przesiadłem się na paska z golfaII tam nic nie było i nic się nie psuło. W moim autku na poczatku szyby działały ok. domykanie itp. Po paru miesiącach straciło sie domykanie szyby pasażera, potem w drzwiach kierowcy szybka zaczęła się sama otwierać. Suszyłem, rozbierałem, czyściłem nawet rozcinałem obudowe silnika w drzwiach bo podobno zimne luty... Wiecie co pomogło???? Wyjąłem wtyczke z tego g..na. Dobrze że mam klime i z tyłu szybki na korbki to da sie jakoś wytrzymać. Moim zdaniem szwaby popsuły VW od kiedy wpakowali tyle beznadziejnej i awaryjnej elektryki (z tego co wiem to np. szyby szaleją we wszystkich modelach vw).Czemu nie wezmą czegoś z audii???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAGNUM-DXi12 Zgłoś #20 Napisano 1 Lipca 2008 No to w takim razie po co kupiować nowe auta jak można jeździć starymi w których NIC SIĘ "NIE PSUJE"? Ja proszę o konkretne odpowiedzi a nie takie jak twoje P-Bolo1 uciąć, wyrwać i wyrzucić...! a tak poza tematem: "nawet rozcinałem obudowe silnika w drzwiach bo podobno zimne luty" Kolego silnik się rozbiera! Po prostu wuciągasz cały wirnik do góry! hehe dobry jesteś "Czemu nie wezmą czegoś z audii????" No np elektryczne podnościki szyb są prawie takie same jak w AUDI B3! (A silniki-szyb są identyczne) No ale nic, jeżeli jest na forum jakiś obeznany kolega to prosiłbym o odpowiedź na moje pytanie: Mianowicie chcę kupić uniwersalny moduł domykania szyb (komfort), czy instalacja prosta? Bo nie wiem co robić... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach