rokoszny Zgłoś #1 Napisano 23 Października 2008 witam !! mam pytanie ,mam alusy i sruby zabezpieczajace i wlasnie zginela mi ta nasadka orginalna od vw ,zaznaczam ze sruby maja takie rowki na gorze[tzn taki jakby nieregularny kwiatek].jak moge odkrecic ? dajcie jakies rady uprzejmie dziekuje ps .musze zdjac kolo bo mi trze sruba od blach oslaniajacej tarcze z przodu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosiad Zgłoś #2 Napisano 23 Października 2008 Trzeba dokupić jedną taką samą śrubę i po kłopocie. Bo i tak będziesz musiał jakoś odkręcić pozostałe trzy koła, i obyś kapcia w drodze nie złapał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #3 Napisano 23 Października 2008 Tez miałem ten problem... mechanik mi je odkręcił.. jeśli to org zabezpieczenia VW to można spróbować odkręcić większym TORXem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #4 Napisano 23 Października 2008 Kolega kupił ostatnio Golfa IV to w komplecie z narzędziami był klucz do odkręcenia śruby zabezpieczającej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #5 Napisano 23 Października 2008 U mnie tez kiedyś był, tylko pewnie turek zaje.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rokoszny Zgłoś #6 Napisano 23 Października 2008 Tez miałem ten problem... mechanik mi je odkręcił.. jeśli to org zabezpieczenia VW to można spróbować odkręcić większym TORXem. witam wiesz moze jak te sruby odkrecil i czym ? jak wyglada ten torx? dzieki z gory Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #7 Napisano 23 Października 2008 jak wygląda ? To jeżeli nie spotkałeś się jeszcze z określeniem TORX i nie wiesz jak wygląda to polecam lekturę Torx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość maslog Zgłoś #8 Napisano 23 Października 2008 witam !! mam pytanie ,mam alusy i sruby zabezpieczajace i wlasnie zginela mi ta nasadka orginalna od vw ,zaznaczam ze sruby maja takie rowki na gorze[tzn taki jakby nieregularny kwiatek].jak moge odkrecic ? dajcie jakies rady uprzejmie dziekuje ps .musze zdjac kolo bo mi trze sruba od blach oslaniajacej tarcze z przodu. Jeżeli to fabryczne zabezpieczenie VW to każdy komplet ma taki sam wzorek:D napewno mają to w serwisie.Nasadki pewnie luzem nie kupisz ale Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
beetle Zgłoś #9 Napisano 23 Października 2008 "kwiatek" to maja mcgardy lub polskie sruby od krolaka. daj foto to sie wyjasni. bez nasadki ani rusz - po to sa te sruby skontaktuj sie z producentem albo pogadaj ze ślusarzem-artysta aby wyrzezbil ci nowa nasadke. jak nie przesadziles z dokreceniem to moze sie uda odkrecic inna metoda to zniszczyc sruby i wymienic na nowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #10 Napisano 24 Października 2008 (edytowane) witam wiesz moze jak te sruby odkrecil i czym ? jak wyglada ten torx? dzieki z gory Wbił na chama imbus i odkręcił.. żeby łatwiej poszło obił śruby młotkiem najpierw. Poszło bez problemu.. trochę mnie tylko bolało jak walił mi młotkiem po kołach, cały samochód się trząsł. Śruby oczywiście do kosza się tylko później nadawały.. Torx: http://www.mytoolstore.com/sk/84213.jpg W intercarsie jest org. zestaw febi śrub i kluczyka takiego jak ja miałem, ale kosztuje 100 zł. Edytowane 24 Października 2008 przez Slay Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzynio32 Zgłoś #11 Napisano 24 Października 2008 Witaj Kolego.Przypadkiem miałem ten sam problem w moim passacie.Na kazdym kole mam specjalna śrubę zabezpieczającą.jezdziłem po "castoramach","obi" i hurtowniach narzędziowych.Nic to nie dało a wymieniac oponki był czas.Problem rozwiązałem w prosty sposób ,pojechałem do serwisu VW i zamówiłem potrzebną nasadkę-wkładkę.Mechanik przyniósł kilka skrzynek z nasadkami oczywiście VW i dopasował mi jedną ,czekałem jeden dzień a koszt to ok 42 PLN + "gratis" nowa śruba do koła. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #12 Napisano 24 Października 2008 jak się kupuje ori śruby zabezpieczające to jest tylko 1 nasadka do ich odkręcania ma ona wybity nr, który należy zapamiętać i w każdej chwili można zamówić w aso nasadkę z takim samym nr w komplecie dostaje się wtedy nasadkę wraz z 1 szt śruby a tak btw to w aso skoda śruby zabezpieczające kupowałem za 85pln a w tym samym aso śruby w kartoniku z logo vw kosztowały 115pln Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rokoszny Zgłoś #13 Napisano 26 Października 2008 witam !! mam pytanie ,mam alusy i sruby zabezpieczajace i wlasnie zginela mi ta nasadka orginalna od vw ,zaznaczam ze sruby maja takie rowki na gorze[tzn taki jakby nieregularny kwiatek].jak moge odkrecic ? dajcie jakies rady uprzejmie dziekuje ps .musze zdjac kolo bo mi trze sruba od blach oslaniajacej tarcze z przodu. spoko juz zrobilem tzn. bylem w serwisie zmian opon i gosc mi to scagnal specjalnym przyrzadem http://cgi.ebay.co.uk/LOCKING-WHEEL-NUT-REMOVER_W0QQitemZ170273711929QQcmdZViewItem?hash=item170273711929&_trkparms=72%3A1301|39%3A1|66%3A2|65%3A12|240%3A1318&_trksid=p3286.c0.m14 narka ps i zaplacilem £ 10 za 4 kola a nie jak w aso vw £100 !! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach