Skocz do zawartości
Arek1982

układ kierowniczy

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie. Mam problem w pasku z układem kierowniczym. Na postoju gdy gwałtownie ruszam kierownicą prawo-lewo słyszalny jest delikatny stuk. Co to może być?? :zdegustowany:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hha

Pewnie spory luz na końcówce drążka kierowniczego. Na wyłączonym silniku zrób kilka szybkich ruchów w prawo i w lewo. Jak będzie stukać to drążki na wymianę. Jak nie bedzie stukało na wyłączonym silniku a na włączonym stuka to lepiej wybierz się na diagnostykę przekładni kierowniczej.

 

HHA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a tak przekładnia to droga sprawa??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hha

Ceny hurtowe !!!

 

InterCars:

 

Orginał VAG (chyba TRW) - 2650zł

 

Zamiennik lepszy od ORI (ZF Lenkung) - 2430zł

 

 

 

Uzywka w świetnym stanie to 700zł

 

 

HHA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość swwitch

właśnie wczoraj byłem w serwisie vw,

 

mam wyciek z przekładni a koszt nowej 2700 plus wymiana okolo 400zł,

 

sam niewiem co robić, tyle kasy nie bardzo mam teraz, i niewiem czy warto kupować np te regenerowane na allegro?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hha

Jak wyciek tylko jest bez specjalnych luzów to zestaw naprawczy jest do przekładni i to nawet fabryczny z numerem fabrycznym VAG. Na Allegro są sprzedawcy a jak parę dni temu podawąłem numery tych zestawów regeneracyjnych. Kosz około 200zł + robocizna.

Jak nie chcesz naprawiać to może coś trzeba wybrac już zregenerowanego z gwarancją z InterCarsu.

 

HHA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość swwitch
Jak wyciek tylko jest bez specjalnych luzów to zestaw naprawczy jest do przekładni i to nawet fabryczny z numerem fabrycznym VAG. Na Allegro są sprzedawcy a jak parę dni temu podawąłem numery tych zestawów regeneracyjnych. Kosz około 200zł + robocizna.

Jak nie chcesz naprawiać to może coś trzeba wybrac już zregenerowanego z gwarancją z InterCarsu.

 

HHA

 

a ile może kosztować robocizna?? chciałbym wiedzieć orientacyjnie

podejżewam że bedzie troche grzebania co? :niepewny:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam , w moim przypadku proponowano 200,- za wymianę ale zrobiłem to sam :hurra:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Zaix2407

Jakieś 2 miesiące temu miałem wyciek z przekładni. Okazało się, że czeka mnie albo regeneracja albo wymiana. Pojechałem na giełdę do Poznania, kupiłem używaną w świetnym stanie rocznik 2003 za 350 zł. Wymiana w warsztacie kosztowała mnie 150 zł z ustawieniem zbieżności. Jak dotąd hula bez najmniejszych problemów (odpukać ). Oczywiście ryzyko zawsze istnieje ale wolałem zaryzykować niż wydać 2500 na nową.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość zdzislaw

Hmmm mnie chyba też czeka grzebanie w omawianym temacie, ale ja chyba zdecyduję się na regenerację

Robiłem już w innym aucie taką regenerację w zakładzie specjalistycznym w Łodzi.

Rozmawiałem z gościem na temat regeneracji w moim Passacie

Koszt 700zł razem z gwarancją (o ile dobrze pamiętam na pół roku) demontaż i montaż w cenie. Płacę 7 stówek i nic mnie nie obchodzi

Niestety trzeba auto oddać na pół dnia do warsztatu.

Póki co dolewam płynu ale chyba niedługo umówię się z gościem.

 

Pozdrawiam Zdzisław

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość swwitch
Hmmm mnie chyba też czeka grzebanie w omawianym temacie, ale ja chyba zdecyduję się na regenerację

Robiłem już w innym aucie taką regenerację w zakładzie specjalistycznym w Łodzi.

Rozmawiałem z gościem na temat regeneracji w moim Passacie

Koszt 700zł razem z gwarancją (o ile dobrze pamiętam na pół roku) demontaż i montaż w cenie. Płacę 7 stówek i nic mnie nie obchodzi

Niestety trzeba auto oddać na pół dnia do warsztatu.

Póki co dolewam płynu ale chyba niedługo umówię się z gościem.

 

Pozdrawiam Zdzisław

 

pół dnia to nie tak źle, widocznie sprawnie się zabierają do tematu, bo jak pytałem miejscowych magików to trzeba by auto oddać na dzień-dwa,

 

temat dolewania nie jest mi obcy :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość snital

Witam, mi stuka kiedy ruszam lewo prawo na wyłączonym i włączonym silniku ale tez stuka gdy przejeżdżam wolno przez tory lub kocie łby. ale znowu nie stuka na wiekszych nierownosciach, jak np. na lezacych policjantach, nawet jesli pokonuje je troche szybciej niz powinienem. Jesli ktos ma pomysl co to moze byc, bede wdzieczny za podpowiedzi.pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

odgrzałeś kotleta ale może trzeba.... mam to samo, wszyscy ( czytaj diagności i mechanicy) zgodnie wskazują na przekładnię - regeneracja albo wymiana. Mój problem ze stukami zaczął się dosłownie dwa dni temu. nie mogłem wcześniej podpowiedzieć. Daj znać jeśli wcześniej rozwiązałeś ten temat.

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności