Gość michal100 Zgłoś #1 Napisano 23 Października 2008 Witam serdecznie czy moze ktos mi pomóc i wyjasnic różnice pomiedzy tymi dwoma silnikami aeb i apu czy moze ich niema( pojemnosc ta sama jak i moc )a komputer sterującu silnikiem musze wymienic apu na aeb bo tamten padl czy to dobry pomysl prosze o każdą pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturoski Zgłoś #2 Napisano 23 Października 2008 Komputer zdecydowanie nie będzie pasował, bo APU ma elektronicznie sterowaną przepustnice...AEB - linkę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość michal100 Zgłoś #3 Napisano 23 Października 2008 a jak wymienie caly kolektor z przepustnica Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturoski Zgłoś #4 Napisano 23 Października 2008 (edytowane) To dochodzi ci jeszce np czujnik pod pedałem gazu - pewnie cały komplet. Dochodzi czujnik za intercoolerem który nie wiem gdzie włączysz... Chyba prościej poszukać kompa apu Co ja pisze za glupoty .... ty masz APU - sorki. To chyba nie jest rozwiązanie cofać się w rozwoju z silnikiem... takie moje zdanie. Własnie do tych czujników, których w aeb nie ma, komp apu musi mieć dostęp Edytowane 23 Października 2008 przez arturoski Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość michal100 Zgłoś #5 Napisano 23 Października 2008 a jak wymienie tylko blok i glowice a cala reszta zostania przejdzie taki numer ciekawe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #6 Napisano 23 Października 2008 Blok i czapka sa raczej takie same,ale co ty chcesz w koncu wymieniac silnik czy kompa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ADi997 Zgłoś #7 Napisano 23 Października 2008 "Głowa" jest inna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość michal100 Zgłoś #8 Napisano 24 Października 2008 chcialbym wymienic sam silnik z glowica a cala reszte osprzetu zostawic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość michal100 Zgłoś #9 Napisano 24 Października 2008 a co jest z tymi glowicami czym sie roznia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #10 Napisano 24 Października 2008 (edytowane) michal100 W/G Etki blok( wał korbowy, korbowód z tłokami ) jest taki sam w APU/AEB ,a głowice są inne ( wałki rozrządu ,zawory,napinacz łańcucha wałka rozrządu,łańcuch- jednakowe) koło zamachowe AEB/APU do nr nadw. 3B-Y-200 000 jest identyczne,kolektor ssący,turbina, przepustnica i przepływomierz w obu silnikach jest inny. EDIT Kolektor wydechowy jest taki sam. Edytowane 24 Października 2008 przez JurekW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość michal100 Zgłoś #11 Napisano 24 Października 2008 dzieki tylko czy roznice w budowie glowicy moga miec wplyw na dzialanie silnika z kompletnym osprzetem z apu czy to bedzie dobrze dzialac (a czy kolektory ssacy i wydechowy sa takie same w obu silnikach)jeszcze raz wielkie dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość michal100 Zgłoś #12 Napisano 24 Października 2008 jeszcze raz wielkie dzieki za pomoc chyba musze poszukac takiego samego silnika jak mam(apu)szkoda myslalem ze da sie cos z tym zrobic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #13 Napisano 24 Października 2008 z tego co się dowiadywałem, AEB ma szersze kanały dolotowe, przez co ten silniczek się lepiej dłubie na bardzo duże moce. Zakładam, że w APU/AWT/AWM zmniejszyli przekrój kanałów dolotowych żeby precyzyjniej sterować mieszanką paliwa (lub cholera wie co innego) - w każdym razie prócz mniejszych kanałów w głowicy, nowsze silniczki mają MAP sensor i zupełnie inne sterowanie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #14 Napisano 24 Października 2008 Wiec czapka moze pasowac,mimo ze sa roznice. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość michart1 Zgłoś #15 Napisano 28 Stycznia 2009 jak potrzeba to mam do sprzedania kompa do silnika aeb. cena 400 pln --- scalone --- kontakt w sprawie kompa na maila [email protected] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Motomaniek Zgłoś #16 Napisano 7 Sierpnia 2014 a jakby do apu zalozyc przepustnice na linke?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach