Gość ccypis Zgłoś #1 Napisano 27 Października 2008 Witam wszystkich To jest mój pierwszy występ na tym forum . Na badaniu komputerowym wykazało błąd nr 00527 . Prawdopodobnie jakiś czujnik . Czy ktos może mi powiedzieć z czym to sie wiąże i gdzie ten czujnik sie znajduje pod maską . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niwdew Zgłoś #2 Napisano 27 Października 2008 "Obwód wskaźnika temperatury - niski sygnał wejściowy" dość to zagadkowe wklej cały kod błedu z oznaczeniem czujnika moze dotyczyć conajmniej kilku czujników Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #3 Napisano 27 Października 2008 (edytowane) 00527- Czujnik temperatury powietrza kolektora ssącego – G72 lub Czujnik temp.w przewodzie dolotowym-G72 przerwa lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY w obu przypadkach jest to to samo. Sygnał czujnika temperatury służy jako wartość korekcyjna do obliczenia niezbędnego ciśnienia doładowania. W ten sposób uwzględniony zostaje wpływ zmiany gęstości powietrza od jego temperatury. Wpływ braku sygnału W przypadku braku sygnału moduł sterujący używa wartości stałej. Wówczas dochodzi do obniżenia mocy silnika W/G rysunku poniżej, najlepiej by było byś testował przez podmianki, wtedy ewentualnie zakupił, czujnik kosztuje w granicach 100 pln. Jeżeli nie znajdziesz u siebie czujnika 13 z rysunku to podmieniaj czujnik 13A. Przeważnie jest on zespolony z G71 (13A), ten czujnik kosztuje dwa razy tyle niż czujnik samej temperatury. Jeżeli testy podmiankowe nic nie powiedzą i błąd będzie powracał to czeka Cię szukanina, np: przerwany lub załamany przewód co daje przerwę lub zwarcie. Pozdrawiam Edytowane 27 Października 2008 przez makeć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lechu86 Zgłoś #4 Napisano 27 Października 2008 pozwolę sobie się podłączyć, dokładnie ten sam błąd wykryłem dziś u siebie w 1z, czy schemat wymiany jest podobny? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niwdew Zgłoś #5 Napisano 28 Października 2008 Myślę że tak ,ale jeszcze niech Jacek potwierdzi. Chodzi o ten czujnik w rurze od ic do turbo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #6 Napisano 28 Października 2008 (edytowane) Myślę że tak ,ale jeszcze niech Jacek potwierdzi. Chodzi o ten czujnik w rurze od ic do turbo? tak. G71 i G72 oddzielnie miały starsze modele(patrz rysunek w powyższym poście), i może w 1Z być tak, że są one obok siebie.(w razie potrzeby,sprawdzić,podmienić obydwa) --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- np:AWX i AVF ma już ten czujnik zespolony: Pozdrawiam Edytowane 28 Października 2008 przez makeć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Madridista88 Zgłoś #7 Napisano 22 Kwietnia 2011 Witam Panowie widzę, że rozmawiacie na temat z którym mam również problem. Mi na diagnostyce wyskakują takie błędy: 575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica dorególowania 519 Czujnik ciśn.w przewodzie dolotowym-G 71 zwarcie do plusa Mam passata b4 11km z 1996 roku. Więc u mnie ten czujnik g 71 jest już zintegrowany z g-72? szczerze mówiąc to go wymieniłem kosztowało mnie to 70 zł i powiem Wam, że jakiś czas było lepiej (przynajmniej tak mi się wydawało) i teraz jest pytanie czemu znowu jest źle? Ma ktoś jakiś pomysł? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach